Název: Marketingová strategie pro hotel Panská lícha
Překlad názvu: Marketing Strategy for hotel Panská lícha
Autoři: Zábrž, Jan ; Jonáš, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; cena; konkurence; Marketing; marketingová strategie; služba; strategie; trh.; zákazník; analysis; competition; customer; market.; Marketing; marketing strategy; price; service; strategy

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/32255

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-584149


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet