Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití metod prostorové analýzy dat pro hodnocení intenzity cestovního ruchu na Lipensku
ZÁGOROVÁ, Lucie
Cílem práce je sofistikované zhodnocení intenzity využití oblasti Lipenska cestovním ruchem. Součástí práce jsou jak klasické metody hodnocení atraktivnosti jednotlivých destinací a potenciálu území pro jeho turistické využití (metody indexů), tak i moderní prostorové analýzy dat spole s jejich zpracováním v prostředí GIS. Vlastní analytická část slouží pro navazující doporučení dalšího (udržitelného) vývoje cestovního ruchu v oblasti.
Turistický produkt formou služby v informačních centrech
Vávrová, Lucie
Cílem diplomové práce je navrhnout návrhy pro rozvoj turistických produktů nabízených v turistických informačních centrech v České republice. V části Literární přehled jsou popsány odborné poznatky problematiky, kterou se diplomová práce zabývá. V části Vlastní práce je přehled nejzajímavějších výzkumů z oblasti cestovního ruchu, výsledky kvantitativního výzkumu, segmentace návštěvníků turistického informačního centra, výsledky kvalitativního výzkumu a návrhy rozvoje turistických produktů.
Podnikatelský plán nového turistického produktu v Jindřichově Hradci
Fiši, Jakub ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvořit reálný podnikatelský plán pro nový turistický produkt, který bude možné realizovat v průběhu roku 2016. Tímto novým produktem je kombinace zájezdu, poznávání místní gastronomie a výroben tradičních pochutin a kulinářských lekcí. Z důvodu zaměření na cestovní ruch je tedy první kapitola teoretické části zaměřená na pojmy související s cestovním ruchem, novými trendy, zážitkovým cestovním ruchem a marketingem v cestovním ruchu. Druhá část teorie je pak věnována již popisu podnikatelského plánu. Z důvodu konkrétních požadavků na podobu podnikatelského plánu od zadavatele a realizátora nového podnikatelského záměru, kterým je O.C. Business Group s.r.o., je podnikatelský plán sepsaný v praktické části této diplomové práce přizpůsoben těmto požadavkům. Podnikatelský plán přitom ukázal na skutečnost, že nový turistický produkt skýtá značný potenciál.
Turistický produkt města
Fiši, Jakub ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Švanda, Pavel (oponent)
Cílem práce je vypracování analýzy nabídky města Jindřichův Hradec a s její pomocí následné vytvoření projektu pro nový turistický produkt. V první části práce se zabývám obecným popsáním cestovního ruchu, jeho vývojem a vymezením. Uvádím také předpoklady pro rozvoj cestovního ruchu. Dále se zabývám problematikou tvorby a prodeje produktů v cestovním ruchu. V praktické části práce se po stručném představení města Jindřichův Hradec zabývám vypracováním analýzy nabídky města. Primární a sekundární nabídka jsou na konci kapitoly vyhodnoceny. Na základě poznatků, získaných z analýzy nabídky, jsem následně navrhl nový turistický produkt. Novému produktu je věnována poslední část bakalářské práce, ve které je produkt představen. Uvedený produkt je možné, za předpokladu využití dalších analýz následné tvorby turistického produktu, realizovat. Cíl práce jsem dle mého názoru splnil. Vypracoval jsem analýzu nabídky města, na jejímž základě se mi podařilo navrhnout nový realizovatelný produkt města Jindřichův Hradec.
Turistický produkt v regionu Jižní Čechy
Jakešová, Michaela ; Švanda, Pavel (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou současné nabídky a předpokladů cestovního ruchu ve městě Jindřichův Hradec. Cílem práce je na základě této analýzy navrhnout nový potenciální turistický produkt, který je v souladu s aktuálními trendy cestovního ruchu. Navrhovaný produkt je konstruován tak, aby zvýšil doposud nízkou délku pobytů ve městě. Krátká délka pobytů a zároveň nízký počet přenocování byly hlavním motivem pro výběr města Jindřichův Hradec v turistickém regionu Jižní Čechy. Cíle je dosaženo za pomoci metody srovnávání, analýzy a syntézy. V závěru je navrhnut a popsán turistický produkt pod názvem Za poznáním Jindřichohradecka na kole.
Specifické produkty v nabídce cestovního ruchu České republiky
Horková, Soňa ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Práce popisuje význam destinačního managementu při tvorbě turistických produktů, analyzuje nabídku specifických produktů a jejich propagaci, kterou provádí Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism. Na závěr nabízí srovnání, zda v současnosti realizovaná propagace národních produktů odpovídá zpracované Strategii propagace České republiky 2004-2010.
Průzkum produktů turistického informačního centra v Ústí nad Labem v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu
TERČOVÁ, Veronika
Průzkum produktů TIC a popis jeho dosavadních činností. Nové návrhy na zlepšení a zeefektivnění chodu TIC.
Regionální kultura Táborska, její projevy a jejich místo v cestovním ruchu
Doubková, Veronika ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Malcová, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá regionální kulturou a jejím propojením s cestovním ruchem ve městě Tábor a jeho okolí. Jejím cílem je zhodnotit využívání kulturního potenciálu regionu prostřednictvím turistických produktů. Táborským kulturním potenciálem je husitská tradice, která se v současnosti promítá především do dvou nadregionálně významných turistických produktů. Jimi jsou historický festival Táborská setkání a Husitské dny, které jsou v práci charakterizovány.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.