Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,972 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.32 vteřin. 

Vliv výchovy psů na jejich chování v dospělosti
VICKOVÁ, Pavlína
V diplomové práci je popsán a zdokumentován vliv výchovy psů na jejich chování v dospělosti, zejména ovladatelnost, vztah k ostatním členům rodiny a jiným psům. Dotazníkové šetření probíhalo v oblasti Trhosvinenska. Bylo zjištěno, že primární a důležitý vliv na pozdější výchovu a chování psa má nejen doba odebrání štěněte od matky, ale i způsob péče v době před odebráním. Dále způsob a míra socializace u nového majitele a také znalost a dovednost majitele v oblasti etologie a komunikačních signálů psa.

Využití bioimpedanční analýzy ke stanovení funkce ledvin
Veselková, Alena ; Šrámek, Petr (vedoucí práce) ; Švára, František (oponent)
Cíl studie: Vypočítat hodnoty glomerulární filtrace (GF) pomocí šesti dostupných způsobů a naměřit impedanční parametry fázový úhel () a aktivní tělesnou hmotu (ATH) pomocí multifrekvenčního a monofrekvenčního měření. Zvolit jednu metodu výpočtu GF jako přesnou metodu odhadu GF pro tuto studii a pomocí lineární regrese dát do vztahu s hodnotami dalších možností stanovení GF a naměřenými impedančními parametry () a ATH. Posoudit, zda použití () a ATH by přispělo ke zpřesnění stávajících metod odhadu GF (MDRD-A, MDRD-B, CLCG, CLcysC). (...) Závěry: Impedanční parametry () a ATH reagují na zhoršující funkci ledvin tím, že jejich hodnota klesá. Studií jsme prokázali velmi těsný vztah parametru (ATHx a ATHc) , získané dvěma způsoby měření (R2 - ATHx and ATHc = 0,843). Metoda bioimpedometrie je tímto připravena k případné další validaci a vývoji bioimpedančních vah k určení poruchy renální funkce.

Média a jejich vliv na veřejnou správu
Foglová, Leona ; Louda, Tomáš (vedoucí práce) ; Matula, Miloš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá médii a jejich vlivem na veřejné mínění. Cílem této práce je potvrdit či vyvrátit hypotézu o vlivu médií na veřejné mínění, které působí na veřejnou správu. Ke zjištění výsledků stanovené hypotézy, která zní: média mají vliv na veřejné mínění a jeho prostřednictvím ovlivňují veřejnou správu, jsou sbírány informace pomocí kvantitativního sociologického výzkumu. Dalším cílem je zjištění, zda faktory jako je pohlaví, věk nebo nejvyšší dosažené vzdělání mají vliv na to, jak společnost vnímá působení médií. Protože je dotazník rozdělen do pěti věkových kategorií a v každé je různý počet respondentů, nemůžeme výsledky porovnávat. Jedná se pouze o spekulace. Po vyhodnocení a analýze dotazníkového šetření je stanovená hypotéza přijata a výše zmíněné faktory jsou podrobně okomentovány

Analýza a modifikace tenkých vrstev pomocí iontových svazků
Jonner, Jakub ; Lörinčík, Jan (oponent) ; Bábor, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a modifikací tenkých vrstev pomocí iontových svazků. První část diplomové práce nabízí úvod do teorie interakce iontů s pevnou látkou. Druhá část diplomové práce se věnuje hmotnostní spektroskopii sekundárních iontů (SIMS) a spektroskopii rozptylu iontů nízkých energií (LEIS). Tato práce poskytuje nejen základní informace o těchto dvou metodách, ale zabývá se také výhodami plynoucími z jejich spojení v paralelním módu hloubkového profilování. Tyto výhody (lepší hloubkové rozlišení LEIS profilů, kvantifikace metody SIMS) jsou demonstrovány na příkladu měření MoSi multivrstev. V rámci této diplomové práce byl také navrhnut nový UHV manipulátor, vybavený precizním krokovým UHV motorkem, který umožňuje, díky svým kompaktním rozměrům, pohodlnější a přesnější manipulaci paletky se vzorkem v omezeném prostoru UHV komory. Třetí část diplomové práce se zabývá možností transformace krystalové struktury metastabilních Fe vrstev na Cu(100) svazkem Ar+ iontů. Fe vrstvy s metastabilní fcc strukturou byly připraveny napařováním Fe v atmosféře CO (u 22 monovrstev tlustých Fe vrstev) a napařováním Fe spolu s invarem - Fe64Ni36 (u 44 monovrstev tlustých Fe vrstev). Změny krystalové struktury jsou studovány pomocí rastrovacího tunelového mikroskopu a pomocí difrakce pomalých elektronů. Tato práce se zaměřuje zejména na určení vlivu různých energií iontů a různých iontových dávek na tvorbu a růst bcc nanokrystalů, jejich konečný tvar a velikost. U Fe vrstev napařených spolu s invarem se pak tato práce zaměřuje na stanovení procentuálního množství Ni v Fe vrstvě potřebného pro depozici Fe vrstev s metastabilní fcc strukturou.

Možnosti a podmínky použití nástrojů pro analýzu chování zákazníků na sociálních sítích
Horák, Vít ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá bezplatnými nástroji, které mohou být použity k analýze koncových zákazníků drobných, malých a středních e-commerce podniků na sociální síti Facebook, za účelem zvýšení jejich konkurenceschopnosti na této sociální síti. Teoretická část je zaměřena na definování klíčových pojmů, rozlišuje typy sociálních médií a popisuje současnou situaci sociálních sítí ve světě i v České republice z pohledu uživatelské oblíbenosti a pro Českou republiku také ještě z hlediska podniků. Dále se teoretická část zabývá možnostmi, které poskytují sociální sítě SME podnikům se zaměřením na sociální síť Facebook a taktéž identifikuje různé typy analytických nástrojů, které mohou být použity pro účely sledování a analýzy zákazníků. Na začátku praktické části je krátce uvedena společnost Dobrutka.EU s.r.o. provozující elektronický obchod pro koncové zákazníky. Poté je prezentována analýza průzkumu o tom, jak SME společnosti, které provozují nejlepší české elektronické obchody, přistupují ke sledování a analýze jejich činnosti a zákazníků ze sociální sítě Facebook. Následně je řešen výběr vhodných nástrojů pro SME společnosti, které jsou analyzovány v předposlední kapitole. Na konci praktické části je na základě skutečností uvedených v předchozích kapitolách přistoupeno k praktickému uplatnění poznatků na facebookové prezentaci společnosti Dobrutka.EU prostřednictvím návrhu a pilotního nasazení vhodných postupů a analytických nástrojů, jejichž efektivnost byla na konci kapitoly zhodnocena. Hlavním přínosem práce je zjištění a ověření bezplatných nástrojů i efektivního způsobu, který umožňuje podrobně analyzovat vlastní zákazníky dokonce také drobným společnostem a díky tomu efektivněji dosahovat kladných hospodářských výsledků také v případech rozvíjejících se facebookových prezentací.

Politický marketing v předvolebním období
Baghdasarjan, Inesa ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Fleissner, Kamil (oponent)
Cílem diplomové práce je rozbor marketingových strategií strany ČSSD a hnutí ANO 2011 v krajských volbách 2016. Dále si práce klade za cíl analyzovat jejich mediální obraz ve vybraných ekonomicko-politických týdenících (Euro, Respekt, Týden). Na základě obsahové analýzy týdeníků a kvalitativních rozhovorů se pokusí zodpovědět na následující otázky: Jak se odlišovaly marketingové strategie ČSSD a ANO využívané v kampani před krajskými volbami 2016? Projevily se ve vybraných týdenících odlišnosti v interpretaci mediálního obrazu stran? Diplomová práce je strukturovaná do čtyř základních kapitol. První kapitola vymezuje základní terminologii týkající se politického marketingu. Druhá kapitola je věnována medializaci politiky a českým médiím. Ve třetí analyticko-empirické části jsou charakterizovány marketingové strategie jednotlivých stran. Poslední kapitola interpretuje výsledky obsahové analýzy.

Marketingová komunikace komerčních pojišťoven na sociálních médiích
Havránek, Jiří ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace komerčních pojišťoven v prostředí sociálních médií. Cílem práce je provedení analýzy stávajícího stavu komunikačních aktivit komerčních pojišťoven na vybraných sociálních médiích. Na základě identifikovaného stavu a zjištěného zájmu o tyto komunikační aktivity ze strany zákazníků je navrženo doporučení pro možné zlepšení online komunikace komerčních pojišťoven za účelem podpory prodeje jejich pojistných produktů. V první části je vymezena oblast pojišťovnictví, marketingové komunikace a sociálních médií. Dále jsou identifikovány aktivity, které firmy provádí na sociálních médiích, za účelem zvýšení povědomí o své značce. Tyto aktivity lze monitorovat, vyhodnotit a následně optimalizovat. Ve druhé části je identifikovaný stávající stav aktivit komerčních pojišťoven na sociálních médiích a zjištění zájmu o tyto aktivity ze strany zákazníků pomocí kvalitativního výzkumu. Na základě těchto poznatků jsou formulovány návrhy doporučení na možné zlepšení stávajícího stavu. Přínosem diplomové práce je identifikace stávajícího stavu aktivit komerčních pojišťoven na sociálních médiích.

Obsahový marketing pro generování leadů v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb
Nykodýmová, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pospíchal, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je čtenáře seznámit s problematikou obsahového marketingu pro generování tzv. leadů, informací o potenciálních zákaznících, a zanalyzovat a navrhnout doporučení pro jeho uplatnění mezi subjekty v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb. Teoretická část práce diskutuje tři klíčové oblasti: specifika služeb a sektoru B2B, obsahový marketing a důvody jeho zapojení do marketingové strategie a problematiku generování leadů jako možnou metriku obsahového marketingu a obchodní nástroj. Praktická část zjišťuje přístup k problematice pohledem čtyř zástupců dodavatelů služeb a doplňuje jej úhlem pohledu jejich zprostředkovatele, společnosti IVITERA, která kolem svých mediálních, zejména internetových, projektů sdružuje jednu z největších B2B komunit v daném odvětví služeb na českém trhu. Výzkum byl realizován pomocí individuálních rozhovorů se zástupci všech pěti společností a doplněn analýzou sekundárních dat, leadů a klíčových slov poskytnutých zprostředkovatelem.

Multimediální komunikace
Vondra, Zdeněk ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Skrbek, Jan (oponent) ; Jurášková, Olga (oponent)
Multimédia jsou formou sdělování informací a sdílení znalostí prostřednictvím synergického efektu paralelně propojených komunikačních rovin. Jejich hlavní uplatnění je v tvorbě komunikací coby produktů i služeb a v tvorbě uživatelských rozhraní. Hlavním cílem této disertační práce je vytvořit model multimediální komunikace pro pochopení významu a smyslu použití multimédií v komunikačním procesu. Model popisuje návaznosti prvků a parametrů multimediální komunikace v rámci vnitřního i vnějšího kontextu. Dále je cílem práce vytvořit metodiku multimediální komunikace, která slouží pro návrh, tvorbu a vyhodnocování konceptů multimediálních komunikací. Metodika je vytvořena aplikací modelu multimediální komunikace. Disertační práce vychází ve své teoretické části z analýzy různých definic a přístupů vybraných k řešení modelu multimediální komunikace. Na to navazují rozbory teorií komunikace, pojmů média, multimédia, doručovací platformy a funkce komunikace. Na teoretickou část navazuje popis výzkumu v praxi čtyřech odlišných oblastí využití multimédií. Získané poznatky jsou v následujících částech práce analyzovány za účelem vytvoření modelu multimediální komunikace a odvozené metodiky multimediální komunikace. Metodika je dále ověřena prostřednictvím případové studie a jsou formulována doporučení pro její další rozvoj. Model a metodika multimediální komunikace vytvořené v této práci prezentují ucelený pohled na problematiku multimediální komunikace jako na nástroj využitelný pro konkrétní komunikační účel. Práce tak přináší nástroj pro řešení a studium multimediálních komunikací a zároveň definuje prostor pro rozvoj metodických postupů v této oblasti.

Návrh samosvorného diferenciálu závodního automobilu
Kresta, Vojtěch ; Vančura, Jan (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh samosvorného diferenciálu závodního automobilu. Popisuje metodu sestavení modelu prostoru pro diferenciál s využitím 3D scanneru ATOS a prostředí softwaru Pro/ENGINEER. Další část popisuje tvorbu modelu sériového otevřeného diferenciálu. Hlavní pozornost je věnována návrhu obou variant lamelového samosvorného diferenciálu a rozboru problémů řešených u jednotlivých součástí. Dále je v této práci provedena analýza napjatosti vybraných částí – klece, víka diferenciálu a jejich porovnání před a po optimalizaci.