Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 78 záznamů.  začátekpředchozí69 - 78  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán e-shopu Mooza.cz
Charvát, Tomáš ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu na internetový obchod s originálními produkty domácích výrobců, umělců, designerů a jeho posouzení z hlediska realizovatelnosti. Plán je sestavován rovněž za účelem získání investora a třetího společníka do firmy. V teoretické části práce jsou uvedeny veškeré podstatné náležitosti, které by podnikatelský plán měl obsahovat. Na ni navazuje část praktická, v níž se zabývám konkrétním podnikatelským záměrem na založení e-shopu Mooza.cz. Kromě formálních náležitostí podnikatelského plánu jsou jeho součástí vyhodnocení situace e-commerce v ČR, analýza konkurence, marketingová a obchodní strategie, optimalizace stránek e-shopu (SEO, copywriting) a finanční plán.
Budování prostředí pro inovativní start-upy v České republice
Štochlová, Karolina ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Ptacek, Ondrej (oponent)
Cílem této diplomové práce je identifikovat výzvy a faktory determinující úspěch systému podpory inovativních start-upů v České republice, a zároveň formulovat doporučení pro implementaci aktuálně iniciovaného Seed fond projektu. Práce se zabývá specifiky start-up firem a bariérami pro jejich rozvoj, a vkládá je do kontextu současného stavu podnikatelského prostředí a inovační výkonnosti České republiky. Na základě dostupných dat, názorů expertů i potenciálních investorů jsou analyzovány potřeby a motivace poptávkové i nabídkové strany trhu rizikového kapitálu, a to za účelem poskytnout cenné postřehy, které mohou systému podpory pomoci ve zlepšování přístupu podnikatelů k externím zdrojům financování a celkově povzbudit vznik inovativních firem v České republice. Návrhy a doporučení pro Seed fond se týkají především zachování transparentnosti, důsledného výběru subjektů hodnotících životaschopnost podnikatelských projektů, a také výběru subjektů poskytujících služby podnikatelům v přípravné fázi projektů. Zásadním faktorem pro úspěch Seed fond projektu a jeho atraktivitu pro podnikatele i investrory bude jistě také vhodné nastavení konkrétních podmínek fondu.
Strategické výzvy multi-stranných internetových start-upů
Mucha, Tomáš ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Svec, Vaclav (oponent)
Teorie této práce se zaměřuje na jedinečnosti multi-stranných platforem se speciálním přihlédnutím na fázi start-upu. Cílem je zachytit specifické teoretické poznatky a spojit je do smysluplného celku, který radí star-upům vyvíjeným formou multi-stranných platforem. Tato práce by měla poskytnou návod, který poslouží začínajícím podnikatelům v tomto oboru. Specificky práce vysvětluje strategické body, které se skrávají zejména v procesu tvorby cen a využití síťových efektů. Dále se práce zaměřuje na ujasnění, které fakty jsou pro začínající podnikatele nevýznamné. Všechny zjištěné poznatky jsou následně otestovány na praktickém příkladu, kde je vlastní start-up modelován, za použití teoretického modelu. Tato aplikace dále uvádí, které jsou silné a slabé stránky tohoto modelu. Z těchto poznatků je následně autorem derivován nový zlepšený model. Hlavní návrhy ukazují, kam dále směřovat výzkum a kde je teorie dostatečná.
Podpora pro start-up firmy v České republice - vývoj programu podpory a koučování
Krupa, Stanislav ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Petrusek, Tomas (oponent)
Obsahem diplomové práce je představení agentury Inovum, o.p.s., která nabízí kvalitní a profesionální koučování začínajícím podnikatelům s inovativním nápadem a nepřímo tak podporuje konkurenceschopnost české ekonomiky. Součásti práce je i analýza inovačního prostředí v České republice, marketingová analýza a plán agentury Inovum. Cílem práce je návrh ucelené koncepce marketingového plánu pro agenturu Inovum, který je v linii s reálnou situací na trhu.
Návrh vstupu e-shopu na trh z pohledu marketingu
Mádle, Jakub ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Ryšavá, Monika (oponent)
Tato práce se zabývá návrhem vstupu nového e-shopu na trh. Cíli této práce je posouzení trendů na českém knižním trhu s návazností na zahraničí, sestavení marketingového mixu e-shopu a první komunikační kampaně. Při zpracování práce se vycházelo z odborných publikací, periodik, výzkumů a zkušeností majitele podniku. Zjištění této práce je, že v dnešní době ubývá čtenářů v České republice. I přes tento negativní trend se autorovi podařilo sestavit ucelený marketingový mix a komunikační kampaň, která přivedla na stránky e-shopu návštěvníky, kteří na webu objednali zboží.
Založení podniku a jeho rozvoj
Šebl, Roman ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Vacek, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá začátky podnikatele, který zakládá svůj první podnik. Cílem práce je ověření hypotézy, že vykonstruovaný podnik lze považovat za životaschopný s ekonomickým potenciálem a růstovými možnostmi. Teoretická část popisuje podstatné faktory, na které se podnikatel má zaměřit, aby tak složitý organismus jakým podniky jsou, byl silný a odolný proti nemocem. Těmito faktory jsou nároky kladené na samotného podnikatele -- na jeho osobnost, znalosti a dovednosti. Dále ochrana podniku - jakými způsoby lze ochránit podnik a jeho know-how před konkurencí. Volba vhodné právní formy a volba společníka. Určení poslání podniku, které je srdcem a hybatelem. Praktická část pak odhaluje celou vlastní koncepci, jak by měl podnik fungovat na trhu. Práce se zabývá tématem rozvoje podniku, jakými cestami se lze vydat, aby podnik nezůstal samostatnou obchodní jednotkou. Finanční výkazy ukazují možný ekonomický potenciál, který podnik může generovat pro všechny společníky (investory) při uvažovaném konceptu. Závěr je věnován komentáři s ohledem na cíl práce.
Analýza faktorů ovlivňující strategie a očekávání českých začínajících firem
Šála, Miroslav ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Jaklová, Martina L. (oponent)
Cílem mé práce je analyzovat faktory, které ovlivňují strategie a růstová očekávání českých začínajících firem. Analýza je založena na datech získaných při sběru dat pro GEM konsorcium a unikátní studii českých podnikatelů provedených v roce 2011. Analýza je založena na různých statistických metodách, jejichž cílem je určit mikroekonomické faktory ovlivňující (1) výběr strategie a (2) růstová očekávání. Co se týče faktorů ovlivňující očekávaný růst podniku, výzkum je zakončen vytvořením regresních rovnic vysvětlujících očekávaný růst v tržbách a v počtu zaměstnanců. Faktory ovlivňující výběr strategie jsou: zkušenosti vlastníků-manažerů, prostředí podniku, self-efficacy, pohlaví a inovativnost. Faktory ovlivňující očekávaný růst tržeb jsou: inovativnost, self-efficacy, strategie, zkušenosti vlastníků-manažerů, sociální kapitál, záměr exportovat a podnikové plánování. Faktory ovlivňující očekávaný růst v počtu zaměstnanců jsou právní forma společnosti, záměr exportovat, self-efficacy, inovativnost, strategie a podnikové plánování. Následující faktory tvoří regresní rovnici vysvětlující očekávaný růst v tržbách: finanční plánování, záměr exportovat, vzdělání, použití ochrany duševního vlastnictví a věk podnikatele. Faktory vysvětlující očekávaný růst v počtu zaměstnanců jsou: (1) záměr exportovat, novost produktu a právní forma společnosti, (2) novost produktu, inklinace k Porterově strategii odlišení se a finanční plánování. Spolu s těmito faktory byla prokázána funkčnost Porterovy teorie strategií u českých podnikatelů a bylo zjištěno, že část českých podnikatelů je prokazatelně "stuck-in-the-middle". Těmito zjištěními poskytuje tato práce unikátní empirické ověření teorie růstu a strategie na souboru českých začínajících podnikatelů.
Podnikatelský plán MSP
Machová, Adéla ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Habrmanová, Blanka (oponent)
Diplomová práce na téma Podnikatelský plán MSP představuje nejdříve teoretický popis tvorby podnikatelských plánů, kde se podrobně věnuje důvodům existence podnikatelského plánu a podnikání a poté jednotlivým bodům podnikatelského plánu. A to od určování cílů přes popis podnikatelské činnosti pomocí různých metod až po financování plánu. Praktická část se pak zabývá tvorbou konkrétního podnikatelského plánu. Tento plán zakládá restauraci jako první článek budoucího franšízového řetězce. Cílem práce je vypracování podnikatelského plánu a ověření jeho realizovatelnosti. Teoretická část bude přímo aplikována na tvorbu praktické části.
Podnikatelský plán firmy Samba Agency
Řežábková, Marie ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Hřebík, Tomáš (oponent)
Podnikatelský plán, jakožto písemný dokument slouží jak podnikateli samotnému tak i případnému investorovi, kterému sděluje nosné myšlenky, informuje ho o potřebné výši finančních prostředků a prokazuje schopnost vložené finanční prostředky zhodnotit. Cílem diplomové práce je připravit kvalitní podnikatelský plán, který bude popisovat, analyzovat a hodnotit: vize a cíle firmy, podnikatelskou činnost firmy, analýzu okolí firmy, marketingový plán firmy, finanční plán firmy, rizika firmy. Další cílem diplomové práce je na základě zpracovaného podnikatelského plánu zhodnotit životaschopnost podnikatelského projektu. Tento podnikatelský plán je určen pro budoucí podnikatelku, majitelku firmy Samba Agency a pro potenciálního investora, který bude ochoten poskytnout chybějící kapitál. Samba Agency bude agentura zabývající se zprostředkováním a organizací společenských akcí na Příbramsku. Majitelkou bude Marie Řežábková, která se na základě živnostenského listu a svých zkušeností v oboru, rozhodla využít mezery na Příbramském trhu. Předmětem podnikání bude na základě volné ohlašovací živnosti obor živnosti č. 73: Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí Agentura se bude zabývat organizováním společenských akcí jak pro firmy, tak pro školy. Své služby bude nabízet v komplexních programech sestavených na základě přání zákazníků. Jednotlivé balíčky se liší podle koncových zákazníků -- firem nebo škol. Tyto balíčky byly sestaveny podle dvouletého marketingového průzkumu -- dotazníkové šetření, které sledovalo požadavky a vývoj těchto požadavků potenciálních zákazníků podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 78 záznamů.   začátekpředchozí69 - 78  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.