Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
BERÁNKOVÁ, Tereza
Cílem této diplomové práce je vytvoření zjednodušené marketingové strategie pro vybrané ubytovací zařízení na základě teoretických poznatků, vytvořených analýz a dotazníku spokojenosti hostů. Za ubytovací zařízení byl zvolen rodinný Penzion Na Špičáku, který se nachází v Českém Krumlově. Diplomová práce vysvětluje termíny jako marketing, strategický marketing, marketingová strategie, strategický marketingový proces a další důležité termíny pro dobré pochopení tématu práce. Pro výzkum byly v práci zvoleny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, analýza konkurence, SWOT analýza a krátký dotazník spokojenosti hostů. Kvůli pandemii Covid-19 byla do práce přidána i analýza dopadů této krize na podobná ubytovací zařízení. Na základě výsledků z výzkumu a analýz je v práci nevržena zjednodušená marketingová strategie a opatření, která by měla vést ke zvýšení konkurenceschopnosti zvoleného penzionu.
Návrh marketingového plánu pro firmu specializovanou na informační zboží
Šulc, Martin ; Zámečníková, Eva (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce "Návrh marketingového plánu pro firmu specializovanou na informační zboží" je na základě teoretických východisek navrhnout systém, který generuje marketingový plán ze zadaných vstupních údajů. Důležitým požadavkem na tento systém je, respektovat zaměření firmy, která podniká v oboru informačního zboží. Práce obsahuje detailní návrh prototypu systému, u kterého je kladen důraz na uživatelskou přívětivost a komplexnost vzhledem k šíři analyzované problematiky. Návrh dále obsahuje možnosti a omezení, které z daného řešení vyplývají. Navržený prototyp je úspěšně implementován. Práce dále zahrnuje demonstraci všech implementovaných funkcí a popis možností vylepšení, které vedou k jeho využití i v jiných oblastech podnikání, než je trh informačního zboží.
Marketing Strategy of the chosen company
Sekeráková, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem diplomové práce bylo poskytnout vedení společnosti XERTEC a.s. a jejímu marketingovému oddělení návrhy na možné zlepšení současné marketingové strategie. Navrženým doporučením předcházela tzv. plánovací etapa posouzení strategického marketingového procesu, která byla zaměřená na pochopení firmy a jejího okolí. Její podstatnou částí bylo především provedení situační analýzy. Analýza makroprostředí byla zhodnocena použitím PEST analýzy, mikroprostředí bylo hodnocené využitím Porterovy analýzy pěti sil a východiska VRIO analýzy napomohly zmapování vnitropodnikové situace. Výsledky těchto analýz jsem shrnula v rámci SWOT analýzy. Po následném připomenutí cílů a klíčového zákaznického segmentu jsem využila přístup k marketingové strategii pomocí marketingového mixu, abych analyzovala situaci v této oblasti a navrhla, co by se dalo vylepšit. Nejzásadnější změnou by mělo byť zaměření na pull strategii, místo současné push.
Analýza marketingového oddělení společnosti ASBIS CZ, spol. s r. o.
POŠVECOVÁ, Lenka
Bakalářská práce je zaměřena na fungování marketingového oddělení podniku z pohledu zaměstnance v tomto oddělení, na popis správného fungování oddělení, porovnání a zanalyzování současné situace podložené důkazy a doporučení vhodného řešení tak, aby oddělení fungovalo kvalitně a efektivně a bylo využito všech jeho možností. Bakalářská práce měla potvrdit či vyvrátit následující hypotézy: Marketingové oddělení nepracuje podle zásad marketingového řízení. Marketingové oddělení se zaměřuje pouze na propagaci. Obě dvě hypotézy se potvrdily - marketingové oddělení se zaměřuje na propagaci a částečně marketingový mix, jež jsou ovšem pouze důsledky důležitějších předcházejících činností jako základu pro správná rozhodnutí.
Mezinárodní marketingová strategie společnosti S&T AG
Doležalová, Michaela ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Matoušek, Otta (oponent)
Teoretická část diplomové práce zahrnuje charakteristiku mezinárodního marketingu a vybraných strategických přístupů k mezinárodnímu podnikání, identifikaci specifických vlastností trhu průmyslových výrobků a jejich aplikaci při segmentaci tohoto trhu a užití marketingových nástrojů. Obsahem praktické části diplomové práce je analýza mezinárodní marketingové strategie společnosti S&T AG, která je předním dodavatelem IT řešení a služeb ve střední a východní Evropě. Praktická část zahrnuje také podrobný popis procesu vlastního marketingového výzkumu, který se týkal kompetenčních center S&T, a doporučení pro management.
Marketingová strategie vybrané společnosti
Hudos, Radek ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Práce se zabývá marketingovou strategií. V teoretické části je kladen důraz na plánovací etapu strategického marketingového procesu. Praktická část je zaměřena na deskripci situace vybrané společnosti. Následuje podrobná marketingová situační analýza a samotné navržení marketingové strategie v rozdělení na čtyři dílčí strategie - výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.