Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  začátekpředchozí46 - 55  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Automatické třídění fotografií podle obsahu
Gajová, Veronika ; Hradiš, Michal (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce je návrh a implementace klasifikačního nástroje pro účely automatické organizace fotografií, založeného na metodě Bag of Words. Nástroj je implementován jako XnView zásuvný modul, který klasifikuje vybrané fotografie a zapisuje název nejlépe ohodnocené kategorie jako klíčové slovo do IPTC metadat obrazového souboru.
Simulace procesoru PicoBlaze v prostředí Eclipse
Šimek, Jiří ; Vašíček, Zdeněk (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a tvorbou simulátoru mikroprocesoru PicoBlaze. Cílem práce je vytvoření grafického simulátoru tohoto mikroprocesoru v prostředí Eclipse jako rozšíření existujícího vývojového prostředí VLAM IDE. V práci je uveden podrobný popis simulátoru uCsim, který byl vybrán pro implementaci jádra simulátoru mikroprocesoru PicoBlaze, a dále jsou navržena jeho rozšíření mající za cíl usnadnit použití simulátoru pro automatizované testování. Následně je představen návrh a implementace grafického simulátoru v prostředí Eclipse využívajícího vytvořené jádro simulátoru a jsou diskutovány možnosti rozšíření implementovaného jádra a grafického simulátoru.
Podpora pro užití jazyka Python pro vývoj zásuvných modulů serveru Jenkins
Bambas, Tomáš ; Letko, Zdeněk (oponent) ; Müller, Petr (vedoucí práce)
Server pro průběžnou integraci Jenkins CI umožňuje rozšiřovat svou funkcionalitu pomocí zásuvných modulů. Tyto moduly lze programovat v jazycích Java a Ruby. Podpora pro jazyk Python chybí, přestože se jedná o jeden z nejpopulárnějších programovacích jazyků současnosti. Implementovali jsme proto vývojářské nástroje, které umožňují programovat moduly v jazyce Python a tyto nástroje jsme začlenili do projektu Jenkins CI. K nástrojům byla zveřejněna uživatelská dokumentace. Programátoři mohou teď díky této práci implementovat moduly do Jenkins CI v jazyce Python.
Rozpoznávání mluvčího ve Skype hovorech
Kaňok, Tomáš ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Schwarz, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou strojové identifikace a verifikace řečníka, její teorií a aplikací. Vyhodnocuje existující implementaci dané problematiky skupinou Speech@FIT. Dále se zabývá problematikou tvorby zásuvných modulů do komunikačního programu Skype. Následně je navržen zásuvný modul pro Skype umožňující identifikaci a verifikaci řečníka. Ten je implementován a vyhodnocen. V závěru jsou uvedeny návrhy dalšího vývoje.
Framework pro statickou analýzu skriptů pro shell
Svoboda, František ; Kočí, Radek (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření systému pro statickou analýzu skriptů některého unixového shellu.  Zmožných alternativ je jako hlavní předmět zájmu zvolen Bourne-again shell.  Součástí projektu je seznámení se sprincipy statické analýzy, prostudování současných aplikací, které se touto problematikou zabývají, a také probádání syntaxe a architektury vybraného shellu.  Výsledkem projektu je návrh a realizace modulárního systému, který umožní zásuvným modulům provádět různé analýzy skriptů.  Systém zahrnuje správu zásuvných modulů, prostředky pro jejich interakci, zpracování výstupů a nastavení vstupu. Také je popsáno několik zásuvných modulů, které jsou schopny některé základní analýzy provádět.
Knihovna zdrojů a citací pro DokuWiki
Kubík, Jaroslav ; Rychlý, Marek (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace knihovny publikací jako zásuvného modulu pro wiki systém DokuWiki. Práce obsahuje základní informace o DokuWiki a tvorbě jejich doplňků. Dále je zde rozepsána funkcionalita, kterou bude výsledný modul obsahovat spolu s návrhem datového modelu. V poslední části je poté popsáno, jakým způsobem byly jednotlivé funkce implementovány, a jaké externí knihovny k tomu byly využity.
Grafický editor pro konfiguraci struktury úloh v rámci Java EE Batching API
Hanus, Tomáš ; Kolář, Dušan (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem implementace grafického editoru pro konfiguraci struktury úloh v rámci Java EE Batching API v podobě zásuvného modulu pro vývojové prostředí IntelliJ IDEA. Zaměřuje se hlavně na možnost obousměrné propagace změn mezi textovou a grafickou reprezentaci jazyka JSL. Přibližuje problematiku dávkového zpracování. Zároveň je zde představena i architektura prostředí IDEA. Stručně popisuje návrh zásuvného modulu a postupy využité při jeho implementaci. Použitelnost nástroje je demonstrována pomocí pěti příkladů dávkových úloh. V závěru jsou zmíněny některé vylepšení, na které by bylo možné se v budoucnu zaměřit. Výsledný nástroj je volně dostupný jako otevřený software.
Grafické rozhraní pro deskové hry na platformě Android
Kasper, Valter ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Práce prezentuje návrh a implementaci grafického uživatelského rozhraní pro deskové hry. Objektem zkoumání byly deskové hry a grafické efekty pro virtuální scénu deskové hry. Vypracovali jsme návrh uživatelských rozhraní pro různé hry. V rámci práce jsme se seznámili s knihovnou OpenGL ES a jejím použitím na platformě Android. Prozkoumali jsme možnosti implementace v nativním kódu. Vytvořili jsme systém zásuvných modulů, který dovoluje implementovat herní logiku pomocí skriptovacího jazyka a definovat scénu deskové hry pomocí jazyka XML.
Vývoj grafického editoru pro zásuvný modul BJ2NB do NetBeans
Müller, Martin ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Tato bakalářská práce je součástí projektu, jehož cílem je vytvořit zásuvný modul BJ2NB do NetBeans. Tento zásuvný modul si klade za cíl přinést do vývojového prostředí NetBeans některé přístupy a možnosti prostředí BlueJ, hojně využívaného k výukovým účelům, a zjednodušit tak začínajícím programátorům přechod od jednoduchého IDE BlueJ k rozsáhlejšímu a profesionálnímu NetBeans. Cílem této práce je pro zásuvný modul BJ2NB navrhnout a implementovat grafický editor, který by zobrazoval diagram tříd aktuálního projektu a umožňoval uživateli s projektem prostřednictvím diagramu pracovat. V práci je nejprve provedena analýza grafických editorů volně dostupných UML nástrojů. Na základě této analýzy jsou navrženy optimální vlastnosti grafického editoru a posléze i jeho podrobná architektura. Na závěr jsou zde vypracovány příručky pro uživatele. Tento modul může být používán jak programátory, kteří ho mohou použít jako nástroj k zobrazení diagramu tříd projektu, tak samotnými uživateli, kteří pracují s diagramy. Implementovaný modul je součástí příloh této práce.
GUI pro interaktivní spouštení metod ze zasuvného modulu BJ2NB pro NetBeans
Matviichuk, Oleksandr ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Tato bakalářská práce je součástí projektu BJ2NB (BlueJ-2-NetBeans). Cílem projektu je vytvoření zásuvného modulu pro NetBeans, který umožní ve vývojovém prostředí NetBeans realizovat řadu přístupů k práci, běžně používaných v prostředí BlueJ. Tato práce se zabývá vytvořením grafického uživatelského rozhraní, které by umožňovalo interaktivní spouštění metody z daného zásuvného modulu. Práce je rozdělena na tři části. V první části je provedena analýza přístupů, používaných k realizaci interaktivního režimu na platformě Java. Analýza je zaměřena hlavně na existující vývojová prostředí, ve kterých je interaktivní režim už realizovaný. Na základě analýzy v druhé části práce byl vytvořen návrh grafického uživatelského rozhraní. Jeho implementace je dostupná jako příloha této práce. Poslední část obsahuje uživatelskou příručku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   začátekpředchozí46 - 55  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.