Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
On-line marketing communication
Polakovič, Teodor ; Zich, Robert (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
The focus of this thesis is to understand how hackathons—traditionally conducted for rapid software development and innovation—can be seamlessly fitted into online marketing communication to increase engagement and visibility into a brand or product. The thesis presents a research study developed to establish the relevance of hackathons in the development of technology and tech companies. The thesis derives from a mixed method using a comprehensive set of case study, website content analysis, and semi-constructed interviews with stakeholders who are active in hackathons, observing their view on using hackathons for enriching online marketing. Results of those showed a significant improvement of customer engagement and brand visibility. Results showed the versatility of hackathons in providing good marketing material and community engagement. The conclusion draws a frame that companies can adopt in order to implement hackathons in marketing activities that are able to exploit their potentials for marketing and support innovation and community engagement.
Metodika pro lokalizaci webových stránek z pohledu webdesignu
Čermák, Radim ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Strossa, Petr (oponent) ; Hřebíček, Jiří (oponent) ; Dědič, Filip (oponent)
Internet a webové stránky dnes patří k nejdůležitějším komunikačním kanálům téměř všech firem. Nabízí totiž jednoduchý, rychlý a efektivní způsob komunikace, který je navíc dostupný během okamžiku po celém světě. S globalizací trhu stále více firem expanduje a snaží se své podnikání rozšiřovat za území domácího státu. V současné době masového zakládání start-upů je navíc internet často médiem, které umožňuje vznik novým sférám podnikání, pro něž jsou webové stránky naprosto esenciálním kanálem. Tento typ podnikání je na webu postaven a má velmi často hned od počátku nadnárodní ambice. Vzhledem k tomu, že každý stát (případně region) můžeme chápat jako svébytnou kulturu, je vhodné lokalizovat webové stránky pro potřeby cílového státu. Právě tímto tématem se zabývá předkládaná práce. Konkrétním cílem práce je nabídnout metodiku lokalizace webových stránek z pohledu webdesignu. Základním stavebním kamenem práce je vymezení multidisciplinárního teoretického rámce zabývajícího se pojmem kultura a literární rešerše umožňující aktuální vhled do problematiky propojení webu a kultury, tedy kulturní lokalizace webových stránek. Z teoretického rámce vychází výběr vhodného způsobu pro uchopení tak komplexního pojmu, jakým je kultura. Jako nejvhodnější metoda byly stanoveny Hofstedeho kulturní dimenze, které jsou následně použity pro analýzu kulturní determinace webových elementů. Sběr dat pro analýzu kulturní determinace webových elementů je proveden pomocí obsahové analýzy webových stránek z celkem devíti různých států. Výsledky provedené analýzy jsou komparovány a syntetizovány se závěry vzešlými z literární rešerše a na tomto základě následně vzniká hlavní artefakt této práce, tedy metodika pro lokalizaci webových stránek z pohledu webdesignu. Ověření navrhované metodiky je provedeno na základě ohodnocení relevance metodiky pro oblast webdesignu rozhovory s experty z různých zemí a uvedením konkrétního příkladu použití metodiky pro lokalizaci webu středního rozsahu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.