Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Utilization of ESF for employee´s qualification improvement at BDS Ltd
Jaško, Martin ; Choma, Jan (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
This master´s thesis deals with documentation processing of project financing inquiry for employee´s qualification improvement at BDS Ltd. financed by EU´s structural funds, concretely by European social fund.
Návrh vzdělávacího modulu
Lokvencová, Jana ; Zatloukal, David (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
V diplomové práci se zaměřuji na tvorbu projektu pro děti a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Projekt, jehož žadatelem je skutečná ZŠ a který má potenciál být podpořen z fondu EU, řeší aktuální situaci špatné čtenářské gramotnosti v ČR na základních školách. Smyslem práce je vytvořit kvalitní návrh vzdělávacího programu pro tuto cílovou skupinu nejen po stránce odborné ale i udržitelné.
E-learning a jeho používání z pohledu výuky společenských věd.
Růžanská, Hana ; Beneš, Milan (vedoucí práce) ; Buriánek, Jiří (oponent) ; Pančocha, Karel (oponent)
Disertační práce přináší komplexní pojednání o současných moderních metodách výuky včetně e-learningu. V úvodu práce, který přibližuje její obsah, smysl, východiska a cíle, je za hlavní cíl práce stanoven záměr analyzovat a zhodnotit nejnovější vývojové trendy e-learningu, moderních forem vzdělávání a využívání informačních technologií v organizaci studia. Dílčí cíle práce souvisejí se strukturou hlavního cíle a korespondují se členěním práce na jednotlivé kapitoly, ve kterých text zasazuje historii e-learningu do kontextu historie věd a institucionálního vzdělávání, zhodnocuje postavení e-learningu a dalších moderních forem vzdělávání v rámci politických a legislativních priorit Evropské unie a České republiky, prezentuje několik klíčových strategických a právních dokumentů upravujících tuto oblast mimo jiné v souvislosti s konceptem celoživotního učení. Ve stěžejní teoretické části práce je podán podrobný pohled na hlavní teoretické otázky související s e-learningem a s dalšími moderními formami vzdělávání v současné domácí i zahraniční odborné literatuře. Tato část popisuje e-learning v souvislosti s konceptem celoživotního učení, podává základní definice e-learningu a rozbor dalších souvisejících pojmů, stručnou historii e-learningu, e-learningových nástrojů a forem, porovnává výhody a nevýhody...
Návrh vzdělávacího modulu
Lokvencová, Jana ; Zatloukal, David (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
V diplomové práci se zaměřuji na tvorbu projektu pro děti a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Projekt, jehož žadatelem je skutečná ZŠ a který má potenciál být podpořen z fondu EU, řeší aktuální situaci špatné čtenářské gramotnosti v ČR na základních školách. Smyslem práce je vytvořit kvalitní návrh vzdělávacího programu pro tuto cílovou skupinu nejen po stránce odborné ale i udržitelné.
E-learning a jeho používání z pohledu výuky společenských věd.
Růžanská, Hana ; Beneš, Milan (vedoucí práce) ; Buriánek, Jiří (oponent) ; Pančocha, Karel (oponent)
Disertační práce přináší komplexní pojednání o současných moderních metodách výuky včetně e-learningu. V úvodu práce, který přibližuje její obsah, smysl, východiska a cíle, je za hlavní cíl práce stanoven záměr analyzovat a zhodnotit nejnovější vývojové trendy e-learningu, moderních forem vzdělávání a využívání informačních technologií v organizaci studia. Dílčí cíle práce souvisejí se strukturou hlavního cíle a korespondují se členěním práce na jednotlivé kapitoly, ve kterých text zasazuje historii e-learningu do kontextu historie věd a institucionálního vzdělávání, zhodnocuje postavení e-learningu a dalších moderních forem vzdělávání v rámci politických a legislativních priorit Evropské unie a České republiky, prezentuje několik klíčových strategických a právních dokumentů upravujících tuto oblast mimo jiné v souvislosti s konceptem celoživotního učení. Ve stěžejní teoretické části práce je podán podrobný pohled na hlavní teoretické otázky související s e-learningem a s dalšími moderními formami vzdělávání v současné domácí i zahraniční odborné literatuře. Tato část popisuje e-learning v souvislosti s konceptem celoživotního učení, podává základní definice e-learningu a rozbor dalších souvisejících pojmů, stručnou historii e-learningu, e-learningových nástrojů a forem, porovnává výhody a nevýhody...
Analýza realizace oblasti podpory Evropského sociálního fondu Rovné příležitosti žen a mužů na trhu práce a sladění pracovního a rodinného života v kraji Vysočina
Kabelková, Kristýna ; Pavlík, Petr (vedoucí práce) ; Hejzlarová, Eva (oponent)
Tématem této diplomové práce je oblast podpory Rovné příležitosti žen a mužů na trhu práce a sladění pracovního a rodinného života, financovaná Evropským sociálním fondem. Práce je složena z úvodu, teoretické části, praktické části, závěru a příloh. V teoretické části jsou nejprve představeny politiky Evropského sociálního fondu pro období 2007 - 2013 a následně jejich aplikace v České republice, tvořena zejména Operačním programem Lidské zdroje a zaměstnanost a právě jeho oblastí podpory 3. 4 Rovné příležitosti žen a mužů na trhu práce a sladění pracovního a rodinného života. Problematika rovných příležitostí žen a mužů je zde přitom zasazena také do kontextu jak politik Evropské unie, tak trhu práce v České republice. Vlastní výzkum je pak koncipován za účelem analyzování realizace zmiňované oblasti podpory, konkrétně v kraji Vysočina, na základě již schválených projektů, pomocí kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy. Na žádostech těchto projektů jsou diskutována negativa i pozitiva genderovou optikou. Jedná se tedy o reálnou podobu žádostí projektů, které jsou schválené a čerpají z finančních zdrojů Evropského sociálního fondu.
Utilization of ESF for employee´s qualification improvement at BDS Ltd
Jaško, Martin ; Choma, Jan (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
This master´s thesis deals with documentation processing of project financing inquiry for employee´s qualification improvement at BDS Ltd. financed by EU´s structural funds, concretely by European social fund.
Zaměstnatelnost osob nad 50 let věku v ČR mezi lety 2007-2014 s důrazem na analýzu efektivnosti projektů spolufinancovaných ESF ve Zlínském kraji
Lišoková, Nikol ; Klepek, Cyril (vedoucí práce) ; Prudká, Šárka (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na trh práce starších osob v České republice v letech 2007- 2014. Stárnutí populace se stává trendem téměř ve všech evropských zemích, zároveň dochází k postupnému zvyšování věku pro odchod do důchodu, proto je důležité zabývat se zaměstnaností starších osob. V teoretické části přináší práce poznatky o problematice trhu práce starších osob, dále jsou předloženy nástroje pro snižování nezaměstnanosti této skupiny osob. V empirické části je kladen důraz na zjištění efektivity projektů spolufinancovaných ESF, které byly zaměřeny na snižování nezaměstnanosti starších osob. Na základě analýzy primárních dat a dotazníkového šetření je zjištěna 77% ztráta dotovaného pracovního místa po skončení dotační doby. I z tohoto důvodu jsou projekty vyhodnoceny jako neefektivní.
Využívání Evropského sociálního fondu v ČR
DVOŘÁKOVÁ, Michaela
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit přínosy regionálního individuálního projektu Od kolébky do práce, realizovaného v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a to pro region Příbram. Pro pochopení dopadu toho projektu je nezbytné poznat určité informace o teoretických činitelích souvisejících se vznikem a realizací daného projektu. Jedná se zejména o Regionální a strukturální politiku EU, Evropský sociální fond a jeho využívání v ČR, Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost a v neposlední řadě o přípravu a řízení projektů strukturálních fondů, jejichž rozbor a popis byl také cílem práce. Prvním krokem bylo tedy definovat tyto významné činitele. Dalším krokem bylo provedení analýzy projektu Od kolébky do práce. Úřad práce v Příbrami, který byl realizátorem tohoto projektu, je velmi úspěšný při čerpání dotací z ESF právě v rámci projektů zaměřených na řešení dlouhodobé nezaměstnanosti v okrese. Příčiny této dlouhodobé nezaměstnanosti jsou v tomto regionu spatřovány především v nedostatku pracovních sil, v odlivu kvalifikovaných pracovníků do Prahy, ale také v nízké vzdělanostní struktuře a nedostatku pracovních míst a příležitostí. Pro vyhodnocení úspěšnosti projektu a jeho přínosů pro danou oblast bylo nezbytné prozkoumat jeho průběh a realizaci v okrese. Výsledky tohoto rozboru ukazují, že projekt, jehož cílem bylo, aby jeho účastníci nalezli trvalé zaměstnání a aby se zvýšila jejich zaměstnatelnost, byl v této oblasti velmi úspěšný. Z cílové skupiny, kterou tvořili uchazeči a zájemci o zaměstnání na rodičovské dovolené, pomohl projekt nalézt trvalé zaměstnání celkem 39 osobám ze 72 zúčastněných, pomohl také vytvořit několik nových pracovních míst. Tyto výsledky a přínosy projektu jsou uvedeny v poslední části bakalářské práce. Na základě výsledků z provedené analýzy jsou zde zhodnoceny nejen přínosy a výsledky projektu pro danou oblast, ale také jeho pozitiva a negativa, která by mohla být přínosná pro budoucí realizaci projektů podobného typu.
Evropský sociální fond v souvislosti se vzděláváním dospělých
ČEJKA, Václav
Cílem práce bylo zanalyzování současných možností vzdělávání dospělých z prostředků Evropského sociálního fondu, zhodnocení přínosu tohoto vzdělávání v souvislosti s nezaměstnaností. Byla provedena komparace možností vzdělávání dospělých programovacího období 2004 - 2006 a programovacího období 2007 - 2013 a navržena řešení pro zlepšení implementace projektů v rámci Evropského sociálního fondu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.