Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Webový editor audia
Kadlčík, Stanislav ; Žižka, Josef (oponent) ; Schwarz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce Webový editor audia se zabývá specifikací požadavků, výběrem technologií pro realizaci i samotnou implementací audio editoru. Práce využívá mo­derních přístupů standar­dů HTML5. Je rozdělena na klientskou a serverovou část. Jak samotná webová aplikace, tak i server jsou implementovány v jazyce Javascript. Webový editor audia umožňuje základní editační prvky jako je střih, posouvání, mazání. To vše ve více zvukových stopách. Aplikace běží v posledních verzích nejpoužívanějších webových prohlížečů.
Pásový podvozek lesního traktoru
Beránek, Jakub ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na použití různých typů pásových podvozků se snahou co nejvíce snížit tlak vozidla na lesní podrost při zachování požadovaných rychlostí stroje a tažné síly. Je provedeno rozdělení podvozků do jednotlivých kategorií a zhodnocení jejich vlastností. Dále je popsán proces nasazování pásů a způsob jejich napínání. Na závěr je provedeno koncepční řešení pásového podvozku.
Konstrukce mobilního pásového podvozku transportního stroje
Mareš, Michal ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
První část této bakalářské práce se zabývá rešerší pásových delta podvozků pro transportní stroje se čtyřmi pásovými jednotkami. Jejich výhodami, či nevýhodami a následným konstrukčním řešením. Druhou částí bakalářské práce je návrh vlastní konstrukce delta podvozku s nosností pěti tisíc kilogramů. Podvozek je koncipován jako modulární člen pro výměnný systém podvozků transportního stroje. Z koncepčního návrhu byla navrhnuta konstrukce, která byla ověřena základními pevnostními výpočty vybraných prvků. V programu Autodesk Inventor 2015 byl vytvořen detailní 3D model podvozku a následně provedena orientační pevnostní analýza nosného rámu modulu pásového podvozku. Z navrhnuté konstrukce je vytvořena vybraná výkresová dokumentace.
Software pro uživatelské zpracování GPS údajů
Kohoutek, Pavel ; Orság, Filip (oponent) ; Váňa, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro zpracování údajů o prošlých trasách ve formátu GPX. Aplikace zobrazuje trasu na mapových podkladech, umožňuje její editaci, pojmenování trasových bodů a přiřazení fotografií. O trase poskytuje řadu statistických údajů včetně grafů výškového a rychlostního profilu. Aplikace také nabízí možnost sestavit a vygenerovat prezentaci obsahující fotografie a snímky mapy. Teoretická část práce pojednává o systému GPS, způsobu záznamu trasy, o mapových podkladech a o návrhu aplikace. Cílem praktické části je pak navržené řešení implementovat a otestovat.
Komunitní Web pro turisty
Satrapa, Adam ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce přibližuje návrh, vývoj a testování aplikace, určené především turistům. Aplikace je rozdělena do dvou částí. Serverová část zajišťuje hlavně organizaci uživatelů, nahrávání uživatelských tras, jejich správu a prohlížení, dále pak začleňování uživatelů do skupin a plánování výletů. Druhá část je zastoupena aplikací pro mobilní telefony, která umožňuje uživatelům nahrávat svou aktuální pozici v reálném terénu z GPS zařízení na server a zároveň sledovat pozici ostatních uživatelů.
Nádraží VRT letiště Brno Tuřany
Kuchtík, Pavel ; Ruller, Ivan (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce)
Diplomová práce byla zpracována jako architektonická studie. Předmětem řešení byl návrh nádraží VRT v Brně- Tuřanech, nedaleko brněnského letiště. Byla navržena nádražní budova s nástupišti a čtyřmi kolejemi. Dvě z nich jsou průjezdné a zbylé dvě jsou staniční. Kolejiště vede pod úrovní terénu. Nad kolejištěm je usazena nádražní budova, která spojuje území rozdělené železničním koridorem. Nadraží slouží převážně pro přestup mezi železniční a leteckou dopravou.
Zpracování GPS záznamů
Jaška, Roman ; Pavelková, Alena (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Cieľmi tejto práce boli analýza chýb v GPS záznamoch aktivít, identifikácia algoritmov vhodných na ich korekciu a návrh riešenia tohoto problému spojený s implementáciou Android aplikácie. Prvá kapitola sa zaoberá všeobecným popisom, ukážkou problému a motiváciou pre voľbu tejto témy. Druhá kapitola sa venuje podrobnejšiemu rozkladu tohoto problému. Konkrétne v nej rozoberám zdroje nepresností, formát vstupných dát, existuj- úce riešenia, matematické metódy vhodné pre tento problém, API využiteľné pre riešenie a odôvodnenie voľby implementačnej platformy. Kapitola číslo tri popisuje konkrétny návrh aplikácie pre systém Android ako riešenia tohoto problému. Sú v nej popísané požiadavky na výslednú aplikáciu, detaily funkcionality, konkrétne využitie Kalmanovho filtra, jednotlivých API, knižníc ako i návrh užívateľského rozhrania aplikácie. Predposledná kapitola s číslom štyri približuje vybrané detaily implementácie ako samotný Kalmanov filter, či problematiku manuálneho presúvania bodov trasy. Taktiež sa v tejto kapitole nachádza popis zmien návrhu počas implementácie. Posledná kapitola zhodnocuje dosiahnuté výsledky Kalmanovho filtra a upínania úsekov trasy cesty pomocou Google Maps Roads API. V tejto kapitole popisujem i možnosti ďalšieho rozšírenia aplikácie. 
Nové brněnské hlavní nádraží a jeho veřejná prostranství
Nytrová, Bohdana ; Hybská, Bohumila (oponent) ; Sedláček, Michal (vedoucí práce)
Už téměř sto let se Brno rozhoduje, kde postaví nové hlavní nádraží. Už několikrát bylo velmi blízko k realizaci, ale historické události stavbu odložily. V předloňském roce však konečně došlo k rozhodnutí postavit nové hlavní nádraží ve variantě Řeka, tedy v místě dnešního Dolního nádraží. Prozatím však existuje pouze technický návrh nádraží, jako je konstrukce drážního mostu nebo a uspořádání kolejišť. Tato diplomová práce se zabývá především architektonickým návrhem nádražní budovy včetně zastřešení nástupišť a řešením prostorů pod již navrženou mostní konstrukcí drážního tělesa. Součástí návrhu je také řešení urbanistické struktury kolem drážního tělesa, tedy nalezení optimální polohy a podoby autobusového stanoviště, přestupního terminálu MHD, odstavných parkovišť, stanovišť taxislužby a úschovny kol. Urbanistický návrh řeší jak jejich napojení na městkou síť, tak i jejich vzájemné vazby zejména na kvalitu pěších přesunů a pěšího prostupu drážním tělesem. Hlavním motivem návrhu je umístění monumentální výpravní haly nového brněnského nádraží do centra dění, tedy na dominantní osu bulváru. Bulvár je z jedné strany orientován na významnou brněnskou katedrálu na Petrově, která je jednou z ikon města Brna. Stejně jako katedrála je hlavní brněnské nádraží objektem celoměstského významu, a zaslouží si tak svou dominantní pozici v celém území na úkor dalších především výškových dominant, které jsou v území navrženy. Mohutná oblouková konstrukce na čtyřech podporách zastřešuje drážní těleso v místě největší koncentrace cestujících a zároveň propojuje terminál MHD v přednádraží s autobusovým stanovištěm v zanádraží. Rozvlněné liniové zastřešení všech nástupišť kolem hlavní haly, ať už vlakových, autobusových či tramvajových, naopak spojuje celý tento významný dopravní a přestupní terminál a hrdě odkazuje na svou konečnou polohu. U řeky.
Evidence geografických tras uživatele
Javorek, Jan ; Burget, Radek (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou webové služby, v níž si uživatel může do interaktivní mapy zaznamenat své trasy pro volnočasové aktivity (např. běh). Využita je architektura tzv. mashupu, kdy v sobě program spojuje mnohé externí služby a zdroje dat přístupné veřejně díky jejich aplikačnímu rozhraní. Práce se postupně zabývá analýzou všech služeb s API, návrhem vlastní webové služby a poté zmiňuje detaily implementace vybraných problémů.
Rekonstrukce železniční stanice Vsetín
Maixner, Pavel ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Vsetín tak, aby vyhovovala současnému provozu a požadavkům pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. Jsou navržena dvě ostrovní oboustranná nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnic. Dále je zvýšena rychlost v předjízdných kolejích i ve směrových obloucích před polaneckým zhlavím.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.