Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Způsoby řízení webových projektů
Vlček, Lukáš ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Nedzelský, Roman (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá způsoby řízení webových projektů. Mezi hlavní cíle této práce patří stanovení specifik webových projektů a specifik řízení webových projektů, následně pak pomocí těchto specifik porovnat a vybrat vhodné nástroje pro podporu řízení webových projektů. V teoretické části je důkladně popsána oblast webových projektů a webových produktů, které jsou potřeba pro stanovení specifik řízení webového projektu. V praktické části pak autor využívá metodiku PMBOK (2013), pomocí které stanovuje tato specifika. Závěrem této práce, autor na základě stanovených specifik porovnává softwarové nástroje a vybírá ty, které budou vhodné pro podporu řízení webových projektů. Tato práce nabízí způsoby, jak efektivně řídit webové projekty a může posloužit jako pomocník pro výběr vhodných nástrojů pro řízení webových projektů.
Možnosti využití sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti
Holoubek, Vojtěch ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Trčka, Adam (oponent)
Práce se zabývá zhodnocením funkcionalit on-line sociálních sítí. Jejím cílem je na příkladu konkrétního řešení webového projektu ukázat a okomentovat možnosti využití prvků sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti. Text je členěn do šesti kapitol. V úvodu je nejprve představena celková koncepce práce, včetně stanovených cílů a důvodu výběru tématu. Následuje teoretická část, kde je stručně popsána historie a základní teorie, na kterou navazují kapitoly představující úspěšné sociální weby. Tuto sekci pak zakončují řádky o sociálním marketingu, kde jsou sepsány doporučené postupy pro úspěch na poli sociálních sítí. Teorie je následována analytickou a praktickou částí, v níž jsou obecná doporučení konfrontována s realitou prostředí konkrétního webového projektu -- hobby portálu, zaměřenému na sdílení uživatelských návodů a postupů. Tyto kapitoly jsou stěžejní částí celé práce, webovému projektu je věnována velká pozornost, od analýzy prostředí přes navrhované "sociální" funkcionality až po ukázky implementace a popis plánovaných forem propagace produktu. Pátou kapitolu pak představuje zhodnocení předchozího snažení, jejím výstupem je okomentování dosavadního plnění stanovených cílů a konstatování, zda projekt splňuje očekávání. Nechybí ani předpokládaný výhled vývoje projektu do budoucna. Práce je zakončena závěrem, který se věnuje shrnutí práce a hodnocení stanovených cílů.
Project Management v E-business projektech
Houžvička, Jakub ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Derfler, Václav (oponent)
Bakalářská práce navrhuje komplexní postup řízení e-business projektů. Celý tento proces, neboli životní cyklus projektu, začíná postupným rozšiřováním návrhu projektu (správném stanovení cílů, termínů, rozpočtu a výběru zdrojů). Poté se k tomu přidávají jednotlivé analýzy (trhu, databáze, procesů a architektury aplikace). Dále následuje procesní plán (výčtu úkolů a jejich delegace) a projektová implementace (popisuje vypracování na sebe navazující prácích a výběrem jejich řešitelů), na kterou úzce navazuje fáze testování (uživatelské, bezpečnostní a výkonové). Posledními fázemi jsou uzavírání a předávání projektu. Druhá část práce obsahuje seznam vybraných nástrojů, které umožňují efektivní řízení projektů. Tyto nástroje jsou rozděleny na dvě části komerční a nekomerční. U vybraných nástrojů jsou popsány postupy a metodiky pro jejich používání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.