Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Podnikatelský plán firmy Samba Agency
Řežábková, Marie ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Hřebík, Tomáš (oponent)
Podnikatelský plán, jakožto písemný dokument slouží jak podnikateli samotnému tak i případnému investorovi, kterému sděluje nosné myšlenky, informuje ho o potřebné výši finančních prostředků a prokazuje schopnost vložené finanční prostředky zhodnotit. Cílem diplomové práce je připravit kvalitní podnikatelský plán, který bude popisovat, analyzovat a hodnotit: vize a cíle firmy, podnikatelskou činnost firmy, analýzu okolí firmy, marketingový plán firmy, finanční plán firmy, rizika firmy. Další cílem diplomové práce je na základě zpracovaného podnikatelského plánu zhodnotit životaschopnost podnikatelského projektu. Tento podnikatelský plán je určen pro budoucí podnikatelku, majitelku firmy Samba Agency a pro potenciálního investora, který bude ochoten poskytnout chybějící kapitál. Samba Agency bude agentura zabývající se zprostředkováním a organizací společenských akcí na Příbramsku. Majitelkou bude Marie Řežábková, která se na základě živnostenského listu a svých zkušeností v oboru, rozhodla využít mezery na Příbramském trhu. Předmětem podnikání bude na základě volné ohlašovací živnosti obor živnosti č. 73: Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí Agentura se bude zabývat organizováním společenských akcí jak pro firmy, tak pro školy. Své služby bude nabízet v komplexních programech sestavených na základě přání zákazníků. Jednotlivé balíčky se liší podle koncových zákazníků -- firem nebo škol. Tyto balíčky byly sestaveny podle dvouletého marketingového průzkumu -- dotazníkové šetření, které sledovalo požadavky a vývoj těchto požadavků potenciálních zákazníků podniku.

Viz též: podobná jména autorů
2 Řežábková, Marika
3 Řežábková, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.