Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,690 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingový mix města Velké Meziříčí
Pelikánová, Adéla ; Remerová, Jana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Marketingový mix města Velké Meziříčí“ se zabývá vypracováním marketingového mixu a navržením turistických produktů destinace cestovního ruchu. Předpokladem pro vytvoření marketingového mixu je provedení SWOT analýzy, analýzy konkurence a analýzy poptávky. Na základě těchto výsledků jsou stanoveny vize a cíle destinace a návrhy jednotlivých produktů cestovního ruchu. V závěrečné části je aplikován marketingový mix na konkrétní produkt.
CENTRUM VINAŘSTVÍ NĚMČIČKY
Fialová, Petra ; Velehradská, Dagmar (oponent) ; Dýr, Petr (vedoucí práce) ; Kalousek, Miloš (vedoucí práce)
Tématem projektu je návrh novostavby Centra vinařství a vinařské turistiky v katastru obce Němčičky. Jedná se o dominantní stavbu ve volné krajině. Základním smyslem vinařského centra je popularizace místní vinařské výroby z lokality pod ochrannou známkou VOC MODRÉ HORY. Součástí objektu je také vyhlídka-rozhledna umožňující turistům rozhled na vinařský region. Jemné křivky okolní krajiny a nenásilná pravidelnost viničních řad byly inspirací jak pro půdorys stavby, tak ve stupňování fasády. Právě fasáda, tvořena dřevěnými lepenými sloupy, je určujícím prvkem celé stavby. Sloupy jsou seřazeny do dvou řad opisujících křivky dvou elips a pozvolna rostou do výšky kde se ve vrcholku nachází vyhlídka. Centrem objektu je degustační místnost, která je vzdušná a prostorná. Dále se zde nachází vinný archiv a zázemí budovy. Za pěkného počasí, kterého je na jižní Moravě dostatek, mohou návštěvníci posedět na venkovní terase. Právě z té pak můžeme vystoupat po schodišti, které sleduje křivku obvodových sloupů na vyhlídku.
Analýza spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře a návrhy na její zlepšení
Svoboda, Lukáš ; Pšenička, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na zvýšení spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře. Spokojenost zákazníků je klíčovou součástí pro udržení tržní pozice, dobrého jména společnosti a její růst. Spokojenost klientů je obzvláště důležitá v oblasti služeb, kam cestovní kancelář patří. Na základě dotazníkového šetření mezi zákazníky s využitím techniky NPS a modelu KANO jsou navržena opatření pro její zvýšení. Pomocí šetření mezi zákazníky jsou také získány podněty ke zlepšení propagace společnosti.
Marketingové aktivity v oblasti mikroregionu Moravský kras
Závišková, Sabina ; Kašpar, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na oblast mikroregionu Moravský kras, která je podrobena marketingové situační analýze destinace. Na základě získaných informací z analýzy jsou navrženy marketingové aktivity tak, aby se zvýšil zájem o tuto destinaci.
Možnosti zlepšení služeb cestovní kanceláře
Nováková, Renáta ; Orálková, Bohdana (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou služeb malé cestovní kanceláře VENUS TRADE AND TOURS, která se specializuje na Řecko, řecké ostrovy a Kypr. Výsledkem této práce jsou možnosti na zlepšení stávajících či zavedení nových služeb cestovní kanceláře, které by vedly k větší spokojenosti stávajících klientů a k větší konkurenceschopnosti.
Projekt na podporu cestovního ruchu financovaný z evropských fondů
Kolajová, Daniela ; Jurníková, Alena (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje návrh projektu a je přípravou podkladů pro vybudování krytého bazénu s wellness centrem v Kyjově financovaného z evropských strukturálních fondů. Projekt vychází z analýzy potřeb regionu Kyjovsko. Návrh je zpracován tak, aby odpovídal struktuře žádosti o financování projektů z ESF. Důraz je kladen na udržitelnost projektu a jeho tržní, finanční, ekonomické a environmentální hodnocení.
Návrh marketingového mixu pro CK Azzurro
Meisterová, Michala ; Vinklerová, Darja (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh marketingového mixu pro CK Azzurro“ je analyzování marketingových nástrojů cestovní kanceláře Azzurro a následný návrh a doporučení v dané oblasti. První část tvoří kapitoly, ve kterých jsou zachycena různá teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingového plánu. Zabývá se cestovním ruchem, jeho formami, kategoriemi a jeho významem pro ekonomiku. V praktické části jsme se seznámili s cestovní kanceláří Azzurro (s jejími produkty) a dále byly představeny její současné marketingové prvky zaměřené na cestovní ruch se specifiky, které jsou pro dané odvětví charakteristické. V další části jsou na základě zjištěných poznatků vytvořeny podklady pro návrh marketingového plánu a samotný návrh tohoto plánu.
Podnikatelský záměr - rozšíření firmy
Bábíková, Markéta ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvořením podnikatelského záměru na rozšíření služeb podniku provozující restauraci. Analytická a návrhová část tematicky vychází z části teoretické, jejíž součástí je popis sestavení podnikatelského plánu a analýz trhu. V návrhové části je vy-tvořen konkrétní podnikatelský plán a zhodnocena efektivnost investice.
Webové rozhraní pro mapový server založený na infrastruktuře OpenStreetMap
Bača, Michal ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací webové mapové aplikace se zaměřením na turisty. Hlavním smyslem aplikace je posunout používaní mapových podkladů od pouhého zobrazování statické informace do stavu, kdy mapa slouží jako základová vrstva, k níž uživatel vztahuje pro něj relevantní informace se záměrem plánování pěších výletů. Součástí práce je vytvoření atraktivního uživatelsky přívětivého interaktivního rozhraní. Aplikace je implementována pomocí HTML, JavaScriptu, CSS a PHP s MysSQL na straně serveru. Klientská aplikace je vytvořena pomocí knihoven OpenLayers, která se stará o práci s mapou, a knihovnami jQUery a jQuery UI pro logiku a rozhraní aplikace.
Komunikační mix cestovní agentury
Matyášová, Lenka ; Urbánková, Miroslava (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou problematikou v cestovním ruchu. Je zde zkoumán současný komunikační mix malé cestovní agentury a její služby. Po zjištění stávajícího stavu komunikačního mixu následuje návrh na jeho zlepšení, který je zaměřen zejména na oblast reklamy a podpory prodeje. Tento návrh povede k získání vyššího počtu klientů a k větší konkurenceschopnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,690 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.