Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum hodnoty značky Mizuno
Hrušková, Karolína ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jarošík, Richard (oponent)
Marketingový výzkum hodnoty značky Mizuno Hlavním cílem mé práce je pomocí marketingového výzkumu určit, jakou hodnotu má značka Mizuno z hlediska vnímání českých zákazníků, zejména z volejbalového okruhu. Ke splnění hlavního cíle je třeba zjistit, jaké mají spotřebitelé zkušenosti se značkou a jak na ni nahlíží. Na základě výsledků provedeného výzkumu budou navržena opatření, která by mo vést ke zvýšení vnímané hodnoty značky Mizuno na českém trhu. dotazování. Ke sběru dat byl využit elektronický dotazník, prostřednictvím kterého 358 respondentů zaznamenalo své odpovědi. Výzkumný vzorek se skládal z uživatelů volejbalového vybavení, kteří odpovídali na otázky vztahující se ke dvěma Aakerových dimenzím značky, a to znalosti značky a věrnosti značce. Výzkum přinesl pro značku Mizuno vesměs velmi poziti nejoblíbenější a nejčastěji spojovanou značkou s volejbalem. Má vedoucí konkurenční pozici, kterou by si však měla neustále chránit před značkami jako je Asics a Nike. Ze dvou zkoumaných kategorií hodnoty značky Mizuno se jeví jako silnější znalost značky, jelikož ji má v povědomí téměř každý člověk z volejbalového okruhu. Prvky značky jsou mezi respondenty také dobře známy, až na slogan a propagaci. Problematická se může jevit loajalita zákazníků, jelikož má značka málo oddaných zákazníků a příliš těch, kteří...
Responsible brand management
Bolfová, Natálie
Bolfová, N. Odpovědný management značky. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato bakalářská práce se zabývá vzájemným vztahem mezi společenskou odpovědností firem a managementem značky v Českém kávovém průmyslu a je aplikována na lokální pražírnu kávy Rituale caffè. Hlavním cílem bylo na základě sekundární analýzy Českého kávového trhu s předními značkami, dvou dotazníkových šetření pro konzumenty kávy a zákazníky Rituale caffè, analýzy momentálních odpovědných aktivit, současných prvků značky a zvážení všech příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek, navrhnout doporučení pro její budoucí odpovědnější management značky. Mezi tato doporučení patří mimo jiné, aby Rituale caffè informovalo veřejnost o společenských a environmentálních problémech, se kterými se kávový trh setkává a zveřejňovalo jejich aktuální odpovědné chování. Dále pak vytvoření sloganu, změnu materiálu balení kávy, nebo v případě potřeby, zaměstnání znevýhodněných. Finální návrh je navržen i s výslednou kalkulací a zajišťuje odpovědnější management značky, vyšší povědomí o značce a vytvoření věrnostního programu.
Vliv zapojení zákazníka na věrnost značce
Vebrová, Tereza ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Předkládaná disertační práce zkoumá vliv zapojení zákazníka na věrnost značce. Hlavním cílem práce je zjistit, zda zapojení zákazníka má pozitivní vliv na věrnost značce. V teoretické části jsou definovány hlavní pojmy v oblasti věrnosti značce a zapojení zákazníka a jsou zde rozebrány různé přístupy jednotlivých autorů. Na teoretickou část navazuje vlastní výzkum, jehož primární data byla získána metodou elektronického dotazování. Výzkum byl aplikován na oblast telekomunikačních služeb v České republice. Na základě faktorové analýzy byly zhodnoceny faktory ovlivňující věrnost značce a zapojení zákazníka a s těmito faktory byla následně provedena shluková analýza za účelem segmentace zákazníků. Pomocí korelační analýzy byly určeny vlivy sociodemografických proměnných na věrnost značce a zapojení zákazníka. Současně byl také zjištěn vliv zapojení zákazníka na věrnost značce. Výsledky výzkumu slouží pro rozvoj vědního oboru, jsou diskutovány v kontextu předešlých výzkumů a jsou popsány z hlediska teoretického a praktického přínosu.
Řízení značky a výzkum značky Škoda
SLÁMA, Tomáš
Cílem mojí bakalářské práce bylo provést marketingový výzkum z pohledu opakované koupě automobilů značky Škoda a navrhnout opatření pro zvýšení zákaznické věrnosti ke značce.
Řízení značky a výzkum značky Škoda
LANG, Petr
Cílem bakalářské práce je provést marketingový výzkum značky automobilů Škoda z pohledu jejich opakované koupě a navrhnout opatření pro zvýšení věrnosti spotřebitelů ke značce.
Řízení značky a výzkum značky Škoda
STIEGLER, Juraj
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem značky automobilů Škoda z pohledu jejich opakované koupě a návrhem opatření pro zvýšení věrnosti spotřebitelů ke značce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.