Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Konstrukce zkušební stanice pro diagnostiku poškození a úniků médií z pneumatických systémů
Kojš, Denis ; Mazůrek, Ivan (oponent) ; Mazal, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá konštrukčným návrhom, realizáciou a overením funkčnosti skúšobnej stanice určenej pre meranie akustických emisií na pneumatických valcoch za účelom diagnostiky porúch. Prvá časť diplomovej práce obsahuje prehľad doterajších prác zaoberajúcich sa diagnostikou pneumatických systémov, tiež prác zaoberajúcich sa diagnostikou rozličných strojných súčastí pomocou akustickej emisie. Ďalej práca obsahuje popis navrhnutých koncepčných návrhov, pričom je detailne popísaný hlavne výsledný návrh, vrátane komplikácií ktoré sa pri testovaní vyskytli, a ich riešenie. Posledná časť práce popisuje výsledky meraní akustických emisií z poškodených a nepoškodených pneumatických valcov. Porovnaním frekvenčných spektier a obálok nameraných signálov akustickej emisie je overená funkčnosť stanice.
Zkušební stanice pro testování rámu a vidlice koloběžky
Kostka, Marek ; Klapka, Milan (oponent) ; Brandejs, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh konstrukce zkušební stanice pro testování cyklického namáhání rámu a vidlice koloběžky. Při zatížení člověkem o hmotnosti 50 až 150 kg a frekvenci odrazu 10 až 120 1/min. Struktura této práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. V první části je tato práce orientována na současné požadavky pro koloběžky. Je zde také popsáno konstrukční řešení jiných testovacích stanic. V další části je provedena analýza působících sil na koloběžku a definovány jednotlivé parametry pro testovací stanici. Ve třetí kapitole je uveden možný přístup k řešení zkušební stanice a jednotlivým konstrukčním uzlů. Poslední kapitola pojednává o výsledném návrhu konstrukčního řešení zkušební stanice.
Návrh zařízení pro zatěžování hřídele čerpadla systému Common Rail radiálními silami
Chromý, Martin ; Pešl, Radim (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je předběžný návrh zkušebního zařízení na testování vstřikovacích čerpadel systému Common Rail pomocí radiálního zatížení hnacího hřídele. Práce přináší stručný přehled konstrukčních řešení soudobých čerpadel tohoto systému, na který následně navazuje návrh zařízení.
Monitorování výpadků zkušebních stanic
Šebesta, David ; Dzurenda, Petr (oponent) ; Malina, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá monitorováním výpadků zkušebních stanic oddělení DS/ETC (Diesel Systems / Engineering Testing Center) společnosti Bosch Diesel s.r.o. v Jihlavě. Cílem monitorování je získání záznamu o každém prostoji, včasné upozornění na výpadek zkušební stanice stanice, umožnit zkušebním inženýrům editaci záznamu o prostoji a následně z nasbíraných dat vytvořit statistiky a Pareto analýzu. Na začátku práce bylo stručně popsáno oddělení ETC a dále pak obecně SCADA systémy. Následně byl navržen monitorovací systém na míru oddělení ETC a provedená implementace. Včasné upozorňování na výpadky bylo realizováno pomocí SMS zpráv z GSM modemu připojeném přímo k serveru. Zkušební inženýři mají k dispozici grafické rozhraní, kde mohou dané záznamy o prostoji editovat. Statistiky lze v grafickém rozhraní generovat individuálně na základě výběrového filtru. Implementovaný systém umožnil oddělení primárně se zaměřit pouze na řešení těch příčin výpadku, které povedou k největšímu snížení prostojů zkušebních stanic.
Konstrukce základny zkušební stanice
Tichý, Jiří ; Růžička, Bronislav (oponent) ; Prokeš, František (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout ocelovou konstrukci základny pro zkušebnu trakčních motorů. Pro uvedení do tématu bude v úvodu práce vymezený současný stav problematiky zkušeben trakčních motorů. Výsledné řešení konstrukce bude získáno na základě výpočtu, a to jak analytického tak numerického. Na výsledky těchto výpočtů bude následně navazovat konstrukční návrh. Na závěr budou rozebrány jednotlivé výsledky.
Simulátor pro ověření funkce bezpečnostních pásů
Neuwirth, Zdeněk ; Prášil, Ludvík (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh konstrukce univerzálního zařízení pro představení a zkoumání účinků zpomalení a nárazu s možností nastavení počáteční rychlosti. Základním použitím navrhované zkušební stanice je simulace nárazu pro ověřování funkce bezpečnostních pásů. Nejprve jsou v práci představeny fyzikální veličiny, které popisují děje probíhající při nárazu, dále bezpečnostní pásy, jejich testování a zkušební zařízení. Značná část práce je věnovaná návrhu pohonu, systému maření kinetické energie a základní konstrukce. Postupně je prezentována navržená konstrukce a provedené pevnostní výpočty. V závěru práce jsou shrnuty základní vlastnosti navrhované konstrukce, uveden stručný finanční náhled, postup montáže a bezpečnostní pravidla pro používání tohoto zařízení.
Stanice pro zkoušky odpružení jízdních kol
Volánka, Lukáš ; Růžička, Bronislav (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem stanice pro zkoušky odpružení jízdních kol. V současnosti se stále vyvíjejí nové technologie odpružení, a to obzvláště u horských kol, které jsou určeny do velmi náročného terénu. Pro tento vývoj nových technologií je nutné mít vhodnou stanici, která umožňuje experimentální ověřování jízdních vlastností, a to ideálně v laboratorních podmínkách. Klíčové vlastnosti, které je možné u kola vyhodnocovat, jsou komfort jízdy a grip neboli přilnavost. Navržená stanice využívá válcového simulátoru vozovky umístěného pod testovaným závěsem (kolem). Na obvod simulátoru jsou umísťovány překážky, které při přejetí excitují do kola vibrace, čímž je napodobena jízda po hrbolaté cestě. Na stanici je možné hodnotit vlastnosti předního i zadního zavěšení, přičemž kolo je do stanice upnuto vždy za osu netestovaného závěsu. Hmotnost jezdce je při testech nahrazena pomocí přídavných závaží, umístěných na nosiči, který spojuje sedlovou a hlavovou trubku kola. Přídavná závaží je možné posouvat pro napodobení různých poloh cyklisty při jízdě. Ke zkušební stanici byl vytvořen virtuální dynamický model, díky kterému jsou experimenty mnohem efektivnější. Simulační model byl navržen a otestován v softwaru MSC Adams. Zkušební stanice společně s virtuálním modelem tvoří jednoduchý nástroj, který umožňuje rychlé a efektivní testování kvality odpružení jízdních kol.
Konstrukce zkušební stanice pro diagnostiku poškození a úniků médií z pneumatických systémů
Kojš, Denis ; Mazůrek, Ivan (oponent) ; Mazal, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá konštrukčným návrhom, realizáciou a overením funkčnosti skúšobnej stanice určenej pre meranie akustických emisií na pneumatických valcoch za účelom diagnostiky porúch. Prvá časť diplomovej práce obsahuje prehľad doterajších prác zaoberajúcich sa diagnostikou pneumatických systémov, tiež prác zaoberajúcich sa diagnostikou rozličných strojných súčastí pomocou akustickej emisie. Ďalej práca obsahuje popis navrhnutých koncepčných návrhov, pričom je detailne popísaný hlavne výsledný návrh, vrátane komplikácií ktoré sa pri testovaní vyskytli, a ich riešenie. Posledná časť práce popisuje výsledky meraní akustických emisií z poškodených a nepoškodených pneumatických valcov. Porovnaním frekvenčných spektier a obálok nameraných signálov akustickej emisie je overená funkčnosť stanice.
Monitorování výpadků zkušebních stanic
Šebesta, David ; Dzurenda, Petr (oponent) ; Malina, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá monitorováním výpadků zkušebních stanic oddělení DS/ETC (Diesel Systems / Engineering Testing Center) společnosti Bosch Diesel s.r.o. v Jihlavě. Cílem monitorování je získání záznamu o každém prostoji, včasné upozornění na výpadek zkušební stanice stanice, umožnit zkušebním inženýrům editaci záznamu o prostoji a následně z nasbíraných dat vytvořit statistiky a Pareto analýzu. Na začátku práce bylo stručně popsáno oddělení ETC a dále pak obecně SCADA systémy. Následně byl navržen monitorovací systém na míru oddělení ETC a provedená implementace. Včasné upozorňování na výpadky bylo realizováno pomocí SMS zpráv z GSM modemu připojeném přímo k serveru. Zkušební inženýři mají k dispozici grafické rozhraní, kde mohou dané záznamy o prostoji editovat. Statistiky lze v grafickém rozhraní generovat individuálně na základě výběrového filtru. Implementovaný systém umožnil oddělení primárně se zaměřit pouze na řešení těch příčin výpadku, které povedou k největšímu snížení prostojů zkušebních stanic.
Návrh zařízení pro zatěžování hřídele čerpadla systému Common Rail radiálními silami
Chromý, Martin ; Pešl, Radim (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je předběžný návrh zkušebního zařízení na testování vstřikovacích čerpadel systému Common Rail pomocí radiálního zatížení hnacího hřídele. Práce přináší stručný přehled konstrukčních řešení soudobých čerpadel tohoto systému, na který následně navazuje návrh zařízení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.