National Repository of Grey Literature 122 records found  beginprevious113 - 122  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Implementation of a new software supporting customer relationship management
Chuchvalcová, Eliška ; Švecová, Lenka (advisor) ; Horníková, Monika (referee)
The main goal of this work is to provide managers with complex methodology for the implementation of software supporting customer relationship management. Because the activity is done only occasionally, the methodology is based on theoretical findings of project management which the first part focuses on. The specifics of the multinational company where the software implementation was provided were taken into consideration. The implementation itself is described in chapters corresponding with the theoretical base and prepared project plan as the main implementation document. Described are practical experiences which I gained as the manager responsible for leading the project. During project realisation a number of theoretical findings were confirmed, as well as managers' practical experiences, both positive and negative. Regarding the importance and character of the problems it is expected that similar activity will be repeated in the future. The project provides information on how to prepare for implementation.
Usage CRM in company
Nováková, Veronika ; Netolický, Michal (advisor) ; Baumruková, Martina (referee)
The bachelor thesis is focused on practical usage of Customer Relationship Management system within IKEA company. Theoretical section aims to clarify basic aspects of Customer Relationship Management. Practical section describes specific business policy of IKEA company with emphasis on importance of customer relationship. Further on the thesis specifies internal CRM system within IKEA company, its communication channels and essential models of customer communication. Pivotal part of the thesis is over-all analysis of IKEA internal CRM system based among other things on self-run research within IKEA employees. The thesis leads to identification and explanation of key problems connected to IKEA internal CRM system. Proposed area of high priority is further education of employees. Planned implementation of new CRM system is also mentioned.
Tvorba a implementace CRM ve firmě B:TECH, a.s.
Bittermann, Tomáš ; Žebrák, Miroslav (advisor) ; Kačín, Radovan (referee)
Práce upozorňuje na důležitost řízení vztahů se zákazníky v dnešní době. V teoretické práci se věnuji CRM, péči o klíčového zákazníka a metodám marketingového průzkumu. V práci popisuji vývoj CRM ve firmě B:TECH, ve které je zaváděn nový IS. Cílem práce je navrhnout změny v péči o klíčové zákazníky, navrhnout výběr databáze potencionálních klientů, vylepšit marketingovou kampaň či navrhnout akci pro klíčové zákazníky.
Systém péče o klíčové zákazníky ve firmě BAEST, a.s.
Čechová, Vendula ; Malý, Václav (advisor) ; Kulovaný, František (referee)
Práce se zabývá specifickou součástí industriálního marketingu a jeho praktické aplikace ve strojírenské společnosti. Definuje odlišnosti marktingu na B2B trzích, hlavní teorie, týkající se řízení vztahů se zákazníky ? koncepty relationship marketingu, key account managementu, customer relationship marketingu a významu informací pro řízení vztahů se zákazníků. Na základě teoretických koncepcí jsou definovány hlavní prvky systému řízení zákazníků, jejichž přítomnost a kvalita je posuzována v praxi. V rámci ochrany citlivých údajů společnosti BAEST je zveřejněna pouze teoretická část práce.
Plánování a řízení projektů pro společnost CIRCON Circle Consulting, s. r. o.
Zapletalová, Pavla ; Fiala, Petr (advisor) ; Hankiewicz, Michal (referee)
Cílem této diplomové práce je vytvoření reálného projektu s pomocí využití dvou softwarových produktů a jejich následné porovnání za použití metod vícekriteriálního hodnocení variant. Prvním softwarovým produktem je Microsoft Project. Tato aplikace je přímo určena pro plánování a řízení projektů a pro komunikaci s projektovým týmem. Druhým produktem je aplikace Microsoft Dynamics AX a v ní modul Projekt. Modul je určen pro řízení projektů, správu zdrojů, vytváření odhadů a prognóz, sledování rozpočtů a reálných výdajů na konkrétní projekt či časové plánování. Aplikace MS Dynamics AX je řešením pro plánování a řízení firemních zdrojů (ERP) a e-business, stejně tak i pro řízení vztahů se zákazníky, řízení výroby, řízení dodavatelského řetězce, fungování elektronického obchodu nebo finančního řízení.
Customer Valuation and Predication of Their Leaving in CeMF
Bém, Martin ; Pour, Jan (advisor) ; Švarcbachová, Jarka (referee)
Cílem práce je navrhnout systém hodnocení zákazníků a predikace jejich odchodu pro aplikaci CeMF společnosti Digital Resources. Navržený systém je základem pro vytvoření nadstavby typu Customer Intelligence pro řízení zákaznického portfolia. Cíle je dosaženo pomocí propojení Balanced Scorecard, Customer Relationship Managementu a principů Business Intelligence. Práce stanovuje 122 zákaznických ukazatelů ve 28 dimenzích a obsahuje i obecný návrh implementace pro Microsoft SQL Server 2005.
Řízení vztahu se zákazníky - praktická aplikace CRM ve firmě Matthey s.r.o.
Třesohlavá, Lenka ; Janoušková, Alena (advisor) ; Dimitrovová, Helena (referee)
Teoretická část vymezuje základní principy, nástroje a strategie řízení vztahů se zákazníky. V praktické části jsou představeny výsledky dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků ve firmě Matthey s.r.o. Pomocí analýzy vývoje spokojenosti zákazníků práce hodnotí účinky akčního plánu z roku 2004 a vymezuje nové strategie nejen pro jednotlivé zkoumané oblasti, ale také pro podnik jako celek. Tyto strategie uplatňují základní principy CRM.
Value driven model for CRM innovation
Neumann, Josef ; Dohnal, Jan (advisor) ; Molnár, Zdeněk (referee) ; Dvořák, Jiří (referee)
Současné přístupy k řízení inovace CRM v nedostatečné míře akcentují řízení hodnoty portfolia vztahů se zákazníky. Přestože CRM lze dnes považovat za jednu z klíčových podnikových strategii, je podceňována role CRM jako významné složky integrovaného řízení podnikové výkonnosti. Tomu odpovídá i absence vhodného modelu pro hodnotově orientované řízení inovace CRM. Dochází tak často k nesprávnému nastavení strategií a priorit inovace CRM a následně i problematickému řízení vlastních přínosů CRM. Primárním cílem této disertační práce je přispět k rozvoji teoretické základny hodnotově orientovaného řízení inovace CRM a umožnit její následnou aplikaci v podnikové praxi a to právě prostřednictvím navrženého modelu (HOM).
Customer Relationships Valuation Method
Malach, Jakub ; Vlček, Radim (advisor) ; Fotr, Jiří (referee) ; Tomek, Gustav (referee)
Cílem disertační práce je navrhnout metodu hodnocení vztahů se zákazníky. Mezi hlavní přínosy disertační práce pro teorii Customer Relationship Managementu (CRM) patří: Komplexní analýza současného stavu hodnocení vztahů se zákazníky. Návrh obecných kritérií hodnocení vztahu se zákazníkem popisujících základní složky hodnoty vztahu a jejich ověření. Identifikace a systematizace principů konceptu CRM. Návrh integrace hodnotících procesů do cyklu CRM včetně identifikace principů fungování cyklu CRM. Návrh systému hodnocení vztahů se zákazníky. Návrh obecného předpisu hodnotící funkce, typů oborů hodnot funkce a konceptu dimenze indikátoru hodnoty vztahu se zákazníkem. Návrh obecného a specifického modelu hodnocení vztahů se zákazníky, prvků modelu a determinantů prvků modelu. Návrh struktury procesu hodnocení vztahů. Ověření předpokladů obecného modelu hodnocení vztahů. Ověření hypotéz modifikace obecného modelu hodnocení podle specifických vlastností hodnotící firmy. Návrh manažerského nástroje VMT (Valuation Model Tool) a způsobu jeho praktické aplikace.

National Repository of Grey Literature : 122 records found   beginprevious113 - 122  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.