Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 285 záznamů.  začátekpředchozí276 - 285  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv mediálních komunikací na vývoj dětí předškolního věku
KOSTROUNOVÁ, Světlana
Bakalářská práce se zabývá samotným vlivem prostředí a médií na vývoj dětí předškolního věku. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jak velký vliv mají média na vývoj dítěte. Řešením této práce je navrhnutí způsob minimalizace či úplného odstranění negativního působení médií. Na základě zjištěných informací jsou formulovány závěry.
Historie tištěných médií na Domažlicku
VOBRUBOVÁ, Jana
Cílem diplomové práce bude podat ucelený přehled o historii tištěných médií na Domažlicku, konkrétně v Domažlicích a dalších městech regionu, od počátku vydávání do současnosti s přihlédnutím k současným trendům. Práce bude seznamovat s hlavními listy a vydavateli tisku. Budou v ní rozebrány i některé vybrané kauzy regionálního charakteru a samozřejmě reflektovány historické události celostátního významu.
Lexikální kreativita v inzerátech a v reklamě
VÁVROVÁ, Veronika
Diplomová práce se zabývá jevy ve slovní zásobě francouzské reklamy, konkrétně jazykovými prostředky v inzerátech vybraného francouzského tisku. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou.
Optimalizace tisků v podniku
Veselý, Ondřej ; Kacerovský, Jiří (vedoucí práce) ; Lukač, Štefan (oponent)
Cílem práce je rozebrat problematiku optimalizování tiskových úloh v podnicích. Konkrétně návrh jednotlivých kroků vedoucích k optimálnímu tiskovému řešení, optimalizace a správa tisku externí firmou, tzv. outsourcing. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se dále skládá ze tří částí. První část rozbírá vhodnost použití tiskových zařízení na základě jejich vlastností a funkcí. Cílem je zobecnit a usnadnit rozhodnutí jaký typ zařízení kde použít. Druhá část práce se věnuje vlastním krokům procesu optimalizace, měkkým i tvrdým faktorům, které mají na tiskové řešení vliv. Kroky jsou analyzovány na základě informací čerpaných převážně z elektronických zdrojů od firem, které se optimalizací tiskového prostředí přímo zabývají. Poslední teoretickou částí je kapitola věnovaná outsourcingu tiskového řešení. V práci jsou popsány výhody i nevýhody této možnosti. Závěrem jsou pak jmenovány největší firmy které se outsourcingu tiskového řešení v České Republice věnují. Poslední částí je praktická analýza tiskového řešení v konkrétním podniku ? Sudop Praha a.s. Na základě konzultací a praktickým seznámením se se stávajícím řešením jsou navrhnuty kroky, které by řešení zlepšily. Informace jsou čerpány převážně z elektronických zdrojů, praktická část je pak výsledkem osobní návštěvy a konzultací se zaměstnanci podniku Sudop Praha a.s.
Marketingová strategie firmy Verlagsgruppe Handelsblatt na českém trhu a její porovnání s konkurencí (se zaměřením na denní tisk)
Jankovský, Milan ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šimůnek, Petr (oponent)
Práce popisuje marketingovou strategii mezinárodního vydavatelství na českém trhu se zaměřením na ekonomický tisk. První část stručně nastiňuje teoretická východiska marketingové strategie. Druhá pak představuje společnost Verlagsgruppe Handelsblatt a její zahraniční afilace, významný prostor je věnován vydavatelství odborného tisku Economia a profilu Hospodářských novin. Třetí část detailně popisuje a hodnotí marketingové reálie Hospodářských novin, analyzuje postavení na trhu a konkurenci v oblasti celostátních deníků. V této části také autor hodnotí komunikační a kreativní strategii a formuluje vlastní názory a doporučení.
Optimalizace tiskového prostředí (na příkladu v konkrétní firmě)
Včela, Ondřej ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je rozebrat problematiku procesu optimalizace tiskového prostředí. Problematika je řešena jak obecně, tak i na příkladu ve společnosti Sklo Bohemia, a.s. Světlá nad Sázavou. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je dále rozdělena na několik kapitol, ve kterých jde o snahu analyzovat a popsat hlavní přínosy optimalizace tiskového prostředí, kterými jsou snížení nákladů na provoz tiskového prostředí a zabezpečení přístupu k vytištěným dokumentům. V prvních kapitolách se práce věnuje optimalizaci tiskového prostředí z hlediska správy tisku, účtování tisku i jeho zabezpečení. Práce rozebírá možnosti tiskových řešení a vlastní kroky procesu optimalizace tiskového prostředí. Další část popisuje specializovaný tiskový software a společnosti, které ho vyvinuly. V závěru teoretické části jsou zmíněny společnosti, jenž se věnují řešením optimalizace. Praktická část hodnotí a popisuje řešení optimalizace tiskového prostředí ve společnosti Sklo Bohemia, a.s. Na základě konzultací a seznámením se se situací ve společnosti při procesu optimalizace jsou popsány a analyzovány hlavní přínosy optimalizace. Využívány a analyzovány jsou výstupní data před a po provedené optimalizaci. Jsou zhodnoceny pozitivní a negativní dopady procesu optimalizací. Informace v teoretické části jsou čerpány převážně z elektronických zdrojů a odborných článků, praktická část je pak výsledkem osobní účasti na procesu optimalizace a konzultací se zaměstnanci společnosti Sklo Bohemia, a.s. Práce mapuje danou problematiku a slouží k zorientování se v oblasti optimalizace tiskového prostředí. Jelikož je snaha o zefektivnění tiskových procesů a snížení nákladů jedním z nejaktuálnějších úkolů IT manažerů snad ve všech firmách, bez rozdílu velikosti a oblasti působení, je přínosem této práce již zmíněné zmapování daného tématu a poskytnutí obecného přehledu o procesu optimalizace tiskové prostředí.
Funkce tisku za druhé republiky. Příspěvek k sociálním dějinám tzv druhé republiky.
Jun, Petr ; Soběhart, Radek (vedoucí práce) ; Fabianková, Klára (oponent)
Hlavním úkolem této bakalářské práce bylo zjistit, jakou a jak významnou roli hrál tisk během období tzv. druhé republiky. Jelikož tato práce dokazuje, že druhá republika dospěla svým vývojem k autoritativnímu režimu, politická úloha médií a konkrétně tisku tak významně vzrostla. Tisk se stal jedním z hlavních prostředků propagandy, nejdříve stranické, poté i vládní, respektive prostředkem propagandy vládnoucí strany - Strany národní jednoty. Propagandistická úloha tisku byla analyzována na vybraných tématech, které měly významnou pozici v politice druhé republiky, v soudobém tisku a v literatuře zabývající se druhorepublikovým obdobím. Práce tak obsahuje analýzu soudobého tisku na následujících tématech: volání tisku po jednotě, kampaň proti osobě prezidenta Edvarda Beneše, antisemitismus, nacionalismus a jejich projevy v tisku.
Segmentace trhu celostátních denních periodik v ČR
Valterová, Lenka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Němec, Petr (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na mediální mix a mediální komunikaci, členění médií, charakteristiky tisku, výhody a nevýhody tisku v reklamě. Segmentace trhu celostátních denních periodik v ČR vymezuje zkoumaný trh, stanovuje významná kritéria, odkrývá segmenty, rozvíjí profily čtenářů deníků a závěrečně hodnotí segmentaci.
Srovnání webových stránek vybraných českch periodik
Pešek, Martin ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Stolař, Rudolf (oponent)
Práce se zabývá hodnocením webových stránek vybraných českých periodik. V první části je uvedeno stručné členění jednotlivých druhů periodik. Dále jsou popsány hlavní výhody a možnosti elektronického publikování. Na základě výše uvedeného jsou do vlastního testu zařazeny následující stránky: www.novinky.cz (webový portál), www.pravo.cz (deník Právo), www.idnes.cz (deník Mladá fronta dnes), www.lidovky.cz (deník Lidové noviny), www.mojenoviny.cz (deníky Bohemia), www.blesk.cz (deník Blesk), www.metro.cz (deník Metro), www.ceskenoviny.cz (webový portál ČTK), www.neviditelnypes.cz (webový portál Ondřeje Neffa), www.gadgets.cz (webový portál kuriozit) a www.root.cz (webový portál o Linuxu). V práci jsou dále sestaveny kriteria pro vlastní hodnocení webů. Jako hlavní kritérium byla brána použilnost a přínos pro běžného čtenáře. Stranou nezůstali ale ani technické záležitosti. Test hodnotí následující kategorie: serióznost zpráv, záběr média, poskytované služby, grafický design, validita se standardy, množství reklam a ostatní vlastnosti jinde nezachycené. V závěru práce jsou hodnoceny výsledky vlastního testu i navržená metodika (použitelnost kritérií, postřehy a nedostatky zjištěné během testování)
Metodika outsourcingu v Konica Minolta, spol. s r. o.
Trefil, Pavel ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Koutný, Stanislav (oponent)
Cílem diplomové práce bylo navrhnout metodiku poskytování outsourcingu v oblasti tiskových a reprografických služeb z pohledu společnosti, která outsourcing poskytuje. . Navržená metodika reflektuje proces outsourcingu formou projektu. Práce se skládá ze čtyř částí. První část se zabývá obecným vysvětlením pojmu outsourcing, jeho přínosy, výhodami a nevýhodami. Druhá část se věnuje zhodnocení současného stavu outsourcingu tiskových služeb ve firmě Konica Minolta a navržení zlepšení, kterých je možno dosáhnout. Ve třetí části je vypracován návrh metodiky poskytování outsourcingu v Konica Minolta. V poslední, čtvrté části, je pro přiblížení situace na trhu a pro možnost srovnání uvedena nabídka služeb největších konkurentů společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 285 záznamů.   začátekpředchozí276 - 285  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.