| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
Inquiry into the Use of Marketing Tools in the Management of Firms
Dočekalová, Jana ; Hesková, Marie (advisor) ; Čapek, Michal (referee)
In my dissertation I made a marketing research of group of small and middle sized companies. The research deals with common marketing instruments in running the small and middle sized companies (mainly basic marketing mix - 4P). The results of my own marketing research are compared with results of marketing research which was made in 2004 and 2005 by Faculty of Economics and Administration of Masaryk University of Brno.
|
| |
| |
|
Marketingový mix vybrané firmy
Čapek, Michal ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Lenk, Jiří (referee)
Tématické zaměření práce je marketing malých a středních firem. Práce se zabývá konkrétní malou firmou, která se aktuálně potýká s odlivem zákazníků a poklesem tržeb. Autor analyzuje marketingový mix firmy a v něm hledá možné příčiny nepříznivého stavu. Použití nástrojů MM hodnotí a navrhuje možné změny, které by firmě pomohly oživit zájem zákazníků.
|