Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
3D printing with silver and its use in jewellery
Thomas, Marek ; Langerová, Petra (oponent) ; Sučková, Magda (vedoucí práce)
The main goal of this bachelor's thesis is to determine what type of 3D printer is the most suitable for silver jewellery additive printing. The thesis is divided into sections which aim to familiarize the reader with various types of additive printers (FDM, SLA, DMLS, etc.), their practical applications, and the physical and chemical behaviour of silver in additive printing. A particular emphasis is placed on the practical application of these specialized 3D printers, especially in the fields of electronics and jewellery making. The final section discusses the question of whether it is technically and economically feasible to assemble and safely operate such a 3D printer in small businesses or in a household setting.
Návrh řešení Business Intelligence pro reporting v oblasti tiskových řešení
Zezulová, Nikola ; Katrenčík, Pavol (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zavedení a využití nástroje Business Intelligence v oblasti tiskových řešení ve společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech. V počátečních kapitolách je popsána teorie a principy, na kterých je Business Intelligence založena. V úvodní části je také popsaný nástroj Business Intelligence spolu s tématikou výstupů z tohoto nástroje, které mají podobu reportů. Na základě těchto znalostí je provedena analýza současného stavu firmy a následně je připraven návrh reportovacího schématu pro Konica Minolta Business Solutions Czech. Tento návrh může sloužit jako nástroj pro vylepšení současného stavu reportingu ve firmě a jeho případné rozšíření.
Využití dřevěných tiskařských štočků při výzdobě světských kramářských tisků a knih lidového čtení z Landfrasovy tiskárny v 19. století
REHARDTOVÁ, Lucie
Diplomová práce - v kontextu vývoje knihtiskařství a dějin jindřichohradecké Landfrasovy tiskárny - sleduje vývoj dřevěných tiskařských štočků a jejich využití při výzdobě světských kramářských tisků a knih lidového čtení (Eylenspigl, Tristan a Isolda, Hacafírek, aj.) v 19. století, zejména ve vztahu k Landfrasově tiskárně. Práce reflektuje historii a způsob zpracování štočků, hodnotí jejich uměleckou úroveň, vztah obsahu grafiky k textu a pracovní postupy knižní grafiky dané doby. Dále se zaměřuje na dějiny kramářské písně a zábavných knih lidového čtení, na jejich formát, obsah a výzdobu.
Systém řízení jakosti ve společnosti Jihočeské tiskárny, a.s.
SUCHÁ, Veronika
Hlavní cíl diplomové práce je zhodnocení politiky jakosti ve vazbě na spokojenost zákazníků ve vybrané organizaci prostřednictvím standardu ISO 9001. Společnost Jihočeské tiskárny vznikla v 50. letech po znárodnění a seskupení zdejších českých a německých tiskáren. V 90. letech během privatizace vznikly Jihočeské tiskárny, a. s. jako součást skupiny Passauer Neuer Presse Verlag. V roce 2004 se majoritním akcionářem JČT staly Obchodní tiskárny a od roku 2006 patří JČT do polygrafické skupiny OTK Group. Proces a systém hodnocení spokojenosti zákazníků v Jihočeských tiskárnách, a. s. je nedílnou součástí firemního systému managementu kvality. Je součástí procesu Tvorba a přezkoumání smlouvy v souladu s podnikovou směrnicí Q {--} S 7/1 Tvorba a přezkoumání smlouvy. Dotazník, který je jednou z příloh uvedené směrnice /pod označením F 07 {--} Q 009 Dotazník, coby příloha číslo 9 směrnice/, má několik částí: hodnocení kvality zakázek, hodnocení spokojenosti s cenami zakázek, hodnocení spokojenosti se servisními podmínkami poskytovanými zákazníkům, hodnocení spokojenosti s dodáváním a logistickými službami. Vyhodnocení spokojenosti zákazníků z pohledu kvality výrobků ukázalo, kde jsou problémy, které je nutné řešit. Příčiny nejčastěji reklamovaných či kritizovaných produktů a vad je namíchání produktů (zejména pak etiket). Příčiny projevů nespokojenosti s cenami za produkty a s cenovými a platebními podmínkami lze spatřovat v nedostatečné práci s klienty a zákazníky. Je tím myšleno zejména přiblížení potřeb, technologií, vstupních materiálů, zásad a pravidel nutných pro výrobu všem zákazníkům při vzájemných jednáních. Hodnocení spokojenosti se servisními službami a spokojenosti s dodáváním a logistickými službami přineslo se jmenováním připomínek a kritiky současně i charakteristiku příčin. Celý proces hodnocení spokojenosti zákazníků a samotné vyhodnocení spokojenosti zákazníků v Jihočeských tiskárnách, a. s. je závislé na přístupu k řešení celého souhrnu všech prováděných úkonů a opatření ke zjištění konkrétní spokojenosti klientů v daném období.
Práce s tiskárnami v Linuxu
KOUBA, Stanislav
Diplomová práce na téma Práce s tiskárnami v Linuxu se zabývá, jak již z názvu vyplývá, prací s tiskárnami pod Linuxem. Práce je členěna do několika kapitol. V první kapitole je uvedeno jaké typy tiskáren se běžně vyskytují. V další kapitole jsou popsány jazyky pro komunikaci s tiskárnami. V další kapitole se dozvíme jakým způsobem se tiskárny k PC připojují. Zaměřujeme se zde především na LPT a USB rozhraní. Dále si povíme jakým způsobem se s tiskárnou pracuje, zejména jak provést její instalaci a jak tisknout dokumenty. Jako další si popíšeme jak vypadají ovladače pro tiskárny a v poslední kapitole si zkusíme napsat vlastní ovladač tiskárny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.