Original title: Hodnotově orientovaný model řízení inovace CRM
Translated title: Value driven model for CRM innovation
Authors: Neumann, Josef ; Dohnal, Jan (advisor) ; Molnár, Zdeněk (referee) ; Dvořák, Jiří (referee)
Document type: Doctoral theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Současné přístupy k řízení inovace CRM v nedostatečné míře akcentují řízení hodnoty portfolia vztahů se zákazníky. Přestože CRM lze dnes považovat za jednu z klíčových podnikových strategii, je podceňována role CRM jako významné složky integrovaného řízení podnikové výkonnosti. Tomu odpovídá i absence vhodného modelu pro hodnotově orientované řízení inovace CRM. Dochází tak často k nesprávnému nastavení strategií a priorit inovace CRM a následně i problematickému řízení vlastních přínosů CRM. Primárním cílem této disertační práce je přispět k rozvoji teoretické základny hodnotově orientovaného řízení inovace CRM a umožnit její následnou aplikaci v podnikové praxi a to právě prostřednictvím navrženého modelu (HOM).
Keywords: HOM (hodnotově orientovaný model); inovace CRM; integrované řízení podnikové výkonnosti; služby CRM; využití IS/ICT

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1381

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-810


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Doctoral theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share