Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 250 záznamů.  začátekpředchozí241 - 250  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přeplňování spalovacích motorů
Kadleček, Jiří ; Beran, Martin (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce seznamuje s konstrukcí a funkcí základních typů mechanických systémů přeplňování. Dále se zabývá rozborem regulačních prvků přeplňovacích systémů a v poslední kapitole také popisem nejnovějších trendů v oblasti přeplňování.
Regulace turbodmychadel
Staněk, Lukáš ; Beran, Martin (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce nastiňuje problematiku použití ovládacích prvků regulace turbodmychadel při vývoji a testování v laboratořích. Stěžejním úkolem je seznámení čtenáře se základními pneumatickými, mechanicko - elektronickými a pneumaticko – elektronickými systémy ovládání VNT (Variable nozzle turbine) a WG (waste gate) turbodmychadel. Dalším bodem zájmu této práce je objasnění zapojení soustavy měřících a ovládacích prvků REA systémů při testování v cele na turbodmychadle případně zátěžových testů REA aktuátorů na pevné základně.
Současné trendy ve zvyšování výkonu vznětových a zážehových motorů
Svoboda, Radim ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje historii a způsoby přeplňování vznětových a zážehových motorů. V kapitolách jsou stručně rozepsány výhody a nevýhody vybraných metod, konstrukční řešení a nejčastější použití v praxi. Poslední část bakalářské práce je zaměřena na návrhový výpočet turbodmychadla.
Soutěžní automobily skupiny R
Černý, Filip ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je zpracován technický přehled závodních automobilů nové skupiny R. Tato skupina je primárně určena pro závodní soutěže v rally, pořádané mezinárodní automobilovou federací FIA. Je zde popsáno rozdělení vozů do jednotlivých skupin, jejich konstrukční řešení a bezpečnostní prvky. V závěru je krátce nastíněna možná budoucnost a vývoj těchto závodních automobilů.
Turbodmychadla spalovacích motorů.
Holík, Petr ; Martinec, Jiří (oponent) ; Škorpík, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem turbodmychadel spalovacích motorů, nabízí základní systematický pohled na tuto tematiku. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První kapitola se zabývá historií vývoje a užití turbodmychadel. Druhá kapitola se věnuje principu činnosti a transformaci energie v turbodmychadlech. V kapitole třetí jsou zmíněny základní řady turbodmychadel a jejich parametry s důrazem na největší světové výrobce.
Internal combustion engines of Volkswagen group
Kalnaši, Radoslav ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Radoslav Kalnaši Internal combustion engines of Volkswagen Group This bachelor thesis evaluates development of the Volkswagen combustion engines, the present state and the future perspective. It provides description of the historical evolution of the Volkswagen combustion engines. The thesis concentrates on the present Volkswagen drive unit and possibilities of the future Volkswagen engines development.
Přeplňování zážehových a vznětových motorů
Čavoj, Ondřej ; Beran, Martin (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na přeplňování a jeho vliv na zážehové a vznětové motory. Popisuje základní způsoby přeplňování, včetně jejich výhod a nevýhod. U těch nejobvyklejších se zmiňuje také o konstrukčních prvcích a možnostech odstranění některých slabých míst. Obsahuje také stručnou historii tohoto odvětví, pohled na možný budoucí vývoj a na závěr i příklady přeplňovaných motorů.
Moderní trendy v přeplňování spalovacích motorů
Bazala, Jiří ; Rasch, František (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou přeplňování. Jsou zde rozebrány různé druhy přeplňování a vybrané moderní přeplňované motory. V jedné z kapitol lze také nalézt porovnání moderního přeplňovaného motoru s motorem atmosférickým nebo také některé zajímavosti z techniky přeplňování.
Vozy specifikace WRC
Urban, Jiří ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
V této bakalářské práci jsou uvedeny a stručně popsány nejdůležitější funkční části sportovního vozu specifikace WRC z hlediska konstrukčních řešení, zvláštností a odlišností od sériově vyráběného automobilu. Ten je primárně určen pro soutěžení v Mistrovství světa v rally pod záštitou Mezinárodní automobilové federace FIA. Nakonec je krátce nastíněn možný budoucí vývoj řešené kategorie motoristického sportu.
Zvyšování výkonu sériových spalovacích motorů
Novák, Pavel ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
V této práci je uveden přehled technických řešení pro zvyšování výkonu u sériových spalovacích motorů. Práce je zaměřena zejména na technická řešení pro zážehové a vznětové motory. První dvě kapitoly pojednávají o způsobu spalování a tvorbě směsi zážehových a vznětových motorů. V dalších kapitolách je poukázáno na vliv proměnnosti délky potrubí, přeplňování motoru mechanicky i turbodmychadlem a závislost proměnnosti časování ventilů na zatížení a otáčkách motoru. V závěru je krátké zamyšlení nad budoucností dalšího technického vývoje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 250 záznamů.   začátekpředchozí241 - 250  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.