Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 380 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Autoservis s čerpací stanicí
Borkesz, Michael ; Pilgr, Milan (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá statickým výpočtem a posouzením nosné ocelové konstrukce haly autoservisu s přilehlým zastřešením čerpací stanice pohonných hmot. Objekt se nachází na okraji obce Uherské Hradiště, poblíž městské části Jarošov. Půdorysné rozměry konstrukcí jsou následující: 36 x 32 m hala autoservisu; 20 x 20 m zastřešení čerpací stanice. Výška hřebenů střech obou konstrukcí je jednotná v hodnotě 10 m. Použitý materiál hlavních nosných prvků je ocel třídy S355. Nosnou část konstrukce tvoří sloupy, na které jsou kloubově uloženy vazníky. Střešní plášť haly je řešen jako izolovaný, podporovaný vaznicemi. Stěnový plášť tvoří podobná skladba materiálů, s výjimkou čelní stěny, která je částečně tvořena skleněným pláštěm. Po obou stranách haly jsou ve větším počtu umístěny vjezdy pro automobily. Střešní plášť přístřešku tvoří pouze trapézový plech, taktéž podporovaný vaznicemi. Ve výpočtu jsou posouzeny jednotlivé prvky a jejich spoje. Výpočty jsou provedeny v souladu s platnými normami ČSN EN.
Statické řešení monolitické železobetonové konstrukce
Stehno, Pavel ; Ivana,, Švaříčková (oponent) ; Zlámal, Martin (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se zabývám návrhem a posouzením stropní monolitické desky, staticky působící v obou směrech. Za účelem dimenzování nosné konstrukce na účinky ohybových momentů bude aplikována počítačová simulace. Řešení je překontrolováno zjednodušenou metodou součtových momentů. Velmi důležitou součástí práce je výpočet účinku protlačení desky. Protlačení bude řešeno ručními výpočty, výsledné hodnoty budou porovnány s výstupními hodnotami strojního výpočtu. Mezní stav přetvoření stropní desky je řešen okrajově. Hlavní náplň práce sestává z vytvoření technické zprávy, statického výpočtu a výkresové dokumentace řešené konstrukce.
Most na silnici I/11
Jedlička, Martin ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá přemostěním přes potok Neborůvka a přilehlé údolí. Tento most je součástí přeložky silnice I. třídy I/11. Byly vypracovány tři předběžné trámové varianty řešení. K dalšímu výpočtu byla zvolena dvoutrámová varianta. K této variantě byl zhotoven statický posudek v souladu s evropskými normami. Byl zde také zohledněn vliv postupné výstavby. Konstrukce bude betonována na pevné skruži. Pro výpočet byl použit program Midas Civil a Dlubal RSTAB. Dále byla zpracována výkresová dokumentace této varianty spolu s postupem výstavby a vizualizací.
Zastřešení objektu pro společenské účely
Bašista, Ján ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá statickým prepočtom pôvodnej strešnej konštrukcie objektu pre spoločenské účely a návrhom dvoch variant nového zastrešenia tohto objektu, ktorý má obdĺžnikový pôdorys o stranách 30 m x 47 m. Strešná konštrukcia je uložená na nosných obvodových betónových stenách. Okrem zaťaženia vyplývajúceho z funkcie objektu a klimatickej oblasti sa uvažuje, s ohľadom na špeciálne požiadavky na prevádzku a technológie, na viac so zaťažením osamelým bremenom o veľkosti 2 t zavesenom v ľubovoľnom mieste strešnej konštrukcie. Variant 1 je navrhnutý ako oceľový s použitím ocele S355. Variant 2 je navrhnutý v kombinácii dreva GL24h a hliníku EN-AW 5083. Obidva varianty majú 11 priečnych nosných väzieb a na nich uložené k nim kolmé väznice. Stabilita konštrukcie je zabezpečená strešným stužujúcim systémom.
Návrh silničního ocelobetonového komorového mostu na obchvatu Bludova
Kuba, Michal ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Obsahem práce je variantní návrh nosné konstrukce komorového silničního mostu na obchvatu města Bludov. Most je navržený jako spřažený ocelobetonový o 5 polích s rozpětím 31,25 m; 40,0 m; 60,0 m; 60,0 m; 40,35 m. Hlavní nosná konstrukce je tvořená ocelovou komorou, uzavřenou železobetonovou deskou mostovky, vyztuženou podélnými a příčnými výztuhami. Nosná konstrukce pro každý dopravní směr je řešená samostatně. Překračovanou překážkou je řeka Morava a železniční trať v 2, respektive 3 poli. Návrhová kategorie převáděné komunikace I/44 je S 21,5/100, komunikace je vedena v směrovém oblouku. Výška ocelové komory je závislá od limitované stavební výšky mostu a je navržená na 2,5 m. Most bude vysouván, betonován na montážních podpěrách. Návrh jednotlivých části konstrukce ocelové komory a betonové desky je převáděn podle platných norem ČSN EN. Použitý materiál nosných prvků je ocel třídy S 355 a beton C 35/45.
Nosná konstrukce zastřešení výrobní haly v Kyjově
Nosková, Nela ; Pilgr, Milan (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a statickým posouzením hlavních nosných prvků nosné konstrukce zastřešení víceúčelové haly v Kyjově. Hala je navržena jako dřevěná. Loď má půdorys obdélníkového tvaru o rozměrech 17,0 x 40,0 m. Hlavní nosnou konstrukci tvoří sedlový vazník uložený na sloupech. Vazník je příhradový z rostlého dřeva třídy C24. Vaznice jsou z rostlého dřeva třídy C24. Součástí statického výpočtu jsou i posudky jednotlivých prvků na požární odolnost. Statická analýza nosné konstrukce haly byla provedena ve studentské verzi programu SCIA Engineer 2012.
Autosalon
Smrčka, Václav ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce autosalonu. Autosalon se nachází v Brně. Konstrukce je tvořena z trubek a válcovaných profilů. Šířka objektu je 36,5m, délka 42m a výška v nejvyšším bodě 13,2m. Objekt se skládá ze tří částí. Výstavního prostoru, kanceláří a dílny. Šířka výstavního prostoru je 20m, kanceláří 8,5m a dílny 8m. Výstavní prostor je tvořen obloukovým příhradovým vazníkem. Vzdálenost příčných vazeb je 6m. Statický výpočet je proveden pomocí progrmu Scia Engineer 2017 a ručního výpočtu.
Most na místní komunikaci
Nečasová, Pavla ; Zobek, Svatopluk (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením hlavní nosné konstrukce mostu o čtyřech polích. Most převádí místní komunikaci Žernov-Přerov přes dálnici D1. Práce obsahuje návrh tří variant řešení. Pro podrobné zpracování byla zvolena varianta jednobodově podepřeného deskoskotrámu. Diplomová práce zahrnuje statický výpočet, přehledné a podrobné výkresy a vizualizaci.
Zatěžovací zkouška a statické posouzení stropní ŽB konstrukce 1.poloviny 20.století
Málek, Jaroslav ; Láník, Jaromír (oponent) ; Žítt, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zatěžovacími zkouškami a statickým posouzením vybraných segmentů železobetonové stropní konstrukce systému Hennebique na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Práce obsahuje: provedení zatěžovacích zkoušek, vyhodnocení dat zatěžovacích zkoušek a doplňkových laboratorních zkoušek, geometrické zaměření nosných prvků, kontrolu uložení stropu v okrajových podmínkách a diagnostiku vyztužení konstrukce. Součástí práce je statické posouzení dle různých normových předpisů a numerická analýza v softwaru ATENA.
Možnosti využití rozptýlené výztuže pro konstrukční betony
Michniak, Radomír ; Žítt, Petr (oponent) ; Láník, Jaromír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena především na polypropylenová vlákna, na jejich vlastnosti, dostupnost a úskalí spojená s použitím v praxi. V experimentální části práce jsou uvedeny výsledky zkoušení zkušebních těles s rozptýlenou výztuží v různém poměru vláken a jejich vzájemné porovnání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 380 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.