Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti
Přívara, Tomáš ; Rojková, Martina (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti“ je analýza trhu internetových obchodů a zavedení nového řešení elektronického obchodu. První kapitola je věnována teorii, ve druhé kapitole popisuji charakteristické vlastnosti současných systému. Třetí kapitola se zabývá webovou použitelností, SEO optimalizací a implementací internetového obchodu do podniku.
Metodika tvorby internetových stránek
Fabik, Lukáš ; Janečková, Jana (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá metodologií tvorby internetových stránek podle aktuálních trendů a nároků moderní doby. Velký důraz je kladen na celý proces tvorby webových stránek, jejich přístupnost a použitelnost. Cílem práce je na základě teoretických východisek a osobních poznatků analyzovat stávající webovou prezentaci a navrhnout a implementovat kompletní redesign webových stránek Katedry politologie a evropských studií Filosofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Nový web usnadní komunikaci mezi katedrou, jejími studenty a veřejností. Použitelnost internetových stránek je ověřena uživatelským testováním webu.
Studie spotřebního chování generace Y na e-shopech
Rubínová, Klára ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá webovou použitelností vybraných e-shopů a jejím vlivem na generaci Y. Teoretická část je rozdělena na tři hlavní celky. V prvním z nich je rozebráno spotřební chování, nákupní chování a rozdíl mezi nákupním chováním v obchodech a nákupním chování na internetu. Další část se zabývá generací Y a jejími charakteristikami. V poslední části je popsána webová použitelnost, nejčastější chyby proti použitelnosti a jakým způsobem se webová použitelnost dá testovat. V praktické části se testuje webová použitelnost na vybraných e-shopech. Testování probíhalo metodou uživatelského testování, kde všichni uživatelé patřili do generace Y. Kromě metody uživatelského testování, byly použity metody dotazníkového šetření a řízeného rozhovoru. Průzkumem bylo odhaleno, že webové stránky mají stále mnoho základních chyb v oblasti webové použitelnosti a bylo jim doporučeno, jak je napravit. V závěru výzkumu byla sepsána obecná doporučení pro e-shopy, aby jejich webová prezentace byla přizpůsobena generaci Y.
Metodika tvorby internetových stránek
Fabik, Lukáš ; Janečková, Jana (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá metodologií tvorby internetových stránek podle aktuálních trendů a nároků moderní doby. Velký důraz je kladen na celý proces tvorby webových stránek, jejich přístupnost a použitelnost. Cílem práce je na základě teoretických východisek a osobních poznatků analyzovat stávající webovou prezentaci a navrhnout a implementovat kompletní redesign webových stránek Katedry politologie a evropských studií Filosofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Nový web usnadní komunikaci mezi katedrou, jejími studenty a veřejností. Použitelnost internetových stránek je ověřena uživatelským testováním webu.
Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti
Přívara, Tomáš ; Rojková, Martina (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti“ je analýza trhu internetových obchodů a zavedení nového řešení elektronického obchodu. První kapitola je věnována teorii, ve druhé kapitole popisuji charakteristické vlastnosti současných systému. Třetí kapitola se zabývá webovou použitelností, SEO optimalizací a implementací internetového obchodu do podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.