Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Asistent pedagoga v mateřské škole v adaptačním období
Drahozalová, Kristýna ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Němec, Zbyněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem adaptace asistenta pedagoga v mateřské škole.Teoretická část této diplomové práce se zabývá historií pracovní pozice, legislativou a dále také kvalifikačními a osobnostními předpoklady asistenta pedagoga. Další kapitola teoretické části je věnována tomu, jaká je role a náplň práce asistenta pedagoga při jeho práci v mateřské škole. Diplomová práce vymezuje adaptaci spojenouse začátkem nové profese a zabývá se možnostmi mentoringu. Dále popisuje, jaká by měla být spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem na třídě, případně zmiňuje, jakým chybám by se měli ve spolupráci vyvarovat. Poslední kapitola teoretické části se zabývá prací asistenta pedagoga v souvislosti s jednotlivými postiženími a znevýhodněními, se kterými se dnes v mateřskýchškoláchmohou asistenti pedagoga setkávat. Praktická část je věnována výzkumu, kterýbyl prováděn s asistentypedagoga z mateřskýchškol metodou rozhovoru.Zde je uvedena metodologie a popis celého výzkumu i východiska a závěr z něho plynoucí. Diplomová práce má za cíl zjistit,jak dlouho trvá adaptace asistenta pedagoga a jakým způsobem probíhá. KLÍČOVÁ SLOVA asistent pedagoga, mateřská škola, adaptace, speciálně vzdělávací potřeby, učitel
Mateřská škola a dítě v náhradní rodinné péči
ČERMÁKOVÁ, Zuzana
Anotace Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na téma náhradní rodinná péče a následně dítě z náhradní rodinné péče v mateřské škole. V teoretické části jsou uvedeny informace z historie náhradní rodinné péče. Dále zde uvádím základní druhy náhradní rodinné péče, co musí žadatelé učinit pro to, aby mohli přijmout dítě do náhradní rodinné péče. Nakonec je zde stanovena spolupráce mateřské školy a rodičů s dětmi z náhradní rodinné péče na základě rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. Praktická část mé bakalářské práce je tvořena výslednými informacemi, které mi poskytli rodiče z náhradní rodinné péče. Informace jsou zaměřené na negativa a pozitiva návštěvy mateřských škol u dětí z náhradní rodinné péče. Tyto informace jsem získala díky rozhovoru, který byl veden s rodiči. V neposlední řadě tato část poskytuje informace získané od učitelek mateřských škol, které se vyjadřují k situaci dětí z náhradní rodinné péče v mateřské škole.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.