Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Regulace reklamy v českém a světovém hokeji
Pravenec, Tomáš ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Vendlerová, Jana (oponent)
Název práce: Regulace reklamy v českém a světovém hokeji. Cíl práce: Hlavním cílem této práce je zjistit rozlišnosti v systémech zákonné regulace reklamy vztahující se na kluby účastnící se nejvyšších hokejových soutěží ve 3 vybraných státech EU, a to v České republice, Slovenské republice a Spolkové republice Německo. Metody: V této práci byla použita kvalitativní metoda analýzy dokumentů, která je doplněna o strukturované rozhovory s odborníky z jednotlivých klubů. Výsledky: Z pohledu zákonné regulace musí kluby dodržovat v těchto třech zemích stejná pravidla. Reklama je regulována stejně. Klíčová slova: Regulace, reklama, sportovní reklama, analýza dokumentů, rozhovor, lední hokej.
Management projektu Jr. NBA League 2016
Pravenec, Tomáš ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Management projektu Jr. NBA League 2016 Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zpracovat podrobný rozbor managementu basketbalového projektu Jr. NBA League 2016, upozornit na jeho silné a slabé stránky, možné příležitosti a hrozby a dle těchto zjištění vytvořit seznam návrhů a doporučení vedoucích k odstranění slabých stránek, eliminaci případných hrozeb a tím k celkovému rozvoji, zvýšení atraktivnosti a zlepšení organizace příštích ročníků Jr. NBA League. Metody: Za účelem dosažení cílů této práce bylo užito metod případové studie, polostrukturovaného rozhovoru, zúčastněného pozorování, analýzy dokumentů a SWOT analýzy. Výsledky: Práce popisuje proces pořádání zmíněné sportovní akce pro děti a mládež od začátků plánování až do závěrečného hodnocení. Prostor je věnován všem etapám nutným k realizaci podobné akce. Pomocí případové studie byly odkryty nedostatky zejména ve finančním zajištění akce, zvolení typu propagace a v komunikaci. Kvůli těmto zjištěním byl autorem práce navržen soubor osmi konkrétních návrhů, jak projekt zlepšit. Tyto návrhy mohou být použity i pro jiné podobné projekty. Klíčová slova: Management, marketing, sportovní akce, organizace, plánování, basketbal, Jr. NBA League, případová studie, SWOT analýza.
Regulace reklamy v českém a světovém hokeji
Pravenec, Tomáš ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Vendlerová, Jana (oponent)
Název práce: Regulace reklamy v českém a světovém hokeji. Cíl práce: Hlavním cílem této práce je zjistit rozlišnosti v systémech zákonné regulace reklamy vztahující se na kluby účastnící se nejvyšších hokejových soutěží ve 3 vybraných státech EU, a to v České republice, Slovenské republice a Spolkové republice Německo. Metody: V této práci byla použita kvalitativní metoda analýzy dokumentů, která je doplněna o strukturované rozhovory s odborníky z jednotlivých klubů. Výsledky: Z pohledu zákonné regulace musí kluby dodržovat v těchto třech zemích stejná pravidla. Reklama je regulována stejně. Klíčová slova: Regulace, reklama, sportovní reklama, analýza dokumentů, rozhovor, lední hokej.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.