Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání technologie VAR fanoušky pražských prvoligových fotbalových týmů
Zelinka, David ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Vnímání technologie VAR fanoušky pražských prvoligových fotbalových týmů Cíle: Cílem bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit, jak fanoušci pražských prvoligových fotbalových týmů vnímají současné fungování technologie VAR ve fotbalovém prostředí. Metody: V bakalářské práci byly použity kvantitativní metody sběru dat. Jednalo se o dotazování. Dotazník byl zveřejněn elektronicky. Výsledky byly zachyceny pomocí grafů a tabulek. Výsledky: Na základě získaných informací od respondentů vyšlo najevo, že technologii VAR vnímá pozitivně velká většina dotazovaných. K současnému fungování mají však určité výhrady. Klíčová slova: Názory, fotbalová liga, fanoušci, VAR, vztahy s veřejností, zpětná vazba
Marketingová komunikace HC Baník Sokolov
Pastier, Lukáš ; Holánek, Michal (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingová komunikace HC Baník Sokolov Cíle: Hlavním cílem práce je na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu zhodnotit současný stav marketingové komunikace HC Baník Sokolov a navrhnout konkrétní změny, které povedou k jejímu zlepšení. Metody: V práci bylo využito metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Kvantitativní výzkum probíhal formou elektronického dotazování. Respondenti především hodnotili spokojenost s marketingovou komunikací HC Baník Sokolov a odpovídali i na otázky, co by v klubu chtěli vylepšit. Kvalitativní výzkum proběhl formou hloubkového interview se sportovním manažerem klubu Karlem Mlejnkem, který napomohl proniknout do problematiky klubu více do hloubky. Výsledky: Na základě provedeného hodnocení bylo zjištěno, že současný stav marketingové komunikace HC Baník Sokolov je na velmi dobré úrovni, v porovnání s ostatními poloprofesionálními kluby. Analýza marketingové komunikace dále zjistila, že klub má problémy se zimním stadionem a spoluprací s výhodnějšími potenciálními partnery. Klíčová slova: Marketing, sponzoring, lední hokej, propagace, vztahy s veřejností
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti v sektoru obchodu a služeb
Kuldová, Sabina ; Dostalíková, Hana (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Hlavní cíl bakalářské práce je analýza, zhodnocení stávajícího komunikačního mixu společnosti Lemur v.s.a. a návrhy na jeho zlepšení. Teoretická část bakalářské práce se pak zaměřuje na popis východisek, která s danou problematikou souvisí. Nedílnou součástí bakalářské práce je také charakteristika společnosti, marketingový mix, SWOT analýza a v neposlední řadě komunikační mix, na něhož jsou v poslední části práce zpracovány návrhy na zlepšení současné situace.
Komunikační strategie města Roudnice nad Labem
Vancl, Jan ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Soukeník, Štěpán (oponent)
Práce přibližuje teoretické koncepty procesu komunikace, a to zejména se zaměřením na širokou veřejnost a média v prostředí veřejné správy. Na základě vymezení marketingového prostředí obcí a teorii komunikační strategie obcí, se přibližuje specifika samospráv malých a středních obcí. Teoretické poznatky se pokouší aplikovat na prostředí malého severočeského města Roudnice nad Labem. Výsledkem je netradiční náhled do fungování komunikace ve veřejné správě a doporučení pro její zlepšení ve zvoleném městě, ale i dalších srovnatelných obcích. Klíčová slova: komunikace, obec, městský marketing, komunikační strategie, komunikační kanály, média, vztahy s veřejností
Návrh úprav marketingové komunikace konkrétní společnosti
Skryjová, Kateřina ; Ibarra, Helena (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro společnost ReproGenesis, a.s., která se zabývá problematikou léčby neplodnosti. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Na základě poznatků jsou vytvořeny návrhy na posílení její propagace.
Problémy zviditelňování dobrovolnictví v médiích
Aglerová, Jana ; Pospíšilová, Tereza (vedoucí práce) ; Dohnalová, Marie (oponent)
Zlepšit povědomí o hodnotě a významu dobrovolnictví bylo vytýčeno jako jeden z cílů Evropského roku dobrovolnictví 2011. Jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout, je více se zasazovat o zviditelňování dobrovolnictví v médiích. Tato práce se prostřednictvím kvalitativního výzkumu založeném na polostrukturovaných rozhovorech snaží zjistit, zda se realizátoři dobrovolnických aktivit (dobrovolnická centra a firmy realizující firemní dobrovolnictví) v České republice snaží propagovat dobrovolnictví v médiích. Snahou je také identifikovat, jaké motivy je k tomu vedou, a zda se setkávají s nějakými problémy či bariérami, které jim přístup do médií znesnadňují.
Návrh komunikační strategie podniku
Josková, Michaela ; Fišer, Jakub (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současný stav komunikace se zákazníky podniku a navrhnout jeho komunikační kampaň pro další roky. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o významu marketingové komunikace, o metodách analýzy vnějšího a vnitřního prostředí podniku, popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu a řeší metody stanovení rozpočtu na komunikační kampaň. V praktické části je popsán zkoumaný podnik, analýza současného stavu komunikačního mixu podniku, výzkum mezi jeho zákazníky zaměřený na spokojenost zákazníků se stávajícími službami podniku a návrh nové komunikační kampaně.
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
CHLÁDEK, Lukáš
Diplomová práce je zaměřená na analýzu vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich zhodnocení ve vybraném podniku.
Komunikační mix ve společnosti GRIMALDI, SPOL. S R. O.
Lukáčová, Zuzana ; Grimová, Lenka (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh zlepšení a rozšíření nástrojů komunikačního mixu společnosti, vedoucí ke zvýšení počtu nových zákazníků společnosti Grimaldi spol. s r. o., jedná se o malou společnost, která se specializuje na výstavní expozice, interiéry, exteriéry, nábytek a grafické návrhy. Teoretická část, zaměřená na marketingové prostředí, komunikaci s veřejností, komunikační mix, je vypracovaná na základě dostupné literatury o marketingu, marketingové komunikaci a vztahy podniku s veřejností. Analytická část je zaměřena na aktuální situaci společnosti, vyhodnotí jednotlivé komunikační prostředky podniku, dále zahrnuje marketingový výzkum komunikace. Výsledky realizovaného výzkumu v návrhové části vedou k vlastním návrhům řešení a doporučení na zlepšení v současného stavu společnosti.
Návrh propagace začínající grafické firmy
Richterová, Lenka ; Voráč, Ondřej (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením propagace pro firmu efF creative ateliér, která podniká v polygrafickém průmyslu. Práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí uvnitř i vně firmy a podrobněji zkoumá jednotlivé formy marketingové komunikace. Na základě marketingové analýzy je sestavena nová propagace firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.