Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pokus o reformu volebního systému do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky po volbách 2006
Bahenský, Martin ; Koubek, Jiří (vedoucí práce) ; Polášek, Martin (oponent)
Předkládaná bakalářská práce analyzuje pokus o reformu volebního systému do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky po volbách v roce 2006. Navrhovaná tzv. řecká varianta Topolánkovy volební reformy totiž do ústavou zakotveného poměrného zastoupení zaváděla bonus pro vítěze volební soutěže. Teoretický rámec je založen na teorii smíšených volebních systémů dvou kanadských politologů Louise Massicotta a Andrého Blaise. Cílem autora této práce je hypotetická aplikace tohoto návrhu vládní volební reformy na sněmovní volby v roce 2013, jeho klasifikace dle Massicotta a Blaise a v neposlední řadě i kritika tohoto pokusu o volební reformu prosazovanou zejména Občanskou demokratickou stranou. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Průběh sestavování vlády České republiky po volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky konaných v červnu 2006
Nechvíl, Jan ; Bureš, Jan (vedoucí práce) ; Polášek, Martin (oponent)
Předkládaná bakalářská práce se zabývá vznikem vlády volbách do poslanecké sněmovny, které se konaly na začátky června roku 2006. Kromě samotných povolebních jednání se pozornost věnuje i na období předvolební kampaně. Představeny jsou základní přístupy ke zkoumání koaličního vládnutí a typologie (koaličních) vlád. Tento teoretický základ je v závěru uplatněn k analýze vlád, jež působily v České republice v letech 1992-2006. KLÍČOVÁ SLOVA Vláda, koaliční vládnutí, většinová vláda, menšinová vláda, politický marketing, výzkumy veřejného mínění, předvolební kampaň, volby 2006, povolební jednání.
Teorie a praxe politického marketingu
Vondráčková, Lenka ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Novotný, Lukáš (oponent)
Použití politického marketingu představuje stále důležitější součást předvolebních kampaní. Cílem této práce je analýza kampaní dvou největších českých stran - ODS a ČSSD - v parlamentních volbách 2006. Analýza je provedena na základě aplikace modelu komplexního politického marketingu britské politoložky Jennifer Lees-Marshment, která ve své teorii rozlišuje tři typy politických stran: produktově orientované strany, prodejně orientované strany a tržně orientované strany. Proces politického marketingu, který je pro každý typ odlišný, pak významně ovlivňuje chování strany v průběhu kampaně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.