Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Factors affecting the achievement of goals
Harčárová, Andrea ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
V mé bakalářske práci se venuji analýze jednotlivých faktorů, které ovlyvňují dosahování cílů prodajců ve společnosti Southwestern. V teoretické části na základě dostupné literatury a internetových zdrojů popisuju cíl, jeho původ, proces stanovování cílů a jaké by měli býť základní požadavky při jejich stanovování. Také jako jsi stanovobat priority a naplánovat proces dosahování cíle. V teoretické části popisuji společnost Southwestern a její historii, letní program určený pro studenty vysokých škol a na základě vlastního výzkumu rozebírám některé z faktorů, které napomáhají prodejcům být tími nejúspěšnějšími.
Metody přímého prodeje literatury
Hapáková, Michala ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Má bakalářská práce je zaměřena na přímý prodej jako specifický způsob podnikání. Cílem práce je analýza nakladatelské společnosti Southwestern, která se zabývá přímým prodejem naučné literatury a zjištění, jakým způsobem společnost funguje a reaguje na klesající poptávku po tištěných publikacích. Teoretická část je věnována historii přímého prodeje a specifikám role prodejce podle dostupné literatury a údajů. Tato část zahrnuje i osobní prodej jako součást marketingového mixu. Teoretickou část uzavírá popis různých odvětví literatury. Hlavním předmětem praktické části je představení společnosti Southwestern a jejího letního programu pro studenty. Jsou zde popsány metody prodeje, které společnost pro distribuci literatury používá, vývoj produktového portfolia a motivace studentů k výběru této letní práce. Na závěr shrnuji zjištěné poznatky o situaci společnosti na trhu a předkládám výsledky dotazníkového šetření, které je zaměřené na motivaci studentů k výběru role prodejce.
Přímý prodej a jeho význam v retailingu
Skopal, Ruslan ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Křečková Kroupová, Zuzana (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zjistit, co zvyšuje pravděpodobnost toho, že si zákazník nabízený produkt zakoupí. A co zákazníka motivuje si produkt koupit od člověka, kterého nezná. V první části této práce použiji knihu "Navigate, selling the way people like to buy" od Dustina Hillise, kde budu vycházet z rozdělení zákazníků do čtyř skupin, dle toho jakým způsobem nakupují. Stejně jako v semináři Lee McCroskeyho "Becoming a Chameleon", tyto čtyři typy posléze budu porovnávat se zjištěním z praxe. Pro aplikaci teorie jsem si vybral letní program společnosti Southwestern. Budu vycházet hlavně ze svých vlastních zkušeností a ze svých zápisků a poznatků. Mám 3 roky zkušeností (osobně jsem za 240 dnů prodeje prodal produkty 850 zákazníkům). Závěrem bude vyhodnocení užitečnosti znalosti všeobecné teorie v konkrétním případě, a zda lze brát zákazníka jako unifikovanou jednotku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.