Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza značkové strategie a inovativních možností společnosti OP Papírna s.r.o.
Petrmann, David ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šanovec, Libor (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou značkové strategie a inovativních možností společnosti OP Papírna, s.r.o., která se zaměřuje na výrobu tenkých tiskových papírů aplikujících se jako příbalové letáky ve farmaceutickém průmyslu na domácím i zahraničních trzích. Autor práce studuje vznik a úspěšnost značkových papírů OP, současnou značkovou strategii společnosti, doprovodný servis a oblíbenost produktů ve srovnání s konkurencí. Autor dále zanalyzoval současný stav firmy pomocé MOST analýzy, vývoj trhu pomocí PESTE analýzy, inovativní možnosti a příležitosti firmy a SWOT analýzu na jejímž základě odpověděl na předem stanovené otázky.
Mezinárodní marketingová strategie společnosti ExxonMobil
Sedlářová, Alena ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Diplomová práce Mezinárodní marketingová strategie společnosti ExxonMobil se zabývá zejména značkovou a komunikační strategií společnosti a její vybrané konkurence (Royal Dutch Shell plc, BP p.l.c.). Jednotlivé prvky těchto strategií jsou pak porovnávány, na základě SWOT analýzy jsou charakterizovány silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby ve strategii společnosti ExxonMobil a závěrem práce jsou doporučení pro možné změny ve strategii společnosti ExxonMobil. Samotná práce je rozdělena do 4 kapitol. První kapitola představuje korporaci ExxonMobil, její uspořádání a strategii. Druhá kapitola se soustředí na popis značkové a komunikační strategie ExxonMobilu. Následující kapitola popisuje vybrané aspekty marketingové strategie konkurentů Royal Dutch Shell plc a BP p.l.c. Závěrečná kapitola, tedy kapitola čtvrtá, je věnována srovnání strategií konkurence, je provedena SWOT analýza marketingové strategie společnosti ExxonMobil a kapitola je zakončena doporučeními pro změny v marketingové strategii korporace.
Značková strategie v mezinárodním marketingu
Pichler, Pavel ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Plchová, Božena (oponent) ; Jindra, Jiří (oponent) ; Kita, Jaroslav (oponent)
Značková politika v mezinárodním marketingu je jedním z klíčových faktorů ovlivňujících úspěšnost firem na tuzemském i mezinárodním trhu. Značka je fenoménem, se kterým se všichni spotřebitelé, dodavatelé i odběratelé setkávají denně, a proto jsem přesvědčen, že si toto téma zaslouží velkou pozornost a hlubší zkoumání. Hlavním cílem disertační práce je podat ucelený pohled na značkovou strategii v mezinárodním marketingu a detailně objasnit pojem a význam značky. Záměrem tedy je utřídit a zesumarizovat teoretické i praktické poznatky o značce a značkové strategii ve vztahu k mezinárodnímu marketingu a analyzovat různé aspekty v této souvislosti, které představují dílčí cíle práce. První dílčím cílem je pomocí definování pojmu značka vymezit její místo v marketingu a to jak v pojetí teoretickém, tak praktickém. Jde o to zodpovědět mj. otázku, jaká je vazba mezi značkou a marketingovým plánem firmy. Druhým dílčím cílem je analyzovat hodnotu značky a brand equity a vzájemnou provázanost mezi těmito pojmy. Dále jde o poskytnutí výčtu značek s největší hodnotou a o popsání vývoje značek v tranzitivních ekonomikách, specificky pak v České republice. Třetím dílčím cílem je podat ucelený přehled o řízení a budování značek. Zde půjde jak o pohled ve vztahu k trhu a spotřebitelům, tak o pohled dovnitř firmy ve smyslu organizačním. Zvláštní pozornost bude věnována distribučním značkám, neboť se jedná o velmi aktuální fenomén s dynamickým vývojem. Čtvrtým dílčím cílem je nastínit na základě shromážděného materiálu pravděpodobné trendy ve značkové politice. Pátým dílčím cílem je představit příklady některých konkrétních úspěšných značek s využitím předchozího teoretického materiálu. Doprovodným pedagogickým cílem je přinést ucelený metodologický pohled na problematiku značky a značkové strategie v mezinárodním marketingu.
Značková strategie globálních ropných společností: srovnání ExxonMobil, BP a Shell
Houštecký, Petr ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Práce srovnává značkovou strategii společností ExxonMobil, BP a Shell. Důraz je kladen na otázky ekologičnosti a alternativních zdrojů energie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.