Název:
Marketing a propagace střední školy
Překlad názvu:
Marketing and promotion of middle school
Autoři:
Hönigová, Nikola ; Smékalová, Lucie (vedoucí práce) ; Gabriela, Gabriela (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] ABSTRAKT
Nejdůležitějším úkolem této bakalářské práce je zhodnocení současného stavu propagace
střední školy, konkrétně Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, popřípadě navrhnout její novou podobu na základě dotazníkového šetření.
První část práce bude věnována propagaci, marketingu, jejich prostředkům a možnostem reklamy. Druhá, praktická část se bude zabývat popisem školy a rozborem současného stavu propagace této střední školy. Součástí praktické části bude dotazníkové šetření. Dotazníky se zaměří na žáky této školy a jejich názor zda je škola, ve které studují dobře propagována a na to, co si převážně žáci této školy myslí o www stránkách. Na základě dosažených informací bude zhodnocena reklamní kampaň školy a eventuálně navržena i kampaň nová.
The most important task of this thesis is to assess the current state of promotion middle school, specifically Grammar School and Secondary School, Podborany or propose a new arrangement based on the survey.
The first part will be devoted to promotion, marketing, their resources and capabilities ads. The second part will deal with the description of the school and analysis of the current state of the promotion of high school. The practical part of the survey. Questionnaires will focus on the pupils of the school and their opinion whether the institution at which they study well publicized and what you mostly students of this school thinks about the website. Based on the information will be evaluated by an advertising campaign designed schools and possibly even a new campaign.
Klíčová slova:
marketing; propagace; trh.