Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3,115 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.25 vteřin. 

Využití kulturních prvků v marketingu
Hábltová, Lenka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Možnost využití kulturních prvků v marketingu a jejich vliv a vazby na marketingový mix v prostředí České republiky. Práce se zaměřuje především na hodnoty, zvyky a jazyk a jejich vliv na marketingovou komunikaci. Přináší též shrnutí charakteristik, které čeští občané očekávají od produktů na základě země jejich původu.

Využití kulturních prvků v marketingu
Hábltová, Lenka Bc. ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Možnost využití kulturních prvků v marketingu a jejich vliv a vazby na marketingový mix v prostředí České republiky. Práce se zaměřuje především na hodnoty, zvyky a jazyk a jejich vliv na marketingovou komunikaci. Přináší též shrnutí charakteristik, které čeští občané očekávají od produktů na základě země jejich původu.

Segmentace trhu bio potravin
Doležalová, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Ježková, Renata (oponent)
Cílem této diplomové práce je segmentace trhu bio potravin v České republice na základě postižení podobností či diferencí mezi spotřebiteli potravin v kvalitě bio a zjistit, kdo je typickým spotřebitelem bio potravin. Práce je rozdělena na tři části, teoretickou, metodologickou a praktickou část. V teoretické části je popsán proces, metody a přístupy segmentace trhu, základní pojmy a legislativa k dané problematice. Dále je zmapována aktuální situace na trhu bio potravin v České republice. Marketingový výzkum je přiblížen v metodologické části. Praktickou část tvoří vlastní segmentace trhu bio potravin pomocí sekundárních agenturních dat MML-TGI (za pomoci softwaru Data Analyzer) a primárních dat v podobě kvantitativního výzkumu (za pomocí softwaru PASW). Praktická část začíná analýzou a vymezením trhu bio potravin v České republice. Využitím faktorové a shlukové analýzy byly proměnné zredukovány do faktorů a spotřebitelé bio potravin přiřazeni do shluků (segmentů). Segmenty jsou detailně rozvíjeny prostřednictvím obecné analýzy, kontingenčních tabulek, MCART analýz a vícerozměrných statistických metod. Na závěr práce jsou rozpracovány vhodné marketingové doporučení pro jednotlivé segmenty k jejich efektivnímu marketingovému oslovení.

Spekulativní bubliny na finančních trzích
Roček, Jindřich ; Brada, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kubát, Max (oponent)
Bakalářská práce se zabývá výskytem spekulativních bublin na finančních trzích. Cílem práce je vymezení společných příčin vzniku spekulativních bublin a určit, zda jim lze předcházet. V první kapitole je vysvětlena podstata zkoumaného jevu. Následuje vysvětlení dvou teoretických přístupů k utváření cen aktiv na trzích, teorie efektivních trhů a behaviorální finance. V další části práce jsou analyzovány příčiny vzniku, průběh a krach jednotlivých bublin. K naplnění cíle práce je využit vzorek 12 spekulativních bublin z historie. Práce se v poslední kapitole zabývá vlivem vládních zásahů a monetární politiky na formování bublin a vznáší doporučení plynoucí pro odpovědné autority. Značná komplexnost tohoto jevu a vliv velkého množství faktorů na tvorbu cen zapříčiňuje, že bubliny není možné kvantifikovat ex ante. Vzhledem k současné charakteristice tržního prostředí lze do budoucna předpokládat další výskyt cenových bublin.

Návrh marketingové strategie rozvoje služeb elektronického bankovnictví
Mičudová, Martina ; Židó, Ján (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cielom mojej diplomovej práce bola príprava návrhu marketingovej stratégie na rozvoj služieb elektronického bankovníctva v banke XY, a.s.. V analytickej časti práce sa zaoberám analýzami zákazníkov, tak aj konkurenciou a rovnako rozborom situácie na slovenskom bankovom trhu, jeho silnými stránkami i slabinami, príležitosťami a hrozbami. Jednotlivé produkty elektronického bankovníctva sú klasifikované podla pozície v Bostonskej matici. Závery získane z analytickej časti práce, sú podkladom k formulovaniu návrhov týkajúcich sa optimálneho marketingového mixu produktov elektronického bankovníctva.

Marketingový plán společnosti MAGICAM HD SOLUTIONS, s.r.o.
Pařízek, Aleš ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Cílem bakalářské práce je vytvořit marketingový plán na období kalendářního roku 2017, který bude v souladu se stávající dlouhodobou marketingovou strategií. Bakalářská práce je vytvářena pro použití v obchodní společnosti MAGICAM HD SOLUTIONS, s.r.o. Jádro bakalářské práce se dělí na část teoretickou a část praktic-kou. V první části jsou položeny teoretické základy základních pojmů používaných v marketingovém plánování, je popsán vztah marketingové strategie, plánu a taktiky a role marketingového plánu ve fungování obchodní společnosti. Druhá část obsahuje charakteristiku výše uvedené společnosti, analýzu externí a interních faktorů půso-bících na firmu, SWOT analýzu, stanovení cílů a navržení postupů, pomocí kterých společnost stanovených cílů dosáhne. Součástí praktické části je navržení konkrétních kroků v akčních programech a jejich časový harmonogram. Závěr práce hodnotí jednotlivé části a přínos pro společnost.

Marketing na sociálních sítích - metriky a měření
Gleich, Viktor ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Malinová, Ludmila (oponent)
Marketing na sociálních sítích využívá mnoho společností. Proto je důležité pro přínosné použití, využívat metrik a měření. Poté bychom měli dokázat sestavit kvalitní marketingový plán a dosáhnout lepších hospodářských výsledků. Dostupných metrik je mnoho, proto je dobré se v nich zorientovat a zvolit ty správné, které nám přinesou cenné informace. Marketing je proces, který by měl být zakončen vyhodnocením, dle předem stanovených metrik, a podle výsledků udělány patřičná opatření. Metriky jsou klíčový uzel tohoto procesu, který poskytuje zpětnou vazbu a přínosná poučení.

Marketingová podpora produktů dětské výživy společnosti Nutricia
Žižková, Veronika ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Procházka, Lukáš (oponent)
Cílem diplomové práce je představit správný způsob výživy dětí do tří let, popsat trh dětské výživy a trendy v této kategorii. Dále aplikovat teoretické poznatky marketingového mixu na jednoho z nejsilnějších hráčů na trhu dětské výživy, společnost Nutricia. Na závěr, pomocí výsledků z výzkumu, navrhnout pro tuto společnost marketingová doporučení. Diplomová práce je rozdělena na dvě části - na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsaná správná dětská výživa od narození do tří let věku, popsané složky marketingového mixu a konkurenční prostředí. V praktické části je představen trh dětské výživy v České republice, trendy v této kategorii, konkurence na trhu, společnost Nutricia a její marketingový mix. Součástí praktické části je vlastní výzkum. Na závěr práce jsou vyhodnoceny stanovené hypotézy a navržena marketingová doporučení pro společnost Nutricia.

Analýza aktivit jihokorejských firem z hudebního průmyslu na evropských trzích
Vohradská, Zuzana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Práce se zabývá analýzou aktivit jihokorejských firem z oblasti hudebního průmyslu na trzích v Evropě, a to na základě dotazníkového šetření. První část práce se zaměřuje na teorii a popisuje korejskou populární hudbu, průřez její historií, významné společnosti v odvětví a aktivitu na zahraničních trzích. V dalších teoretických kapitolách následuje definování základních marketingových pojmů, teorie marketingového výzkumu, jeho metod a vyhodnocení a využití, marketingový výzkum v kultuře, souhrn ekonomické situace v Jižní Korei a rozdíly v obchodním jednání Korejců a Evropanů. V praktické části práce autorka podrobněji popisuje vybrané firmy, jejich produkt a aktivity v Evropě. Následuje úvod k výzkumu a informace o dotazníkovém šetření. V poslední části práce je již samotné vyhodnocení a interpretace zjištěných výsledků, závěry plynoucí ze získaných informací a navrhovaná řešení.

Analýza komunikačního mixu vybraného produktu
Kuklíková, Zdeňka ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Čejka, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu společnosti Thermo-mur Praha s. r. o. především pak jejího stejnojmenného stavebního systému. Cílem práce bylo zanalyzování marketingové komunikace stavebního systému a na základě této analýzy navrhnutí různých doporučení na zlepšení. V teoretické části byly vyme-zeny základní pojmy z teorie marketingu, marketingového mixu, komunikačního mixu a jejich nástrojů. Praktická část v úvodu představuje společnost, poté byl ana-lyzován komunikační mix stavebního systému a provedena SWOT analýza tohoto mixu. Návrhy a doporučení by měly sloužit jako podklad pro úpravu či sestavení no-vého komunikačního mixu pro společnost a stavební systém Thermomur.