Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5,050 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.16 vteřin. 

Účetní výsledek hospodaření a jeho vypořádání
DOLEJŠÍ, Alena
Zadané téma jsem v souladu s cílem práce pojala jako charakteristiku uzávěrkových prací a postupů, probíhajících na konci účetního období a na začátku období následujícího, které vedou ke zjištění účetního výsledku hospodaření, jeho vykázání a mimoúčetní transformaci na daňový základ. Účetní závěrka, do níž zmíněné operace patří, podává souhrnné informace o majetkové, finanční a důchodové situaci podniku. Je jediným výstupem z účetnictví účetní jednotky, se kterým se v důsledku jejího zveřejnění ve sbírce listin obchodního rejstříku může seznámit prakticky kdokoli. Cílem mé bakalářské práce bylo tuto oblast uceleně popsat, teoretické poznatky názorně aplikovat ve vybrané účetní jednotce a dosažené výsledky porovnat s informacemi, které za dané účetní období vykázal mnou oslovený podnik. Zajímalo mě, do jaké míry je možné se při dodržení všech účetních předpisů odchýlit a jaký má použití případných alternativních postupů dopad. Vzhledem k rozsahu daného tématu jsem se v praktické části zaměřila pouze na uzavření účetních knih, zjištění výsledku hospodaření v členění na provozní a finanční a na vyhotovení rozvahy a výkazu zisku a ztráty za rok 2007.

Řízení lidí v multikulturním prostředí
Moryc, Katarzyna Małgorzata ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Vávra, Radovan (oponent)
Hlavním cílem této práce bylo definovat a analyzovat klíčové aspekty manažerské práce v multikulturním prostředí, v jednom z útvarů centra sdílených služeb, nadnárodní společnost se sídlem v Praze v České republice. Další cílem práce bylo definovat základní kompetence úspěšného manažera, který řídí výkon zaměstnanců v multikulturním oddělení, a poskytuje doporučení pro zlepšení výkonnosti managementu v klíčových aspektech manažerské práce, jako je komunikace, motivace, řízení výkonu a multikulturní vedení. Tvrdí se, že přítomnost interkurentních interakcí mezi vedoucími oddělení a jejich podřízenými, má dopad na efektivitu manažerské výkonnosti. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První část práce zkoumá teoretické koncepty týkající se kultury, komunikace, motivace a vedení ve vztahu k multikulturním specifikům daného prostředí. Ve druhé části,jsou prezentovány použité výzkumné metody, je prezentovány provedena analýza výzkum a jeho výsledky. Dále v praktické části jsou definovávané doporučení navazující na analyzované aspekty manažerské práce, kterých zavedení by vedlo k vyšší efektivitu manažerské výkonnosti a dál k celkové výkonnosti oddělení.

Analýza vlivu posilňování ochrany duševních vlastnických práv na vybrané ekonomické ukazatele ve vybraných zemích v letech 2013 - 2015
Tománek, Michael ; Zeman, Martin (vedoucí práce) ; Maule, Petr (oponent)
Tato práce analyzuje závislost mezi ochranou duševních vlastnických práv a vybraných ekonomických ukazatelů mezi lety 2013 až 2015. Tématem je vliv ochrany duševního vlastnictví na ekonomický růst a rozvoj. Teoretická část práce analyzuje rozdílné pohledy na problematiku duševního vlastnictví, jeho formy ochrany a analýzu mezinárodní ochrany. Dále definuje HDP, HDP na obyvatele, přímé zahraniční investice a výdaje na výzkum a vývoj. Praktická část práce analyzuje korelace mezi těmito ekonomickými ukazateli a indexem duševních vlastnických práv, jakožto ukazatelem síly ochrany duševních vlastnických práv ve vybraných zemích. Práce se zaměřuje na průmyslové vlastnictví.

Online propagace malého internetového obchodu
Purnochová, Jana ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Diplomová práce s názvem Online propagace malého internetového obchodu se zabývá problematikou propagace internetového obchodu na internetu a vytvořením komunikačního mixu online. V první části práce stručně nastiňuje teorii online marketingu. První kapitola definuje pojem marketing, představuje jeho cíle a komunikační mix na internetu, popisuje také statistiky spojené s využíváním internetu a internetovou reklamou v České republice. Druhá kapitola práce se již zaměřuje na praktickou aplikaci vybraných forem propagace na modelový internetový obchod prodávající sportovní oblečení. Poslední kapitola se poté věnuje vyhodnocení jednotlivých částí online komunikačního mixu, porovnání placených druhů propagace s ohledem na objednávky a návštěvnost obchodu a sestavení doporučení, která by mohla být přínosná pro internetové obchody se srovnatelnou charakteristikou.

Integrované vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami - kazuistika
Habartová, Iva ; Mrkosová, Eva (vedoucí práce) ; Ptáčková, Klára (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat současný stav integrovaného vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami, resp. dítěte s vysocefunkčním autismem v kombinaci s praktickou hluchotou. Teoretická část práce vymezuje pomocí metody analýzy odborné literatury termín integrace, dále jsou definovány pojmy sluchové postižení a autismus jako příčiny, které limitovaly žáka v jeho zapojení do vzdělávání v běžné základní škole. Praktická část práce je zaměřena na zpracování případové studie - kazuistiky žáka. Popisuje zkušenosti ze současného integrovaného vzdělávání v základní škole speciální, kde je žák vzděláván dle Rámcového vzdělávacího programu pro Základní školy, s výhledem brzké integrace zpět do běžné základní školy, případně dle rozhodnutí rodičů do základní školy pro neslyšící. Při zpracování kazuistiky byly použity metody: pozorování a rozbor edukačních produktů žáka.

Podpora marketingu pomocí sociálních sítí
Vaněk, Jiří ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Cílem diplomové práce "Podpora marketingu pomocí sociálních sítí" je vytvořit obecnou sérii doporučení pro redakce časopisů a podobných periodik, jak postupovat při komunikaci na sociálních sítích. Tato doporučení jsou poté aplikována na konkrétní titul, časopis Exkluziv. Praktická část obsahuje představení a analýzu jeho komunikace na sociálních sítích. Na základě analýzy komunikace časopisu Exkluziv a analýzy jeho konkurence je vypracován návrh na zlepšení využívání sociálních sítí v rámci komunikačního mixu zmíněného periodika. Teoretická část popisuje možnosti online marketingu a online PR se zaměřením na sociální média a sítě.

Obsahový marketing pro generování leadů v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb
Nykodýmová, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pospíchal, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je čtenáře seznámit s problematikou obsahového marketingu pro generování tzv. leadů, informací o potenciálních zákaznících, a zanalyzovat a navrhnout doporučení pro jeho uplatnění mezi subjekty v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb. Teoretická část práce diskutuje tři klíčové oblasti: specifika služeb a sektoru B2B, obsahový marketing a důvody jeho zapojení do marketingové strategie a problematiku generování leadů jako možnou metriku obsahového marketingu a obchodní nástroj. Praktická část zjišťuje přístup k problematice pohledem čtyř zástupců dodavatelů služeb a doplňuje jej úhlem pohledu jejich zprostředkovatele, společnosti IVITERA, která kolem svých mediálních, zejména internetových, projektů sdružuje jednu z největších B2B komunit v daném odvětví služeb na českém trhu. Výzkum byl realizován pomocí individuálních rozhovorů se zástupci všech pěti společností a doplněn analýzou sekundárních dat, leadů a klíčových slov poskytnutých zprostředkovatelem.

Interkulturní aspekty komunikace v pracovním prostředí vybrané firmy
Jenšovský, Šimon ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Balgová, Dagmar (oponent)
Práce se zabývá kulturními odlišnostmi pracovníků v nadnárodní korporaci ve vztahu k interní komunikaci a plnění pracovních úkolů. Podstatou práce je vytvořit teoretický rámec pro zmapování kulturních odlišností mezi pracovníky nadnárodní korporace a na základě získaných poznatků vyšetřit vliv kulturních odlišností na komunikaci a plnění úkolů. Soubor výzkumných otázek jednak replikuje práci Geerta Hofsteda, v druhé řadě vychází z poznatků formulovaných Hofstedem a několika autory, kteří vycházeli z jeho práce. Pro získání dat byla použita metoda dotazníkového šetření. Pro vyhodnocení dat byly použity metody deskripce prostřednictvím četnosti a statistické metody srovnání struktur. Výsledkem práce je soubor obecných doporučení zaměřených na eliminaci či alepoň omezení negativních dopadů interkulturních rozdílů na pracovišti.

Problematika církevních restitucí v České republice
Novopacká, Zuzana ; Louda, Tomáš (vedoucí práce) ; Matula, Miloš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou tzv. církevních restitucí a tématem odluky církve od státu v České republice. Jejím cílem je podat ucelený pohled na toto kontroverzní téma. Teoretická část je zaměřena na definici základních pojmů a obsahuje historickou analýzu církevního majetku. Praktická část práce obsahuje rozbor zákona č. 428/2012 Sb. a poukazuje na jeho silné a slabé stránky. Také jsou v ní obsaženy některé příklady sporných kauz, které se navracením majetku církvím zabývají. Na základě této práce lze konstatovat mnoho nesrovnalostí a kritických bodů přijatého zákona a lze shledat toto téma velice rozporuplným.

Strategie společenské odpovědnosti společnosti Hilton Worldwide a její aplikace v lokálních podmínkách
Švábová, Kateřina ; Mokrejšová, Veronika (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce se věnuje tématu společenské odpovědnosti ve společnosti Hilton Worldwide. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část seznamuje s problematikou společenské odpovědnosti, s filozofií konceptu CSR, jeho historií a současností. Definuje jednotlivé pojmy jako CSR, stakeholders, firemní filantropie, udržitelný rozvoj, podnikatelská etika a firemní občanství. Dále se zaměřuje na důležitou úlohu komunikace a to nejen v oblasti CSR. Praktická část pak představuje koncept CSR ve společnosti Hilton Worldwide a jeho celkovou strategii. Na lokální úrovni pak představuje hotely Hilton Prague a Hilton Prague Old Town a jejich činnost v rámci CSR. Pro vyhodnocení konceptu CSR je pak použita SWOT analýza, která definuje problémy především v oblasti komunikace o CSR aktivitách nejen uvnitř, ale i vně společnosti. Na základě výsledků SWOT analýzy jsou pak navržena řešení a doporučení, která by měla přispět k pochopení konceptu CSR, zlepšení jeho vnímání a komunikace především k zaměstnancům sledované firmy, což by mělo pozitivní vliv na zvýšení zájmu o tyto informace, zvýšení loajality a posílení konkurenceschopnosti společnosti.