Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chování zákazníka v běžecké prodejně
Tajšl, Adam ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Chování zákazníka v běžecké prodejně Cíle práce: Hlavním cílem bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu identifikovat chování jednotlivých skupin zákazníků v běžecké prodejně. Metody: K získání výsledných dat byla využita metoda pozorování. Výzkum proběhl v jedné prodejně na základě formuláře obsahujícího 16 rozdílných formulářových položek. Výsledky: Na základě vypracovaných formulářů byla vyhotovena statistická šetření, z kterých bylo popsáno chování zákazníků. Zákazníci chodí do prodejny pro radu, většina zákazníků jsou muži a hlavní zákaznickou skupinou obchodu jsou rekreační běžci. Výsledky výzkumu přinesly i další zajímavé zjištění, na základě, kterých lze zlepšit zákaznický servis prodejny. Klíčová slova: Běžecká obuv, prodej, výběr zákazníků, komunikace se zákazníkem
Celebrity marketing značek Nike, Adidas a Puma v letech 2014-2017
Koubayová, Nathalie ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce popisuje pojem celebrity marketing, což je využití známých tváří pro propagaci produktu nebo značky. V práci se budu snažit přiblížit pojem celebrity marketing, popíši, jaká jsou kritéria, kterými by se měla značka při výběru vhodné celebrity řídit. Dále nastíním důvody rostoucího zastoupení sportovních značek v módním průmyslu. Vzhledem k rozsahu bakalářské práce jsem se rozhodla zaměřit pouze na ženský trh, který v posledních letech roste mnohem rychleji než mužský trh. Teoretickou část bakalářské práce zakončím výčtem důvodů, které vedou sportovní značky k většímu zaměření na segment ženské módy. V deskriptivní části představím tři značky, kterými se budu ve své bakalářské práci zabývat, a to značky Nike, Puma a Adidas. U každé zmíněné značky uvedu její historii a současnou pozici na trhu. V dalším kroku popíšu, jak jednotlivé značky přistoupily v letech 2014-2017 k cílení na ženský trh a ke spolupráci s globálně známými celebritami, které se primárně neživí sportem, a jaké celebrity si vybraly. V závěru představím výstupy spolupráce s jednotlivými celebritami. V praktické části budu formou kvantitativního dotazníkového šetření zjišťovat, jaké povědomí má o spolupráci celebrit se značkami Nike, Puma a Adidas cílová skupina, jak na ni reaguje a zda je celebrity endorsement...
Celebrity marketing značek Nike, Adidas a Puma v letech 2014-2017
Koubayová, Nathalie ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce popisuje pojem celebrity marketing, což je využití známých tváří pro propagaci produktu nebo značky. V práci se budu snažit přiblížit pojem celebrity marketing, popíši, jaká jsou kritéria, kterými by se měla značka při výběru vhodné celebrity řídit. Dále nastíním důvody rostoucího zastoupení sportovních značek v módním průmyslu. Vzhledem k rozsahu bakalářské práce jsem se rozhodla zaměřit pouze na ženský trh, který v posledních letech roste mnohem rychleji než mužský trh. Teoretickou část bakalářské práce zakončím výčtem důvodů, které vedou sportovní značky k většímu zaměření na segment ženské módy. V deskriptivní části představím tři značky, kterými se budu ve své bakalářské práci zabývat, a to značky Nike, Puma a Adidas. U každé zmíněné značky uvedu její historii a současnou pozici na trhu. V dalším kroku popíšu, jak jednotlivé značky přistoupily v letech 2014-2017 k cílení na ženský trh a ke spolupráci s globálně známými celebritami, které se primárně neživí sportem, a jaké celebrity si vybraly. V závěru představím výstupy spolupráce s jednotlivými celebritami. V praktické části budu formou kvantitativního dotazníkového šetření zjišťovat, jaké povědomí má o spolupráci celebrit se značkami Nike, Puma a Adidas cílová skupina, jak na ni reaguje a zda je celebrity endorsement...
Konkurence vybraných obchodních značek sportovního zboží na trzích jižní a severní Moravy
Novotná, Michaela
Novotná, M. Konkurence vybraných obchodních značek sportovního zboží na trzích jižní a severní Moravy. Diplomová práce. Brno: MENDELU 2015. Cílem diplomové práce je zjistit a vyhodnotit šíři prodávaného obchodního sortimentu sportovní konfekce a obuvi vybraných obchodních značek Kappa, Nike, Adiadas a Puma na území severní a jižní Moravy. První část práce obsahuje teoretické východiska pro zkoumání dané problematiky, kde pomocí odborné literatury jsou vysvětleny základní pojmy, popsány metody, způsoby analýzy nezbytné pro určení postavení značky Kappa vůči hlavním konkurentům na trhu v České republice. Druhá část práce je zaměřena na praktickou stránku, jsou zde aplikovány v teoretické části popsané analýzy a metody pro určení postavení značky Kappa vůči hlavním konkurentům na trhu v České republice. Bylo provedeno ekonomické vyhodnocení maloobchodního prodeje zkoumané společnosti. Dále byla provedena analýza vybraného sortimentu, na základě čehož byla určena cenová úroveň jednotlivých značek. V práci jsou formulována doporučení pro zkoumanou společnost.
Analýza možností vstupu vybraného tuzemského podniku na indický trh
LANGWEILOVÁ, Iva
Z důvodu rostoucího zájmu českých exportérů o indický trh jsou v bakalářské práci analyzovány možnosti vstupu firmy Kalas Sportswear, s. r. o. na tento trh a na základě doporučených možností je proveden průzkum proexportních aktivit, které jsou nabízeny ze strany státu a kterými lze vstup této firmy na nový trh podpořit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.