Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konkurenční strategie vybrané firmy
Kazimírová, Barbora ; Grolíková, Lenka (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem konkurenční strategie firmy. Na základě analýzy okolního a vnitřního prostředí vybrané firmy vznikne několik návrhů možných strategií. Z těchto strategií je vybrána jedna optimální strategie, která je následně prohlášena za podnikovou strategii.
Marketingová strategie pro hotel Panská lícha
Zábrž, Jan ; Jonáš, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení vhodné marketingové strategie pro Hotel Pánská lícha. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů v oblasti marketingové strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie firmy. Výsledkem je doporučení návrhů a jejich přínos pro firmu.
Konkurenční strategie vybrané firmy
Kazimírová, Barbora ; Grolíková, Lenka (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem konkurenční strategie firmy. Na základě analýzy okolního a vnitřního prostředí vybrané firmy vznikne několik návrhů možných strategií. Z těchto strategií je vybrána jedna optimální strategie, která je následně prohlášena za podnikovou strategii.
Marketing a propagace střední školy
Hönigová, Nikola ; Smékalová, Lucie (vedoucí práce) ; Gabriela, Gabriela (oponent)
ABSTRAKT Nejdůležitějším úkolem této bakalářské práce je zhodnocení současného stavu propagace střední školy, konkrétně Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, popřípadě navrhnout její novou podobu na základě dotazníkového šetření. První část práce bude věnována propagaci, marketingu, jejich prostředkům a možnostem reklamy. Druhá, praktická část se bude zabývat popisem školy a rozborem současného stavu propagace této střední školy. Součástí praktické části bude dotazníkové šetření. Dotazníky se zaměří na žáky této školy a jejich názor zda je škola, ve které studují dobře propagována a na to, co si převážně žáci této školy myslí o www stránkách. Na základě dosažených informací bude zhodnocena reklamní kampaň školy a eventuálně navržena i kampaň nová.
Marketingová strategie pro hotel Panská lícha
Zábrž, Jan ; Jonáš, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení vhodné marketingové strategie pro Hotel Pánská lícha. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů v oblasti marketingové strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie firmy. Výsledkem je doporučení návrhů a jejich přínos pro firmu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.