Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh strategie uvedení nových výrobků ABB na český trh
Brož, Přemysl ; Jörka, David (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Předkládaná práce „Návrh strategie uvedení nových výrobků ABB na český trh“ se zabývá návrhem vhodné strategie uvedení a prodeje řadových svorek na český trh, tak aby byl dosažen tržní podíl alespoň 10 % v krátkém časovém období, řádově několika let. Analytická část práce obsahuje analýzu současného stavu firmy, trhu a konkurence. Na základě těchto analýz a teoretických poznatcích, doporučuje vhodnou strategii a opatření vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti a získání nových zákazníků. Součástí práce je také výsledek hospodaření za rok 2009 a část roku 2010.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti Rajnošek s.r.o.
Budínková, Jitka ; Hadová, Veronika (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je obsahově zaměřena na rozvoj obchodních aktivit společnosti Rajnošek s.r.o. V práci jsou čtyři stěžejní části. Na úvod je popsán daný problém a také hlavní a vedlejší cíle práce. Dále následují teoretické poznatky, které slouží jako podklad pro praktickou část. V praktické části jsou uvedeny základní informace o firmě a provedena analýza současného stavu podniku. A na závěr jsou uvedena vlastní návrhová opatření, která tvoří výstupovou část celé práce. Tato opatření by měla vést k získání nových zákazníků, ale také ke snížení rizika v podobě sezónnosti současného podnikání.
Marketingová strategie podniku
Odehnal, Jan ; Herynk, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Allrisk, s.r.o. Na základě této analýzy a teoretických poznatků doporučuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Mrkvová, Andrea ; Plíšková, Pavla (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Mod Design, s.r.o. V první části vychází práce z teoretických východisek. Tato část pojednává o marketingu jako takovém a nastiňuje proces strategického marketingového plánování. V druhé, praktické části práce, jsou teoretické poznatky aplikovány v praxi. Je zde analyzováno současné tržní postavení a marketingová strategie podniku. Na základě této analýzy a teoretických poznatků doporučuji vhodná opatření vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
Návrh podnikatelské strategie firmy EuroDistribution, s.r.o.
Rozehnal, Karel ; Kusala, Jiří (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
V dnešním silně konkurenčním prostředí je pro zajištění úspěchu firmy nutné věnovat zvýšenou pozornost procesu strategického řízení. Tato práce se zabývá rozborem a aplikací jeho dílčích částí a metod. Těmi jsou především analýza okolí, konkurence a klíčové vnitřní faktory, které podnikatelský subjekt v různé míře ovlivňují. Na základě zjištěných informací a vyhodnocení současného stavu společnosti je stanoven návrh možných směrů rozvoje společnosti s cílem zlepšení její pozice na trhu a potlačení slabých stránek firmy.
Marketingová strategie společnosti
Koláček, Tomáš ; Číp, Vítězslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout způsob jak vytvořit marketingovou strategii pro mladou společnost pohybující se na mediálním a marketingovém trhu. V této diplomové práci je popsáno použití klíčových metod, základní teoretické hypotézy a vlastní fyzická realizace metod a podpůrných metod spojených s tématem práce na základě vypracovaných analýz.
Analýza spotřebitelského chování na fitness trhu
Frantová, Gabriela
Diplomová práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na fitness trhu. V teoretické části je nejprve představen marketing, jeho základní pojmy a marketingové prostředí. Dále se práce zabývá spotřebitelským chováním a vymezením jeho pojmů. V poslední teoretické části se práce věnuje marketingovému mixu služeb. Teoretické poznatky jsou aplikovány na fitness centrum Mišmaš, které je v další části práce analyzováno z hlediska vnějšího a vnitřního prostředí, marketingového mixu a SWOT analýzy. Součástí analytické části je dotazníkové šetření fitness centra Mišmaš, jehož výsledky, včetně ostatních provedených analýz, slouží jako podklad pro návrhovou část práce s cílem zvýšení spokojenosti zákazníků.
Krizový management ve vybrané organizaci
BARTÍKOVÁ, Martina
Diplomová práce se zabývá analýzou krizového managementu ve vybrané organizaci. V této práci jsou analyzovány současné krizové situace v podniku a možné potenciální, které by mohly podnik postihnout.
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí vybraného podniku
NOVÁKOVÁ, Gabriela
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současnou situaci podniku pomocí analýz vnitřního a vnějšího prostředí a navrhnout opatření pro daný podnik, která by zlepšila jeho postavení na trhu. Zkoumanou firmou je HZT Technik servis a.s. sídlící v Milíně a jejíž hlavní činností je prodej, servis a poskytování služeb v oblasti zemědělských strojů a komunální techniky. Informace potřebné pro zpracování bakalářské práce byly poskytnuty samotnou firmou a dále čerpány z odborné literatury. Získané znalosti pomohly pochopit danou problematiku a umožnily zpracovat analýzy v praktické části. Pro naplnění cíle bakalářské práce byly provedeny tyto analýzy: Porterův model pěti konkurenčních sil, finanční analýza a SWOT analýza. Výsledky jednotlivých analýz byly shrnuty a došlo ke stanovení návrhů na řešení a zlepšení dosavadní situace.
Návrh podnikatelské strategie firmy EuroDistribution, s.r.o.
Rozehnal, Karel ; Kusala, Jiří (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
V dnešním silně konkurenčním prostředí je pro zajištění úspěchu firmy nutné věnovat zvýšenou pozornost procesu strategického řízení. Tato práce se zabývá rozborem a aplikací jeho dílčích částí a metod. Těmi jsou především analýza okolí, konkurence a klíčové vnitřní faktory, které podnikatelský subjekt v různé míře ovlivňují. Na základě zjištěných informací a vyhodnocení současného stavu společnosti je stanoven návrh možných směrů rozvoje společnosti s cílem zlepšení její pozice na trhu a potlačení slabých stránek firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.