Název: Návrh strategie uvedení nových výrobků ABB na český trh
Překlad názvu: The Suggestion of the Strategy for a New ABB Products Launching
Autoři: Brož, Přemysl ; Jörka, David (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cenotvorba; distribuce.; konkurence; Marketingový mix; produkt; SMART; SWOT analýza; vnitřní a vnější prostředí; competition; distribution.; internal and external environment analysis; Marketing mix; price strategy; product; SMART; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15010

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-602263


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet