| |
|
Marketingová strategie pro hotel Panská lícha
Zábrž, Jan ; Jonáš, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení vhodné marketingové strategie pro Hotel Pánská lícha. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů v oblasti marketingové strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie firmy. Výsledkem je doporučení návrhů a jejich přínos pro firmu.
|
| |
|
Marketing a propagace střední školy
Hönigová, Nikola ; Smékalová, Lucie (vedoucí práce) ; Gabriela, Gabriela (oponent)
ABSTRAKT
Nejdůležitějším úkolem této bakalářské práce je zhodnocení současného stavu propagace
střední školy, konkrétně Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, popřípadě navrhnout její novou podobu na základě dotazníkového šetření.
První část práce bude věnována propagaci, marketingu, jejich prostředkům a možnostem reklamy. Druhá, praktická část se bude zabývat popisem školy a rozborem současného stavu propagace této střední školy. Součástí praktické části bude dotazníkové šetření. Dotazníky se zaměří na žáky této školy a jejich názor zda je škola, ve které studují dobře propagována a na to, co si převážně žáci této školy myslí o www stránkách. Na základě dosažených informací bude zhodnocena reklamní kampaň školy a eventuálně navržena i kampaň nová.
|
|
Marketingová strategie pro hotel Panská lícha
Zábrž, Jan ; Jonáš, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení vhodné marketingové strategie pro Hotel Pánská lícha. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů v oblasti marketingové strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie firmy. Výsledkem je doporučení návrhů a jejich přínos pro firmu.
|