Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 762 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing realitních kanceláří
Svoboda, Robert ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingem realitních kanceláří. V teoretické části je rozebrán marketing a popis realitních kanceláří. Práce také navrhuje, jaké reklamy by měla využít modelová fiktivní firma. V praktické části práce jsou mezi sebou jednotlivé druhy reklamy porovnány pomocí metody vícekriteriálního rozhodování. Na základě toho je následně vybrána nejvýhodnější možnost.
Kdo je designér
Dohnalová, Kateřina ; Staňková, Hana Grulichová (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Do jaké míry je člověk sám o sobě designérem? Kde je hranice, která určuje kdo a proč je designér? Není designér každý z nás? Smyslem bakalářské práce je odpovědět na tyto obecné otázky. Autorka přitom vychází z vlastní dlouhodobé zkušenosti s provozem hospody, kdy se na základě zúčastněného pozorování snaží re-designovat procesy, které jsou základem fungování tohoto místa. Jako zaměstnankyně má větší potenciál vyřešit stávající problémy, které se jí zdají být nesmyslné při výkonu práce, či navrhnout jejich řešení tak, aby byly přívětivější a udržitelnější pro zaměstnance, ale braly by v potaz i zaměstnavatele a komunitu, která dané místo navštěvuje. Dlouholetý zaměstnavatel nebo přizvaný profesionál (designér) danou práci nevykonává, tudíž není schopen adekvátně zhodnotit situaci a navrhnout tak smysluplné řešení.
World: Anything bad happens. Internet: Let’s make a meme of it!
Balcaříková, Ivana ; Heřmanová,, Marie (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Za generaci Z označujeme generační skupinu, jenž se narodila mezi lety 1995 a 2012. Přišla na svět v době, kdy byl internet již v plném proudu. Je s ním neodmyslitelně spojována. Je to její přirozené prostředí. Pohybuje se v něm obratně, bez jakýchkoli potíží a zcela nepřetržitě. Na feedy gen Z kids se neustále hrnou haldy nových informací, témat, fenoménů, trendů, memů. To dává vzniknout jakési nihilistické a odevzdané povaze této generace, která je neustále zahlcována kumulací nového obsahu a musí se s ním nějakým způsobem vypořádat. Primární zbraní Gen Z se nepochybně stal humor, který přesahuje jakýkoli jiný obranný systém. Memy, reference, reakční videa se stala jejich neodmyslitelnou součástí. Internetový humor v podobě memů, krátkých tanečků či tweetů přesahuje do každodenní komunikace a může být jen čistou formou zábavy. Tento formát ale poskytuje jednotlivým uživatelům také možnost se svobodně vyjádřit i k palčivějším tématům, kterých si tato generace nepochybně všímá. Na rozdíl od těch minulých, se ale snaží vyrovnat se situací a celkovým zahlcením prostřednictvím právě onoho osobitého humoru, který čerpá z internetové kultury. Tato bakalářská práce se zaměřuje na mapování materiálu, který prostřednictvím memového formátu na platformě tiktok zprostředkovává či reaguje na současné globální problémy jako je uprchlická krize, potenciální třetí světová válka, globální oteplování nebo rasismus. Mají tyto reakce ve skutečnosti nějaký výpovědní, informační potažmo edukační potenciál, nebo jsou to jen prázdné a v některých případech nepatřičné způsoby, jak se poprat se současnou situací, o které však autoři nemají dostatek informací a proto mystifikují, či zlehčují dané téma a pokud ano, je to problematické?
Kompresorový systém moderních turbodmychadlových motorů
Rajnošek, Jakub ; Zima, Martin (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá inovacemi v kompresorových systémech moderních turbodmychadlových motorů a probíhajícími projekty, jejichž cílem je zvýšení účinnosti kompresorů. V první části jsou popsány základní parametry kompresoru s důrazem kladeným na účinnost. Druhá část zpracovává ztráty, které vedou k poklesu účinnosti. V třetí části jsou popsány příklady projektů a inovací, které se věnují oblasti zvyšování účinnosti kompresorů.
Měření průtoku pro modelové zkoušky vodních turbín
Neděla, Jiří ; Dokoupil, Pavel (oponent) ; Machů, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou měření průtoku při modelových zkouškách vodních turbín. Teoretická část je věnována literární rešerší průtokoměrů a porovnání jejich přesností. Praktická část se zabývá vyhodnocením nejistot měření při kalibraci průtokoměru. Její součástí je i ověření přesnosti měření průtokoměru, kterou udává výrobce.
Návrh změn konceptu motivačního systému ve zvoleném podniku
Turčaník, Martin ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout změny konceptu motivačního systému v podniku. Nejdříve je v rámci teoretické části práce vysvětlena teorie motivace, která je doplněna informacemi o efektivitě motivačních systémů. Praktická část se zaměřuje na analýzu motivačního systému. Nejdříve byl proveden rozhovor s manažerem řízení lidských zdrojů, který poskytl informace o charakteristice podniku a jeho motivačním systému. Aby bylo možné získat i názor zaměstnanců, byl následně proveden výzkum v podobě dotazníkového šetření. Výstupem práce jsou doporučení pro změnu motivačního systému, která povedou k minimalizování pravděpodobných příčin fluktuace zaměstnanců a k navýšení spokojenosti s jednotlivými aspekty motivačního systému.
ZOO
Štindlová, Terezie ; Havlíček, Jiří (oponent) ; Kijonka, Lukáš (vedoucí práce)
Bakalářskou práci tvoří webová stránka - slovník - zabývající se architekturou zoologických zahrad.
Marketingové předpoklady rozvoje bio produkce v České republice
Jindrová, Marta ; Spanilý, Ivo (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými předpoklady rozvoje ekologické produkce v České republice. Je zaměřena na spotřební chování zákazníků na trhu biopotravin, situaci na trhu biopotravin a také na situaci ekologického zemědělství v ČR. Cílem práce je prozkoumat vztah českých spotřebitelů k biopotravinám a pokusit se nalézt postupy pro zlepšení situace ekologických zemědělců.
Podnikatelský záměr na vybudování výletní restaurace s penzionem
Čechová, Pavla ; Kuběnová, Lenka (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce bude návrh reálného podnikatelského záměru na založení výletní restaurace s penzionem v turistickém regionu Dolní Věstonice na jižní Moravě. Na základě provedených kalkulací a výsledků analýz dojde k vytvoření návrhu realizace, který bude čerpat z odborné literatury, internetových zdrojů, studií cestovního ruchu a budou obohaceny o zkušenosti podnikajících lidí ve stejném či příbuzném oboru podnikání.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Hýbnerová, Anna ; Nováková, Irena (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie vybrané střední školy, s ohledem na zájem potenciálních uchazečů o studium. Specifikuje základní principy marketingu, zejména pak marketingu v oblasti školství. Formou dotazníkového šetření byly zjišťovány faktory, které nejvíce ovlivňují budoucí uchazeče o studium. Na základě výsledků výzkumu byl zpracován návrh opatření pro vedení školy ke zvýšení zájmu o danou střední školu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 762 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.