Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Regulace reklamy v českém a světovém hokeji
Pravenec, Tomáš ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Vendlerová, Jana (oponent)
Název práce: Regulace reklamy v českém a světovém hokeji. Cíl práce: Hlavním cílem této práce je zjistit rozlišnosti v systémech zákonné regulace reklamy vztahující se na kluby účastnící se nejvyšších hokejových soutěží ve 3 vybraných státech EU, a to v České republice, Slovenské republice a Spolkové republice Německo. Metody: V této práci byla použita kvalitativní metoda analýzy dokumentů, která je doplněna o strukturované rozhovory s odborníky z jednotlivých klubů. Výsledky: Z pohledu zákonné regulace musí kluby dodržovat v těchto třech zemích stejná pravidla. Reklama je regulována stejně. Klíčová slova: Regulace, reklama, sportovní reklama, analýza dokumentů, rozhovor, lední hokej.
Nabídka produktů klubu SK Slavia Praha pro partnery
Hladík, Martin ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Nabídka produktů klubu SK Slavia Praha pro partnery Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce je zjistit a vyhodnotit současnou nabídku produktů klubu SK Slavia Praha pro své partnery a na základě analýzy této nabídky protislužeb a plnění klubu SK Slavia Praha pro své partnery se pokusím vypracovat návrhy na zlepšení a rozšíření této nabídky. Zároveň ve své práci navrhnu nové uspořádání partnerů, vytvořím novou kategorii partnerů, a to partnery mládeže, a pro všechny kategorie partnerů navrhnu sponzorské balíčky. Mnou navržené změny by měly vést k lepší spolupráci mezi klubem a jeho partnery. Klíčová slova: sportovní marketing, marketingový mix, sponzoring, sportovní reklama, sponzorský balíček.
Nabídka produktů týmu Praga Kart pro partnery
Hájek, Patrik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Nabídka produktů týmu Praga Kart pro partnery Cíle práce: Cílem této práce bylo zhodnocení současné nabídky Praga Kart Teamu pro partnery, vytvoření návrhu na zlepšení této nabídky a navržení sponzorských balíčků. Metody: V bakalářské práci byla využita případová studie a zúčastněné pozorování. Dále pro získání potřebných informací byly provedeny rozhovory s manažerem týmu a se zástupcem jednoho současného sponzora. Pro doplnění těchto informací bylo zvoleno písemné dotazování se současnými partnery týmu. Výsledky: Absence nabídky pro partnery připravuje tým o potenciální partnery hned na začátku. Vytvořený návrh nové nabídky spolu s navrženými sponzorskými balíčky může Praga Kart Teamu usnadnit práci při shánění nových sponzorů. Je důležité, aby se vedení týmu problematikou sponzoringu zabývalo více, a aby do nabídky pro partnery bylo zahrnuto zorganizování svezení v motokárách, protože mnozí partneři ho v současné nabídce postrádají. Klíčová slova: Sponzoring, sponzorský balíček, sportovní reklama
Regulace reklamy v českém a světovém hokeji
Pravenec, Tomáš ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Vendlerová, Jana (oponent)
Název práce: Regulace reklamy v českém a světovém hokeji. Cíl práce: Hlavním cílem této práce je zjistit rozlišnosti v systémech zákonné regulace reklamy vztahující se na kluby účastnící se nejvyšších hokejových soutěží ve 3 vybraných státech EU, a to v České republice, Slovenské republice a Spolkové republice Německo. Metody: V této práci byla použita kvalitativní metoda analýzy dokumentů, která je doplněna o strukturované rozhovory s odborníky z jednotlivých klubů. Výsledky: Z pohledu zákonné regulace musí kluby dodržovat v těchto třech zemích stejná pravidla. Reklama je regulována stejně. Klíčová slova: Regulace, reklama, sportovní reklama, analýza dokumentů, rozhovor, lední hokej.
Achievements offer for partners of selected Czech and Slovak football clubs of Synot liga and Fortuna liga during economic crisis
Lajčin, Milan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Názov: Ciele: Metódy: Výsledky: Kľúčové slová: Ponuka výkonov pre partnerov vybraných českých a slovenských futbalových klubov Synot ligy a Fortuna ligy v období ekonomickej krízy Cieľom diplomovej práce je na základe analýzy futbalového marketingového prostredia v Česku a na Slovensku a na základe analýzy súčasných ponúk pre partnerov českých a slovenských futbalových klubov zistiť slabé miesta a nedostatky v sponzorských vzťahoch. Výsledky analytickej časti budú slúžiť k vytvoreniu návrhu implementácie sponzorskej činnosti futbalových klubov Synot ligy a Fortuna ligy, vrátane využitia príležitostí, ktoré súčasná situácia ekonomickej krízy ponúka a to vzhľadom k odlišnostiam Česka a Slovenska. V práci som využil v rámci kvalitatívneho výskumu deskriptívnu prípadovú štúdiu, interview, pozorovanie, SWOT analýzu, analýzu dokumentov a komparatívnu analýzu. Metódy som aplikoval v rozbore jednotlivých futbalových klubov, zatiaľ čo SWOT analýzu som využil aj pri spracovávaní návrhov. Komparatívna analýza mi slúžila na porovnanie marketingového prostredia vybraných futbalových klubov. Získané údaje z výskumu mi pomohli identifikovať aspekty marketingového prostredia, v ktorých majú jednotlivé futbalové kluby rezervy. Okrem konkrétnych návrhov spolupráce so sponzormi sa mi podarilo pre vybrané kluby...
Nabídka produktů klubu SK Slavia Praha pro partnery
Hladík, Martin ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Nabídka produktů klubu SK Slavia Praha pro partnery Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce je zjistit a vyhodnotit současnou nabídku produktů klubu SK Slavia Praha pro své partnery a na základě analýzy této nabídky protislužeb a plnění klubu SK Slavia Praha pro své partnery se pokusím vypracovat návrhy na zlepšení a rozšíření této nabídky. Zároveň ve své práci navrhnu nové uspořádání partnerů, vytvořím novou kategorii partnerů, a to partnery mládeže, a pro všechny kategorie partnerů navrhnu sponzorské balíčky. Mnou navržené změny by měly vést k lepší spolupráci mezi klubem a jeho partnery. Klíčová slova: sportovní marketing, marketingový mix, sponzoring, sportovní reklama, sponzorský balíček.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.