Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18,693 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.64 vteřin. 



Systém pro podporu činnosti klubu orientačního běhu
Buk, Jindřich ; Vojíř, Stanislav (vedoucí práce) ; Sklenák, Vilém (oponent)
V současnosti se stále více procesů a oblastí života dočkává IT podpory. Často se jedná o využití internetu pro zrychlení nebo zjednodušení existujících procesů. Mimo to je zde velká oblast sociálních sítí, které lze využít i jinak, než jen k navazování a utužování přátelství. Bakalářská práce se zabývá možností využití webových technologií pro podporu chodu klubu a jeho následného rozvoje. Přitom oddíl má potenciál jak zjednodušit a zautomatizovat mnohé procesy, kterými se dříve musel někdo osobně zabývat, tak využívat sociální sítě pro vlastní rozvoj a propagaci. Cílem práce je nejprve zjistit, jaké oblasti chodu oddílu je vhodné podpořit nějakým informačním systémem. Dalším cílem je zjištění, jak to řeší ostatní oddíly. Posledním cílem je navržení a vytvoření konkrétní aplikace. První dva cíle jsou řešeny pomocí dotazníkového šetření mezi vedoucími velkých českých oddílů. Právě ve velkých oddílech má využití automatizace a zjednodušení existujících procesů největší potenciál. Návrh konkrétní aplikace poté vychází z dotazníkového šetření a zkušeností autora práce. Navržená aplikace přitom obsluhuje již existující procesy v chodu klubu a přidává k tomu mnohé prvky ze sociálních sítí.

Podnikatelský plán. Podnikání v oblasti pěstování a zpracování levandule.
Třešňáková, Karin ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Zadražil, Václav (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na podnikatelský plán v oblasti pěstování a zpracování levandule. Cílem je zjistit zda tento plán je možné realizovat se ziskem. V úvodní části se zabývám formálními náležitostmi podnikatelského plánu, představím zjednodušenou formu LEAN CANVAS, metodu SMART k určení cílů. Další kapitola je marketingová strategie a marketingový mix. Následuje finanční plán, který je rozdělen na optimistickou a pesimistickou variantu. Ve druhé části popisuji historii pěstování levandule lékařské, její léčivé účinky a možnosti užití. Třetí část je již vlastní podnikatelský záměr.

Nástupnictví v českých rodinných firmách
Rabiňák, Ondřej ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Habrmanová, Blanka (oponent)
Cílem této diplomové práce je identifikace faktorů úspěšného nástupnictví v českých rodinných firmách. Práce je rozčleněna do pěti kapitol. První kapitola je věnována předmětu a cíli diplomové práce. Druhá kapitola se zabývá teoretickými východisky podnikání, historií podnikání v České republice a teoretickými východisky týkající se rodinných firem. Obsahem třetí kapitoly je analýza výzkumů na téma nástupnictví u nás i ve světě. Čtvrtá kapitola je zaměřena na vlastní výzkum praktik nástupnictví v českých rodinných firmách. Pátá kapitola obsahuje identifikaci faktorů úspěšného nástupnictví.

Použití metodiky SCRUM v inovačním procesu firmy
Krbušek, Adam ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Bígl, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá metodikou SCRUM a jejím využití v inovačním procesu firmy. Hlavním cílem této práce je tvorba konkrétního návrhu využití zmiňované metodiky v inovačním procesu. Práce je rozdělená do tří částí. První část práce se zabývá teoretickými aspekty zkoumané problematiky. V této části se nachází rešerše nalezené literatury, a dále pak výzkum věnující se inovačnímu procesu a metodice SCRUM. V druhé části práce je možné nalézt mapování metodiky SCRUM na Hladíkův proces změny. Také se zde nachází vlastní návrh modelu řízení procesních inovací ve firmě. Třetí část práce je věnována případové studii. Ta se za použití v této práci vytvořeného modelu zabývá ověřením využitelnosti metodiky SCRUM při řízení procesní inovace v reálném podniku. Přínosem této práce je vytvoření vlastního modelu, který je agilní alternativou ke klasickým modelům řízení inovací v podniku.

Princip interní rovnováhy v kontextu firemní strategie
Kopecký, Martin ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Háša, Stanislav (oponent) ; Blažek, Ladislav (oponent)
Disertační práce se zabývá vědeckým problémem propojení strategického managementu a odměňování v principu interní rovnováhy. Práce je postavena na dvou pilířích, kterými jsou realizovaný kvalitativní výzkum a návrh vlastního řešení. První část práce obsahuje kvalitativní výzkum, který zkoumá možnosti a efekty propojení firemní strategie s odměňováním. Kvalitativní výzkum je veden ve formě více případové case study a zkoumá fenomén v praxi tří firem z různých zemí (Česká republika, Slovensko, Bosna a Hercegovina) a sektorů působení (finance, IT/Telco, FMCG). Výzkum hledá odpovědi na čtyři položené výzkumné otázky: Jak firemní strategie ovlivňuje proces odměňování? Jak může odměňování podporovat realizaci firemní strategie? Jak je možné propojit firemní strategie do odměňování v principu interní rovnováhy? Jak může odměňování posílit strategičnost řízení lidských zdrojů? Výzkum je postaven na základě studia teoretických zdrojů a terénní práce. Vlastní kvalitativní výzkum využívá pro shromáždění dat metod kvalitativního výzkumu, kterými jsou pozorování, dotazování, analýza dokumentů. Dotazovanými populacemi byli top manažeři, linioví manažeři a zástupci HR. Celkem proběhlo 142 dotazování. Výzkum byl veden v jedné osobě. Data jsou analyzována a je použita triangulace dat. Zjištění jsou generalizována do jedné závěrečné zprávy z výzkumu, která přináší odpovědi na položené výzkumné otázky. Výzkum poskytl významné poznatky, které byly využity ve druhé části práce, kterou je návrhová část. Vlastní návrh řešení se skládá ze dvou modelů. Prvním je zjednodušený model systému odměňování a druhým je model strategické segmentace pracovních pozic. U tohoto modelu se počítá s využitím v praxi firem a hlavně ve výuce. Druhý model strategické segmentace pracovních pozic přináší odpověď na možné propojení strategie a odměňování v principu interní rovnováhy. Model má přínos v nových poznatcích pro budování další teorie a realizaci dalších výzkumů. Přínos modelu je i pro praxi v přístupu k nastavení politik a procesů ve strategickém managementu a řízení lidských zdrojů. Návrhem obou modelů bylo dosaženo naplnění hlavních cílů disertační práce.

Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha.
Pařez, David ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem mé bakalářské práce na téma Marketingová strategie značky, značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha je provedení marketingového výzkumu značky a jeho následné zhodnocení a navržení vlastních úprav marketingové strategie. První část je věnována problematice spotřebitele a jeho chování, popisu co je značka a její historii, definování identity značky, image značky, povědomí a zvyšování hodnoty značky. Dále jsou zmíněny jednotlivé kroky procesu strategického řízení značky. V úvodu následující části je rozebírána aktuální situace na českém trhu s pánskou módou, je představena značka Stones a její historie a krátce je věnována pozornost i jejím konkurentům. V dalším bloku je pokračováno SWOT analýzou a marketingovým mixem. Další částí bakalářské práce je marketingový výzkum značky Stones a vyhodnocení výsledků výzkumu. V závěrečné části jsou navrženy vlastní úpravy marketingové strategie značky v návaznosti na výsledky průzkumu.

Filmový cestovní ruch
Čepková, Petra ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Tématem této diplomové práce je nový fenomén v oblasti cestovního ruchu - filmový cestovní ruch. Hlavním cílem práce je charakterizovat filmový cestovní ruch, který může být nástrojem ke zvýšení návštěvnosti dané destinace, ve které probíhalo natáčení. Dalším hlavním cílem zhodnocení filmového turismu v Evropě, respektive ve Velké Británii a Severním Irsku, které jsou v této oblasti na poměrně vyspělé úrovni. Práce je rozdělena do osmi hlavních kapitol, kdy v první kapitole je stručně definován pojem cestovní ruch, jeho význam a typy dle místa jeho realizace. Ve druhé kapitole je přiblížen destinační managment, na který navazuje marketingové řízení destinace ve čtvrté kapitole. V páté části je charakterizován filmový cestovní ruch, jeho historie, nabídka, filmové marketingové nástroje a typologie účastníka filmového cestovního ruchu. Následující části zachycují význam a efektivitu filmového turismu, filmový turismus v České republice a v Evropě, kde byla hlavní pozornost věnována Velké Británii a Severnímu Irsku. Závěrečná část obsahuje vlastní výzkum, kdy pomocí kvantitativního i kvalitativního šetření byl zkoumán potenciál filmového cestovního ruchu u respondentů z České republiky.

Analýza image produktu Jack Daniel´s Tennessee Fire na českém trhu
Papoušek, Jiří ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vácha, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na nový alkoholický produkt v České republice - Jack Daniel's Tennessee Fire. Je zkoumána jeho popularita mezi spotřebiteli, jeho vztah k ostatním produktům v repertoáru značky a ke konkurenčním výrobkům ostatních značek. Pro přesnější interpretaci výsledků je provedeno dotazníkové šetření. Cílem značky je analyzovat image tohoto produktu na českém trhu a navrhnout případná doporučení pro značku do budoucna, která vycházejí z vlastní analýzy autora a z výsledků dotazníkového šetření.