Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 162 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh a implementace rezervačního systému pro cukrárnu
Čapková, Adéla ; Čapek, Martin (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací rezervačního systému pro Cukrárnu a Penzion Na Hrázi v obci Střelice. Práce obsahuje poznatky dat a informací, informačního systému, datového modelování informačního systému, internetu, značkovacích jazyků, databáze a programovacích jazyků. Praktická část se zabývá návrhem a implementací nového rezervačního systému podle požadavků zákazníka. Při návrhu byly použity, USE CASE diagramy a ER diagram pro databázi. Systém je implementován v programovacím jazyce PHP a databázi v MySQL.
Vytápění polyfunkčního domu
Čapek, Martin ; Topič, Jan (oponent) ; Počinková, Marcela (vedoucí práce)
Úkolem zpracování bakalářské práce je řešení koncepce otopné soustavy s přípravou teplé vody polyfunkčního objektu a následného návrhu zdroje tepla. Stavba je samostatně stojící ve městě Havlíčkův Brod. Polyfunkční objekt je tvořen třemi podlažími administrativních prostor a čtvrtým pro provoz restaurace. Ve spodní části stavby se nacházejí podzemní garáže. Tepelná ztráta objektu je z velké části pokryta podlahovým vytápěním. Větrání prostor je navrženo jako nucené. Zdrojem tepla jsou tepelná čerpadla, pomocný plynový kotel a solární kolektory.
Generátor sítě konečných prvků
Ščišľak, Tomáš ; Čapek, Miloslav (oponent) ; Kadlec, Petr (vedoucí práce)
V úvodu práce jsou popsány základní kroky metody konečných prvků. Dále se zde pojednává o základních vlastnostech metod triangulace. Pozornost je zaměřena především na Delaunay a Greedy triangulaci. Greedy triangulace je jednoduše implementovatelná, ale nemusí produkovat optimální tvary trojúhelníků. Delaunayova metoda je díky svojí robustnosti využívána v širokém spektru oborů, především v počítačové grafice. Výhodou je poměrně jednoduchá implementace a vysoká kvalita generovaných trojúhelníkú.
Modelování dielektrických směrových odbočnic
Šikl, Tomáš ; Čapek, Miloslav (oponent) ; Pokorný, Michal (vedoucí práce)
Vysokofrekvenční dielektrická přenosová vedení jsou z hlediska nízkých ztrát přirozenou alternativou k vedením vyrobených z kovu. Tato vedení mají využití převážně v mikrovlnné měřicí technice. Hlavním cílem této práce je popis základních parametrů kovových a dielektrických přenosových vedení a jejich srovnání. Dalším bodem je vytvoření základního přehledu buzení vedení z kovu a využití v případě dielektrických materiálů. Následně sestavení simulace mikropáskové směrové odbočnice a odbočnice sestavené z dielektrických vlnovodů. Posledním bodem je vyrobení odbočnic a změření jejich parametrů.
PIFA Antenna design for GSM band
Kollár, Marcel ; Čapek, Miloslav (oponent) ; Kadlec, Petr (vedoucí práce)
The main topic of this diploma thesis is a design of the PIFA antenna working in GSM bands. In the beginning there is a brief analysis of planar antennas. The thesis describes PIFA antenna and the techniques for minimization of dimensions of the antenna. Essential part of the thesis is dedicated to multicriterial optimalizaton of the antenna shape. The genetic algorithm programmed in the MATLAB enviroment cooperates with a full-wave solver CST to obrain desired impedance matching of the antenna its radiationt paterns. Also dimensions of the antenna can be minimized using the optimization procedure. Final part of the thesis compares measured data of the optimalized antenna with results obtained in CST Microwave Studio.
Sociální sítě a studijní self-efficacy u vysokoškolských studentů
Pleskačová, Linda ; Kollerová, Lenka (vedoucí práce) ; Čapek Adamec, Martin (oponent)
Tato teoreticko-empirická bakalářská práce se věnuje tématu sociálních sítí a studijního self- efficacy u vysokoškolských studentů. Teoretická část se zabývá teorií sociálních médií, sociálními sítěmi, jejich rolí ve společnosti, genderovými rozdíly v užívání sociálních sítí, obecným a studijním self-efficacy. V empirické části jsou popsány, zkoumány a porovnávány odpovědi na dotazník, který byl distribuován studentům vysokých škol skrze sociální sítě. Výzkumná sonda je tvořena vzorkem (N = 742, 64.96 % žen, 34.50 % mužů, 0.54 % nebinárních osob, průměrný věk = 23.3 let), který se skládá ze studentů vysokých škol. Dotazník byl kvantitativně vyhodnocen pomocí deskriptivní statistiky a testování statistických hypotéz. Vysokoškolští studenti tráví na sociálních sítích v průměru 2.71 hodiny denně a většina (81 %) uživatelů využívá sítě pasivně, tzn. převážně se nezapojuje aktivně do sdílení obsahu na sociálních sítích. Studenti nejčastěji používají Messenger (18 %), Instagram (16 %), Facebook (16 %), YouTube (15 %) a WhatsApp (10 %). Výsledky výzkumu prokázaly, že není rozdíl mezi aktivními a pasivními uživateli v sebehodnocení v oblasti studijního výkonu (v obecném studijním self-efficacy a v studijním self-efficacy vysokoškoláků). Rostoucí míra integrace sociálních sítí do života nesouvisela ani s...
Badatelský kroužek pro děti ve volnočasové činnosti
Šulcová, Alena ; Čapek Adamec, Martin (vedoucí práce) ; Blažková, Veronika (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využitím badatelsky orientované výuky v zájmové činnosti v rámci volnočasových aktivit v oblasti přírodních věd, zejména chemie. V současné době je patrný trend začínat s badatelskými aktivitami a budováním vztahu k přírodním a technickým vědám ve velmi raném věku žáků. V teoretické části popisuje principy a formy badatelsky orientované výuky a jejich realizaci, podmínky kvalifikace lektora a bezpečnosti práce při experimentech v zájmové činnosti, rozvoj potenciálu žáků v mladším školním věku, specifika tohoto vývojového období žáků a podrobně charakterizuje volnočasové aktivity a jejich vymezení vůči formálnímu vzdělávání. Součástí praktické části je lokální průzkum přístupnosti badatelsky orientovaných kroužků v okrese Polepy a Libochovice. Empirická část obsahuje ověřené návrhy pěti setkání badatelského kroužku přírodovědného zaměření pro žáky mladšího školního věku. Příprava umožnuje prezenční i distanční formu a uvádí dostupnost a cenový rozpočet materiálu, rizika a bezpečnost práce s pomůckami, jasně daný cíl každého setkání a detailní popis činnosti badatelsky orientované činnosti žáků, včetně otázek a možných hypotéz s jejich ověřením. Činnosti byly navrženy tak, aby vycházely z běžného života žáků a využívají pomůcek, které jsou běžně dostupné a žáci je dobře...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 162 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
30 ČAPEK, Martin
9 ČAPEK, Miroslav
5 Čapek, Marek
30 Čapek, Martin
6 Čapek, Michal
1 Čapek, Michal Bc.
9 Čapek, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.