Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace vybraných technologických procesů při výrobě ložiskových komponent
Otoupalík, Jan ; Čep, Robert (oponent) ; Sadílek, Marek (oponent) ; Kouřil, Karel (oponent) ; Chladil, Josef (vedoucí práce)
Dizertační práce je zaměřena na optimalizaci technologických procesů při výrobě vnějšího ložiskového kroužku. V první části byla provedena rešeršní studie dané problematiky se zaměřením na nejnovější trendy v oblasti výroby ložisek. V rámci experimentální části byly analyzovány technologické procesy výroby, a to od volby vstupního polotovaru až po optimalizaci dokončovacích technologií obrábění vnějšího průměru ložiskového kroužku.
Návrh elektrického pojezdu univerzální pohonné jednotky žacího stroje
Otoupalík, Jan ; Černý, Michal (oponent) ; Koutný, Daniel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem elektrického pojezdu pro univerzální pohonnou jednotku žacího stroje, která bude ovládána dálkově. Daný pojezd má nezávislé ovládaní kol, maximální rychlost 9,84 km v hodině a umožňuje pohyb v terénu se sklonem až 30°. Práce se zabývá stanovením parametru pojezdu, návrhem elektrických pohonných jednotek a návrhem konstrukčního uspořádání pojezdu vzhledem ke stabilitě zařízení. Práce zahrnuje konstrukční řešení jednotlivých částí pojezdu.
Vibrace valivých ložisek
Otoupalík, Jan ; Ripel, Tomáš (oponent) ; Krejsa, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá vibracemi valivých ložisek, emitovaných jak nedokonalou geometrií ložiska, tak únavovým poškozením dílů ložiska. V práci byla ověřena použitelnost sestaveného hardwaru pro měření vibrací ložisek. Ověření bylo provedeno měřením vibrací 25 kusů nových ložisek NJ 304. Dále diplomová práce zkoumá možnost určení geometrických vad na základě měření vibrací ložiska. Na základě spektra vibrací byly určeny hodnoty geometrické vady, ty ale skutečnosti odpovídají pouze řádově. Možnost určovat geometrické vady na základě měření vibrací nebyla prokázána. V závěru práce jsou otestovány bezdemontážní diagnostické metody valivých ložisek. Na simulovaném poškození byly demonstrovány chybové frekvence valivých ložisek v kombinaci se spektrální analýzou a obálkovou metodou.
Optimalizace vybraných technologických procesů při výrobě ložiskových komponent
Otoupalík, Jan ; Čep, Robert (oponent) ; Sadílek, Marek (oponent) ; Kouřil, Karel (oponent) ; Chladil, Josef (vedoucí práce)
Dizertační práce je zaměřena na optimalizaci technologických procesů při výrobě vnějšího ložiskového kroužku. V první části byla provedena rešeršní studie dané problematiky se zaměřením na nejnovější trendy v oblasti výroby ložisek. V rámci experimentální části byly analyzovány technologické procesy výroby, a to od volby vstupního polotovaru až po optimalizaci dokončovacích technologií obrábění vnějšího průměru ložiskového kroužku.
Vibrace valivých ložisek
Otoupalík, Jan ; Ripel, Tomáš (oponent) ; Krejsa, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá vibracemi valivých ložisek, emitovaných jak nedokonalou geometrií ložiska, tak únavovým poškozením dílů ložiska. V práci byla ověřena použitelnost sestaveného hardwaru pro měření vibrací ložisek. Ověření bylo provedeno měřením vibrací 25 kusů nových ložisek NJ 304. Dále diplomová práce zkoumá možnost určení geometrických vad na základě měření vibrací ložiska. Na základě spektra vibrací byly určeny hodnoty geometrické vady, ty ale skutečnosti odpovídají pouze řádově. Možnost určovat geometrické vady na základě měření vibrací nebyla prokázána. V závěru práce jsou otestovány bezdemontážní diagnostické metody valivých ložisek. Na simulovaném poškození byly demonstrovány chybové frekvence valivých ložisek v kombinaci se spektrální analýzou a obálkovou metodou.
Návrh elektrického pojezdu univerzální pohonné jednotky žacího stroje
Otoupalík, Jan ; Černý, Michal (oponent) ; Koutný, Daniel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem elektrického pojezdu pro univerzální pohonnou jednotku žacího stroje, která bude ovládána dálkově. Daný pojezd má nezávislé ovládaní kol, maximální rychlost 9,84 km v hodině a umožňuje pohyb v terénu se sklonem až 30°. Práce se zabývá stanovením parametru pojezdu, návrhem elektrických pohonných jednotek a návrhem konstrukčního uspořádání pojezdu vzhledem ke stabilitě zařízení. Práce zahrnuje konstrukční řešení jednotlivých částí pojezdu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.