Original title:
Hodnotově orientovaný model řízení inovace CRM
Translated title:
Value driven model for CRM innovation
Authors:
Neumann, Josef ; Dohnal, Jan (advisor) ; Molnár, Zdeněk (referee) ; Dvořák, Jiří (referee) Document type: Doctoral theses
Year:
2006
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Současné přístupy k řízení inovace CRM v nedostatečné míře akcentují řízení hodnoty portfolia vztahů se zákazníky. Přestože CRM lze dnes považovat za jednu z klíčových podnikových strategii, je podceňována role CRM jako významné složky integrovaného řízení podnikové výkonnosti. Tomu odpovídá i absence vhodného modelu pro hodnotově orientované řízení inovace CRM. Dochází tak často k nesprávnému nastavení strategií a priorit inovace CRM a následně i problematickému řízení vlastních přínosů CRM. Primárním cílem této disertační práce je přispět k rozvoji teoretické základny hodnotově orientovaného řízení inovace CRM a umožnit její následnou aplikaci v podnikové praxi a to právě prostřednictvím navrženého modelu (HOM).
Keywords:
HOM (hodnotově orientovaný model); inovace CRM; integrované řízení podnikové výkonnosti; služby CRM; využití IS/ICT
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1381