Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 112 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přídavný pohon jízdního kola s benzinovým motorem a elektrickým přenosem výkonu
Doležal, Lukáš ; Pazdera, Ivo (oponent) ; Vorel, Pavel (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout nový výkonový měnič pro motokolo s elektrickým přenosem výkonu. Měnič je řízen mikroprocesorem a řídicí algoritmus je navržen s ohledem na maximální účinnost spalovacího motoru. V práci je navržen hardware, firmware i kovová krabice, ve které je umístěn měnič a servopohon ovládající škrtící klapku spalovacího motoru.
Počítačová podpora konstruování v elektrických pohonech
Berčík, Vojtěch ; Kadlec, Josef (oponent) ; Červinka, Dalibor (vedoucí práce)
Tato práce řeší počítačovou modelaci laboratorního měřícího pracoviště s asynchronním a stejnosměrným motorem propojených pružnou spojkou a výrobní dokumentaci rámu, na kterém je toto soustrojí umístěno. Dále je v práci popsán použitý software a jeho možnosti.
Návrh elektrického pojezdu univerzální pohonné jednotky žacího stroje
Otoupalík, Jan ; Černý, Michal (oponent) ; Koutný, Daniel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem elektrického pojezdu pro univerzální pohonnou jednotku žacího stroje, která bude ovládána dálkově. Daný pojezd má nezávislé ovládaní kol, maximální rychlost 9,84 km v hodině a umožňuje pohyb v terénu se sklonem až 30°. Práce se zabývá stanovením parametru pojezdu, návrhem elektrických pohonných jednotek a návrhem konstrukčního uspořádání pojezdu vzhledem ke stabilitě zařízení. Práce zahrnuje konstrukční řešení jednotlivých částí pojezdu.
Automatizované měření v programu LabVIEW
Paszek, Michal ; Hájek, Vítězslav (oponent) ; Huzlík, Rostislav (vedoucí práce)
Práce bude seznamovat s programem LabVIEW, měřením stejnosměrného motoru s cizím buzením, návrhem automatizovaného měřicího pracoviště a popisem řídícího software. V prvním bodě bude popsána virtuální laboratoř. Druhá kapitola bude popisovat program LabVIEW, jednotlivá okna programu a tvorbu virtuálního přístroje. Třetí část se bude zabývat měřením charakteristik stejnosměrného motoru s cizím buzením, kde bude popsáno použití a spouštění motorů, zkouška naprázdno a zatěžovací zkouška. Ve čtvrté kapitole bude návrh automatizovaného měřicího pracoviště a popis přístrojů, které jej tvoří včetně jednotlivých vlastností a parametrů. Pátý bod bude seznamovat s funkcí řídícího software, popisovat nejen blokové diagramy, ale i čelní panely virtuálního přístroje pro bloky nastavovací, měřicí, ukládací a kontrolující. Šestá kapitola bude zobrazovat tabulku a průběhy vzniklé měřením stejnosměrného motoru s cizím buzením. Nakonec se provede zhodnocení jejich hodnot a průběhů.
HIL simulace elektronické škrticí klapky
Maliszewski, Michal ; Chalupa, Jan (oponent) ; Sova, Václav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá Hardware in the Loop (HIL) simulací elektronické škrticí klapky. V následujícím textu je odvozen její matematický model pro různé varianty tření a dorazů. Parametry modelu byly získány měřením na reálné klapce. Dále se práce zaměřuje na návrh vhodného řídicího algoritmu, jenž je použit pro vlastní HIL simulaci. Výstupem práce je volba nejvhodnějšího modelu vzhledem k přesnosti a výpočtové náročnosti simulace.
Bezsenzorové řízení rychlosti a polohy stejnosměrného motoru
Kakáč, Petr ; Minář, Jiří (oponent) ; Prajzner, Václav (vedoucí práce)
Tato závěrečná práce se zabývá řízením a regulací stejnosměrných kartáčových motorů, použitých v aktuátorech firmy Honeywell. V úvodu jsou popsány druhy stejnosměrých kartáčových motorů a možnosti jejich regulace. Zvolili jsme metodu kompenzace zatěžovací charakteristiky. Základním požadavkem na tuto práci je požadavek na zajištění konstantních otáček motoru, při různém zatěžovacím momentu. Pro tento požadavek je nutné vytvoření matematického statického modelu motoru, vypočítání, ověření konstant daného motoru a v neposlední řadě také implementace statického modelu na daný motor. Dále se práce zaměřuje na limity takové regulace motoru, případně na omezení, která nám vznikají podmínkami v praxi.
Návrh řídicího algoritmu pro elektromechanický aktuátor s výrazným suchým třením
Veselý, Antonín ; Sova, Václav (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá identifikací aktuátorů s výrazným suchým třením, případně vratnou pružinou. Identifikované modely tření a pružiny jsou následně optimalizovány pomocí Parameter Estimation toolboxu. Protože tření a vratná pružina nejsou příznivé pro kvalitu regulace, jsou získané modely použity jako kompenzační členy v obvodu regulátoru. Práce se také zabývá vlivem parametrů kompenzačních členů na kvalitu regulace.
Návrh řídicí jednotky pro robotické vozidlo Car4
Šůstek, Jan ; Adámek, Roman (oponent) ; Dobossy, Barnabás (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením nové řídicí jednotky pro experimentální vozidlo CAR4. V první části práci jsou popsány základní komunikační protokoly a algoritmy kontrolních součtů, které se u komunikace používají. V druhé části práce je navrženo elektronické schéma řídicí jednotky, navržena deska plošných spojů a optimalizován program. Je zde také vytvořena komunikace mezi řídicí deskou a počítačem a regulace otáček stejnosměrného motoru.
Návrh a realizace malosériové výrobní linky
Šíl, Petr ; Vdoleček, František (oponent) ; Zuth, Daniel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a řízením malosériové výrobní linky, pro výrobu PVC/HT tvarovek. Jedná se o přestavbu zastaralé poloautomatické linky na plně automatickou. Výrobní linka obsahuje vytlačovací stroj, řezací jednotku, jednotku odtahu, tři lisovací stroje a manipulátor. Každý stroj obsahuje vlastní řízení. Pro řízení jednotlivých strojů byla vybrána základová deska s mikrokontrolerem ATmega128 a k ní navržena výkonná část vstupů a výstupů. Mezi stroji je jednoduchá komunikace. Pro přestavbu každé části linky byly zvoleny vhodné prvky. Celý systém je naprogramován ve vývojovém prostředí AVR Studio4.
Realizace elektrického pohonu užitkového vozíku
Lažek, Tomáš ; Procházka, Petr (oponent) ; Pazdera, Ivo (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o návrhu ekonomického elektrického pohonu pro užitkový vozík. První část je věnována přehledu provozních vlastností dostupných elektromotorů, baterií a převodů vhodných pro konstrukci elektrického pohonu. V další části se práce zabývá návrhem a realizací pulsního měniče pro konkrétní stejnosměrný motor. Měniče bude řízen integrovaným obvodem UC3638.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 112 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.