Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 87 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie rozvoje malého podniku
Motyčka, Jan ; Štěrba, Martin (oponent) ; Obhlídalová, Andrea (vedoucí práce)
Téma mé bakalářské práce je strategie rozvoje malého podniku a mým úkolem tedy bude navrhnout efektivní a použitelný plán rozvoje. Práci budu zpracovávat na základě dat získaných z kavárny ART cafe, s.r.o., se sídlem v Hodoníně. V úvodu rozeberu teoretická východiska správného strategického smýšlení a plánování, vize společnosti a výkonnosti firmy. V další části práce se budu věnovat metodice zkoumání slabých stránek firmy a problematických bodů. Závěrem práce shrnu naměřená data a definuji vhodná doporučení pro strategický rozvoj firmy.
Rozvoj malého rodinného podniku
Šimčík, Michael ; Bočková, Nina (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou rozvoje rodinného podniku Vinařství Výmola v obci Mikulčice na jižní Moravě v návaznosti s rostoucí pracovní poptávkou na provoz podniku. Na úvod práce jsou stanoveny a popsány analýzy, které jsou následně aplikovány na trh, v kterém se podnik pohybuje, a na podnik samotný. V návrhové části je rozvržena implementace rozvoje podniku.
Hodnocení výkonnosti společnosti Strojírna Oslavany, spol. s r.o. s využitím Balanced Scorecard
Vaněčková, Iveta ; Šrámek, Ivo (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Hlavním tématem této diplomové práce je problematika hodnocení výkonnosti společnosti STROJÍRNA OSLAVANY, spol. s r.o. Při následném posuzování měření a také zvyšování výkonnosti podniku byla použita metoda Balanced Scorecard. Práce obsahuje teoretickou část, včetně detailního popisu společnosti a její činnosti, dále pak strategickou a finanční analýzu společnosti, díky kterým bylo možno stanovit návrh pro Balanced Scorecard a rozvinout tak hodnocení výkonnosti společnosti a připravit celkový návrh implementace.
Hodnocení výkonnosti podniku
Kotíková, Martina ; Horváthová, Renáta (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Hlavním tématem této diplomové práce je problematika hodnocení výkonnosti společnosti Agrochov Jezernice a.s. Pro sledování, měření a následné zvyšování výkonnosti byla využita metoda Balanced Scorecard. Práce se skládá z teoretické části, včetně detailního přestavení společnosti a jejich činností, následně také strategickou a finanční analýzu, na základě, kterých bylo umožněno stanovit návrh pro Balanced Scorecard a tím rozvinout hodnocení výkonnosti společnosti a připravit celkový návrh implementace.
Obchodní strategie podniku
Foltýn, Jan ; Schüller, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem strategického řízení rozvoje podniku s cílem návrhu vhodné modifikace obchodní strategie pro společnost působící na evropském trhu vytápění. Práce směřuje k návrhu změny stávající obchodní strategie, pomocí rozšířeného marketingového mixu na daném odvětvovém B2B trhu, která diferencuje produktové portfolio od jiných konkurenčních podniků na trhu, využívá nových technologií a je konkurenceschopná, zaměřená na zákazníky.
Hodnocení výkonnosti podniku
Plachá, Radka ; Čížek, Zdeněk (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení výkonnosti společnosti NEPA, spol. s.r.o. Teoretická část práce zahrnuje vymezení pojmu výkonnost podniku a představení přístupu k jejímu hodnocení. Dále je v této části uveden popis vybraných typů strategických analýz. V analytické části je obsaženo představení společnosti, její hlavní podnikatelské činnosti, strategická a finanční analýzy, které slouží k zachycení a popisu součastného stavu a také jako podklad pro navržení konceptu Balanced Scorecard. Na základě těchto podkladů je zpracován návrh implementace konceptu Balanced Scorecard analyzované společnosti, který je v závěru doplněn o příslušné návrhy.
Návrh strategického rámce rozvoje společnosti v oblasti produktového portfolia
Coufal, Denis ; Vozka, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu rámce strategického rozvoje české elektrotechnické firmy s důrazem na její produktové portfolio. Teoretická východiska z oblasti strategického řízení slouží jakožto struktura pro vypracování analytické a návrhové části práce. Výstupy analýzy vnitřního a vnějšího prostředí jsou základem k návrhu strategického rámce rozvoje produktového portfolia společnosti na firemní i obchodní úrovni. Návrh poskytuje společnosti strategický rámec chování zaměřený na vyšší konkurenceschopnost, rozšíření produktového portfolia a poskytování vyšší hodnoty pro zákazníky energetického strojírenství.
Návrh implementace metody Balanced Scorecard ve společnosti
Lojdová, Marie ; Bühn, František (oponent) ; Dohnal, Mirko (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem implementace metody Balanced Scorecard ve společnosti. Cílem práce je zvýšení efektivity strategického řízení, čehož bude dosaženo právě správnou implementací této metody. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy oblasti strategického řízení společnosti a dále je popsána metoda BSC, postup její implementace a rizika. Praktická část je zaměřena na tvorbu strategie firmy a implementaci modelu BSC v konkrétní společnosti. Jako pomocný nástroj pro rozhodování managementu byl vytvořen model fuzzy a poté veden dialog s fuzzy expertním systémem.
Hodnocení výkonnosti společnosti s využitím Balanced Scorecard
Stojaspalová, Vendula ; Petrecká, Eva (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce Hodnocení výkonnosti společnosti je navrhnout podobu implementace modelu Balance Scorecard pro vybranou společnost CZECHmetal spol. s r. o., která má za cíl zvýšení konkurenceschopnosti a výkonnosti vybrané společnosti. Analytická část je věnována představení společnosti a nabízeným službám. Návrhová část bude zpracována na základě výstupů strategické analýzy. V jednotlivých perspektivách jsou vytyčeny strategické cíle a stanovena měřítka, která doprovázejí cílové hodnoty. V práci jsou stanoveny strategické iniciativy vedoucí ke splnění vytyčených cílů. Závěr obsahuje rizika a přínosy, které jsou spojeny s implementací modelu ve společnosti.
Marketingová strategie nové produktové řady
Machala, Martin ; Hačunda, Pavol (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro již zavedenou firmu vyrábějící zdvihací zařízení pro tělesně postižené, která rozšiřuje svůj sortiment o prodej výtahů. Marketingová strategie je sestavena na základě teoretických poznatků a analýzy stavu firmy. Zavedení strategie by mělo vést k dostání se do povědomí nových klientů a snazšímu vstupu firmy na nový trh.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 87 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.