Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Testování a rozvoj kondice v Allkampf-jitsu
Semotán, Pavel ; Pavelka, Radim (vedoucí práce) ; Stich, Jaroslav (oponent)
Název: Testování a rozvoj kondice v Allkampf-jitsu Cíle: Hlavním cílem je navrhnout a vyhodnotit tréninkový program výuky vybraných technik v Allkampf-jitsu, který by měl u vybrané skupiny za určitou dobu zvýšit úroveň fyzické zdatnosti. Metody: Experiment byl prováděn metodou přímého a zúčastněného pozorování dvou testovaných skupin (1 skupina byla tvořena přibližně 15 zkoumanými subjekty). Dále byla použita metoda testování a měření. V práci bylo zjištěno pomocí testovací metody úroveň pohybových schopností a pohybových dovedností. Pro zjištění tělesné kondice byly použity vybrané testy z testové baterie SPFT (Specific Physical Fitness Test). Výsledky: Cílem práce bylo navrhnout a vyhodnotit tréninkový program pro pokročilé v allkampf-jitsu, který by měl u vybrané experimentální skupiny za určitou dobu zvýšit úroveň fyzické zdatnosti. Úroveň fyzické zdatnosti jsme ověřovali pomocí testové baterie SPFT. Za statisticky významný (signifikantní) výsledek byl považován takový výsledek, kdy hodnota p byla menší než 0,05 (5% pravděpodobnost). Ke statistickému vyhodnocení byl použit párový t-test pro závislá data. Z konečných výsledků vyplynulo, že navržený tréninkový program je efektivní v rozvoji rychlostních schopností. V rozvoji kloubní pohyblivosti se jako účinnější neprokázal. Klíčová slova:...
Vliv plavání na zvyšování flexibility jako složky obratnosti žáků základních škol na Lounsku.
Benková, Veronika ; Svobodová, Irena (vedoucí práce) ; Kainová, Lucie (oponent)
NÁZEV: Vliv plavání na zvyšování flexibility jako složky obratnosti žáků základních škol na Lounsku. AUTOR: Bc. Veronika Benková KATEDRA (ÚSTAV) Katedra tělesné výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: PaedDr. Irena Svobodová ABSTRAKT Cílem mé diplomové práce je zjistit, jak základní plavecký výcvik na Lounsku dokáže ovlivnit kloubní pohyblivost u dětí mladšího školního věku a zároveň porovnat výsledky naměřené skupiny s podobným a již uskutečněným výzkumem z roku 2015 a 2018. K dosažení výsledků jsou použity ověřené testy kloubní pohyblivosti. Testování proběhne celkem dvakrát. Před začátkem a na konci plaveckého výcviku, tedy po skončení deseti dvouhodinových lekcích. Tento výzkum potrvá zhruba deset týdnů. Testování proběhne na dvou základních školách. Testované osoby byly rozděleny dle pohlaví na chlapce a dívky a zároveň i na neplavce a plavce. Teoretická část se zabývá charakteristikou mladšího školní věku, motorickými schopnostmi, zvláště kloubní pohyblivostí, plaveckým výcvikem a plaváním. V praktické části popisuji jednotlivé testy flexibility a výsledky těchto testů. Z práce vyplynulo, že plavání napomáhá rozvoji flexibility, ale v porovnáním s předchozími výzkumy se úroveň pohyblivosti i míra zlepšení zhoršuje. Dívky, plavci a žáci ze školy B dosáhli lepších výsledků v pretestech i v posttestech než chlapci,...
Vliv plavání na zvyšování flexibility jako složky obratnosti žáků základních škol
Dvořáková, Marcela ; Svobodová, Irena (vedoucí práce) ; Hájková, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je observace ovlivnění kloubní pohyblivosti prostřednictvím plavecké výuky u dětí mladšího školního věku. Pro tato zjištění jsou použity ověřené testy kloubní pohyblivosti. Testování proběhne celkem dvakrát, na počátku a na konci plaveckého výcviku v jednom pololetí. Testování proběhne u dvou skupin dětí. První skupinu tvoří žáci, kteří se účastní povinné plavecké výuky. Druhou skupinu tvoří děti, které pravidelně dochází na plavecký trénink plaveckého oddílu v Brandýse nad Labem. Dále byly testované osoby rozděleny na plavce a neplavce a na chlapce a dívky. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou motorických schopností se zaměřením na flexibilitu, charakteristikou dětí mladšího školního věku a plaveckým výcvikem a plaváním. Praktická část je tvořena popisem experimentu a rozborem výsledků jednotlivých testů flexibility. Z výsledků práce vyplynulo, že plavání je vhodným prostředkem pro rozvoj flexibility. Bylo potvrzeno zlepšení u všech zkoumaných skupin. KLÍČOVÁ SLOVA motorické schopnosti, flexibilita, plavání, plavecký výcvik, mladší školní věk, motorické testy, žák
Žák s vývojovou dysfázií a specifickými poruchami učení
Jobánková, Tereza ; Klenková, Jiřina (vedoucí práce) ; Květoňová, Lea (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou a vzájemným vztahem vývojové dysfázie a specifických poruch učení, jakožto vývojových poruch zasahujících nejen do oblasti řeči a jazyka, ale i dalších oblastí ovlivňující vzdělávací proces a školní úspěšnost žáků. Úvodní kapitoly jsou věnovány teoretickému vymezení jednotlivých poruch se zaměřením na jejich terminologii, etiologii, symptomatologii, diagnostiku a terapii. Pozornost je také věnována vzájemných souvislostem vývojové dysfázie a obtížím ve čtení, psaní a pravopisu. Diplomová práce má charakter srovnávací případové studie, jejímž cílem je popsat a porovnat symptomy výše uvedených poruch u vybrané skupiny žáků mladšího školního věku tak, jak se promítají do základních školních dovedností, tj. čtení a psaní. Smyslem práce je poukázat na jejich vzájemnou provázanost a příbuznost v oblasti vzdělávání, ale rovněž na určitá specifika každé z poruch v závislosti na individuálních zvláštnostech každého žáka.
Srovnání výsledků testů MABC-2 a IOWA BRACE testu v kategoriích základen HC Motor České Budějovice
HEŘMÁNEK, Richard
Cílem práce bylo prokázat korelační závislost mezi výsledky testové baterie MABC-2 (Movement Assesment Battery for Children-2nd edition) a Iowa Brace testu u hráčů ledního hokeje ve věkovém rozpětí 6 - 9 let. Testování se zúčastnilo 90 dětí, které pravidelně navštěvují hokejové tréninky HC Motor České Budějovice. Základem hodnocení jsou kvantitativní výsledky, které jsou prezentovány pomocí tabulek. Výsledné hodnoty byly porovnány s výsledky jiných autorů. Následně byly obě testové baterie vzájemně proměřeny pomocí Spearmanova korelačního koeficientu a Wilcoxonova pořadového testu. Korelační závislost byla prokázána u všech kategorií základen. Závislost pomocí Wilcoxonova testu byla potvrzena pouze u mladších kategorií (U6 a U7) u dvou starších kategorií potvrzena nebyla. Práce prokázala, že existuje korelační shoda mezi výsledky testové baterie MABC-2 a Iowa Brace testem. Měření proběhlo na základní škole Grünwaldova v Českých Budějovicích.
Testování a rozvoj kondice v Allkampf-jitsu
Semotán, Pavel ; Pavelka, Radim (vedoucí práce) ; Stich, Jaroslav (oponent)
Název: Testování a rozvoj kondice v Allkampf-jitsu Cíle: Hlavním cílem je navrhnout a vyhodnotit tréninkový program výuky vybraných technik v Allkampf-jitsu, který by měl u vybrané skupiny za určitou dobu zvýšit úroveň fyzické zdatnosti. Metody: Experiment byl prováděn metodou přímého a zúčastněného pozorování dvou testovaných skupin (1 skupina byla tvořena přibližně 15 zkoumanými subjekty). Dále byla použita metoda testování a měření. V práci bylo zjištěno pomocí testovací metody úroveň pohybových schopností a pohybových dovedností. Pro zjištění tělesné kondice byly použity vybrané testy z testové baterie SPFT (Specific Physical Fitness Test). Výsledky: Cílem práce bylo navrhnout a vyhodnotit tréninkový program pro pokročilé v allkampf-jitsu, který by měl u vybrané experimentální skupiny za určitou dobu zvýšit úroveň fyzické zdatnosti. Úroveň fyzické zdatnosti jsme ověřovali pomocí testové baterie SPFT. Za statisticky významný (signifikantní) výsledek byl považován takový výsledek, kdy hodnota p byla menší než 0,05 (5% pravděpodobnost). Ke statistickému vyhodnocení byl použit párový t-test pro závislá data. Z konečných výsledků vyplynulo, že navržený tréninkový program je efektivní v rozvoji rychlostních schopností. V rozvoji kloubní pohyblivosti se jako účinnější neprokázal. Klíčová slova:...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.