|
Plnění podmínek registrace u sester na rodičovské dovolené
TRÁVNÍKOVÁ, Hana
Celoživotní vzdělávání, a s ním spojené plnění podmínek registrace u sester, je velmi diskutované téma. Hlavním důvodem jsou stále měnící se podmínky k registraci. Cílem je poskytnout kvalitní ošetřovatelské péče poskytované vysoce kompetentními a vzdělanými sestrami. Celoživotní učení podporuje vysokou úroveň odborné praxe. Moje práce se zabývá problematikou plnění podmínek registrace u sester na rodičovské dovolené. Cílem výzkumu bylo zjistit nejčastější problémy při plnění podmínek registrace u sester na rodičovské dovolené a porovnat rozdíl při plnění podmínek registrace u sester v pracovním procesu a u sester na rodičovské dovolené. Výzkumem jsem chtěla potvrdit mojí hypotézu, že podmínky registrace se hůře plní sestrám na rodičovské dovolené. Pro sběr dat byla použita kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu. V kvantitativním výzkumu jsem rozdala 150 dotazníků, které byli anonymní, sestrám v okrese Český Krumlov a České Budějovice. Zpět se mi vrátilo 119 dotazníků. V kvalitativní části výzkumu jsem oslovila 7 sester na rodičovské dovolené, se kterými jsem vedla rozhovor. Výzkumem bylo zjištěno, že sestry na rodičovské dovolené mají málo informací o vzdělávacích akcích. Dále, že sestry na rodičovské dovolené nedostávají informace o akcích od svého zaměstnavatele, nemůžou se jich zúčastnit a nedostávají příspěvky na vzdělávací akce. Sestrám na rodičovské dovolené chybí na vzdělávacích akcích hlídání pro své děti. Sestrám v pracovním procesu zaměstnavatel pořádá vzdělávací akce ale i dostávají příspěvky na vzdělávací akce. Všechny sestry se shodly v přínosu celoživotního vzdělávání pro ně samotné.
|
|
Problematika sběru biologicky rozložitelného odpadu (BRO) v regionech ČR.
SMRČINA, Tomáš
Cílem bakalářské práce je popsat problematiku biologicky rozložitelných odpadů (dále jen BRO), včetně jejího legislativního nařízení a možností, jak BRO dále využít jako bez zátěžové produkty. Jádrem práce je na základě současného svozu komunálního odpadu sestavit logistický model pro svoz zemědělských BRO. Návrh kompostárny pro město Milevsko a jeho spádové obce je proveden dle získaných hodnot z výpočtů. V návrhu kompostárny byly použity hodnoty související s množstvím vyprodukovaného BRO ve městě Milevsko v roce 2010. S ohledem na získané výsledky bylo provedeno ekonomické zhodnocení nákladů a výnosů pro zřízenou kompostárnu a její návratnost v dalších letech. Pro Milevsko je toto téma aktuální, jelikož v tomto městě není tato problematika v současné době vůbec řešena. Získané poznatky z ekonomického výsledku návrhu kompostárny jsou shrnuty v závěru práce.
|
|
Pohledávky po lhůtě splatnosti z účetního a daňového hlediska
DVOŘÁČKOVÁ, Lucie
Předmětem bakalářské práce je problematika pohledávek po lhůtě splatnosti z účetního a daňového hlediska. Cílem bakalářské práce je analýza těchto pohledávek dle zákona o účetnictví. Dále posouzení vývoje těchto pohledávek ve sledovaném období, a jejich dopad na dodavatelsko-odběratelské vztahy. V teoretické části se zabývá charakteristikou pohledávek po lhůtě splatnosti a tvorba opravných položek z účetního i daňového hlediska. Dále v této části je i jejich daňový a účetní odpis. Praktická část se zabývá charakteristikou a analýzou pohledávek po lhůtě splatnosti ve vybrané společnosti.
|
|
Analýza využívání Product Placementu v ČR
PLEVA, Milan
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současné využívání Product placementu v kinematografii a televizní produkci v rámci České republiky, posoudit změny ve využívání PP v souvislosti se schválením novely zákona č. 231/2001 Sb. o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání a na základě analýzy navrhnout vhodná opatření na zlepšení v oblasti využití PP. Téma je pojato především z ekonomického hlediska a analyzuje Product placement jakožto marketingový nástroj. V literární rešerši jsou definovány pojmy, které je nutné znát pro potřeby pochopení problematiky, charakterizován historický vývoj a právní aspekty, hlavní část se zabývá PP jako marketingovým nástrojem, následují zahraniční a české ?best practices? a ?worst practices?, poté hloubkový rozhovor s představiteli mediální agentury odkrývající proces od poptávky ke kontraktu a následná doporučení marketérům firem.
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |