Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,638 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.13 vteřin. 

Analýza image STUDENT AGENCY
Stejskalová, Daniela ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Svobodová, Iva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou firemní image a smyslem jeho řízení z pohledu marketingu i z pohledu managementu v oblasti cestovních kanceláří. Práce obsahuje celkem pět kapitol. První kapitola se zabývá významem pojmu image obecně a způsobem jeho výzkumu. Druhá kapitola charakterizuje ?corporate identity? jako nástroj budování firemní image. A třetí kapitola shrnuje základní pravidla budování image. V návaznosti na část teoretickou jsou ve čtvrté kapitole popsány složky firemní identity společnosti Student Agency a jejich vliv na image Student Agency. Poslední, pátá kapitola, se zabývá výzkumem image Student Agency mezi zákazníky v porovnání s konkurenční firmou GTS International.

Perspektivy užití MKP v lomové mechanice
Kozák, Vladislav
Uvedný příspěvek se zabývá možnostmi modelování lomového chování těles s defekty. Zvláštní poroznost je zaměřena na srovnání metody pomocí GTN a kohezních modelů.

Vliv vnějšího napětí aplikovaného během žíhání na mikrostrukturu tvarově-paměťové slitiny NiTi
Dlouhý, Antonín ; Bojda, Ondřej ; Fiala, J.
Metodou transmisní elektronové mikroskopie (TEM) jsou studovány koherentní precipitáty Ni4Ti3 ve slitině Ti-50,7at%Ni po různých tepelných zpracováních. Kvantitativní analýza využívá automatické zpracování TEM snímků pomocí programu ACC (Adaptive Contrast Control). Pozornost je zaměřena na počet, velikost a objemový podíl krystalografických variant Ni4Ti3 částic. Získané výsledky naznačují, že po určitých typech tepelného zpracování dochází k heterogenní precipitaci, která se vyznačuje nejen nehomogenním rozdělením hustoty částic v objemu původních B2 zrn, ale rovněž i nehomogenním rozdělením jednotlivých krystalografických variant Ni4Ti3 precipitátů ve studované mikrostruktuře. V příspěvku je diskutován vliv heterogenní precipitace na charakteristiky martenzitické transformace B2-R-B19’.

Analysis of the bitter spirits category and the perception of the brand Becherovka Original in the czech market
Michelík, Martin ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Cílem této práce je analyzovat trh bylinných alkoholických nápojů a vyhodnotit vnímání značky Becherovka Original na českém trhu a navrhnout případná doporučení na zlepšení vnímání značky s důrazem na mladou generaci spotřebitelů. V práci je popsán teoretický základ pro pochopení spotřebního chování, nákupního rozhodovacího procesu, prvků, hodnoty a image značky. Ke splnění cíle byl vytvořen primární výzkum v podobě internetového dotazníkového šetření. Ze získaných dat byl analyzován trh alkoholických nápojů obecně, trh lihovin se zaměřením na trh bylinných alkoholických nápojů v České republice. Dále byla analyzována marketingová strategie značky. Na základě teoretické části a výsledků výzkumu bylo analyzováno vnímání značky Becherovka Original na českém trhu s důrazem na mladé spotřebitele. Na závěr byly navrženy doporučení k budoucímu vývoji značky.

Politický marketing v předvolebním období
Baghdasarjan, Inesa ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Fleissner, Kamil (oponent)
Cílem diplomové práce je rozbor marketingových strategií strany ČSSD a hnutí ANO 2011 v krajských volbách 2016. Dále si práce klade za cíl analyzovat jejich mediální obraz ve vybraných ekonomicko-politických týdenících (Euro, Respekt, Týden). Na základě obsahové analýzy týdeníků a kvalitativních rozhovorů se pokusí zodpovědět na následující otázky: Jak se odlišovaly marketingové strategie ČSSD a ANO využívané v kampani před krajskými volbami 2016? Projevily se ve vybraných týdenících odlišnosti v interpretaci mediálního obrazu stran? Diplomová práce je strukturovaná do čtyř základních kapitol. První kapitola vymezuje základní terminologii týkající se politického marketingu. Druhá kapitola je věnována medializaci politiky a českým médiím. Ve třetí analyticko-empirické části jsou charakterizovány marketingové strategie jednotlivých stran. Poslední kapitola interpretuje výsledky obsahové analýzy.

Konstrukce zakružovačky ocelových profilů
Křivohlávek, Pavel ; Pavlík, Jan (oponent) ; Matějka, Petr (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout zakružovací stroj ocelových profilů. V úvodu je charakterizován zakružovací stroj a provedena rešerše továrně vyráběných stojů včetně jejich výrobců. Následuje návrh vlastních variant řešení, jejich vyhodnocení a výběr nejvhodnější koncepce. V další části práce je detailně popsán navržený model včetně pevnostních výpočtů namáhaných součástí. V diplomové práci je také posouzena bezpečnost tvářecího stroje, zpracována analýza možností vzniku vad a jejich následků při konstrukci. Na závěr je vytvořena konstrukční dokumentace k navrženému stroji, provedena cenová kalkulace a popsána údržba zakružovacího stroje.

Variabilita techniky ve skoku vysokém
Valek, Miloš ; Vindušková, Jitka (vedoucí práce) ; Krátký, Petr (oponent)
Variabilita techniky ve skoku vysokém Cíle práce: Hlavním cílem práce je zjistit, jakým způsobem se mění technika ve specifických tréninkových metodách skoku vysokého, kterými jsou skoky z plného rozběhu při jiných pokynech trenéra. Další cíle jsou vyhodnocení zjištěných kinematických parametrů u každého výškaře zvlášť, jejich následné porovnání a nalezení rezerv v technice L. Urbana a L. Hojky. Metoda: Pro rozbor techniky v jednotlivých specifických tréninkových metodách byla využita 3D kinematická analýza. Sledované časoprostorové události byly zaznamenány na digitální kamery. Záznam byl následně převeden do vhodného digitálního formátu a zpracován programem APAS. V programu APAS byla získána výstupní data, která byla částečně zpracována i v programu Microsoft Excel. Výsledky: Ve vybraných specifických tréninkových metodách byl prokázán vliv pokynů na techniku provedení skoku vysokého. Z 35 sledovaných kinematických parametrů se projevily stejné výsledky v 24 kinetických parametrech. Atlet L. Urban inklinuje spíše k "power" flopu, zatímco techniku L. Hojky lze popsat spíše jako rychlostní skákání. Klíčová slova: skok vysoký, specifické tréninkové metody, technika, kinematická analýza

Multikulturní výchova jako (filosofický) problém
Morvayová, Petra ; Pelcová, Naděžda (vedoucí práce) ; Horák, Josef (oponent) ; Bendl, Stanislav (oponent)
Disertační práce pojednává o antinomiích definice a praxe tzv. multikulturní výchovy a o jejích východiscích a z nich vyplývajících paradoxech, které destabilizují její koncept a zpochybňují potenci k naplňování cílů, které si klade. Analýza se opírá o poznatky a přístupy vycházející z pozic filosofických a filosoficko-antropologických, z pozic filosofie sociálních věd, sociologie vědění, teorií formulovaných sociální a kulturní antropologií, politickou filosofii a post-strukturální filosofií jazyka, která chápe jazyk jako nástroj či metaforu pro porozumění a význam slov jako intertextuální. Cílem práce je nahlédnout pojmy, definice, konstrukci a optiku konceptů tzv. multikulturní výchovy z pohledu kritické filosofie výchovy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha.
Pařez, David ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem mé bakalářské práce na téma Marketingová strategie značky, značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha je provedení marketingového výzkumu značky a jeho následné zhodnocení a navržení vlastních úprav marketingové strategie. První část je věnována problematice spotřebitele a jeho chování, popisu co je značka a její historii, definování identity značky, image značky, povědomí a zvyšování hodnoty značky. Dále jsou zmíněny jednotlivé kroky procesu strategického řízení značky. V úvodu následující části je rozebírána aktuální situace na českém trhu s pánskou módou, je představena značka Stones a její historie a krátce je věnována pozornost i jejím konkurentům. V dalším bloku je pokračováno SWOT analýzou a marketingovým mixem. Další částí bakalářské práce je marketingový výzkum značky Stones a vyhodnocení výsledků výzkumu. V závěrečné části jsou navrženy vlastní úpravy marketingové strategie značky v návaznosti na výsledky průzkumu.

Uplatňování pohledávek v insolvenčním řízení
Vyškovská, Vendula ; Hásová, Jiřina (vedoucí práce) ; Kříž, Radim (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou přihlašování pohledávek do insolvenčního řízení. Sledováno je nakládání s pohledávkou od jejího přihlášení až po přezkumné jednání, na kterém je pohledávka zjištěna nebo zamítnuta. Práce je taktéž zaměřena na charakteristiku jednotlivých druhů pohledávek a problematiku jejich přihlašovaní. Práce se zaměřuje na důkladnou analýzu vad přihlášek pohledávky a jejich důsledky na uplatnění takové pohledávky v insolvenčním řízení. Součástí práce je podrobný rozbor dílčích popěrných úkonů a osob, které je mohou činit. Dále jsou zkoumány důsledky popěrných úkonů. Též jsou srovnány nedávné změny zákona týkající této problematiky a použita judikatura pro analýzu výkladových problémů.