Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrhy na zlepšení nabídky hotelových služeb
Šímová, Lucie ; Božek, Dominik (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce je zpracována pro hotel v Boskovicích. Zkoumá a hodnotí hotelové služby a oblasti, které s jejich zajištěním souvisí. Cílem diplomové práce jsou návrhy na zlepšení personálního zabezpečení, technického zázemí a rozšíření nabídky služeb, které vedou ke zvýšení obsazenosti hotelu.
Měření spokojenosti zákazníků ve společnosti PLYNY JEHLÁŘ, s.r.o
Pokorná, Markéta ; Jehlář, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem ve společnosti PLYNY JEHLÁŘ s.r.o.. Cílem této práce bylo určit míru spokojenosti zákazníků z nabízenými produkty a službami. V teoretické části jsem se zabývala novými teoretickými poznatky v oblasti marketingu a marketingového výzkumu. Diplomová práce zahrnuje výsledky marketingového výzkumu, který ukazuje slabé a silné stránky společnosti. Na základě tohoto výzkumu bude společnost formulovat své budoucí plány na rozvoj.
Návrhy na zlepšení nabídky hotelových služeb
Šímová, Lucie ; Božek, Dominik (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce je zpracována pro hotel v Boskovicích. Zkoumá a hodnotí hotelové služby a oblasti, které s jejich zajištěním souvisí. Cílem diplomové práce jsou návrhy na zlepšení personálního zabezpečení, technického zázemí a rozšíření nabídky služeb, které vedou ke zvýšení obsazenosti hotelu.
Měření spokojenosti zákazníků ve společnosti PLYNY JEHLÁŘ, s.r.o
Pokorná, Markéta ; Jehlář, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem ve společnosti PLYNY JEHLÁŘ s.r.o.. Cílem této práce bylo určit míru spokojenosti zákazníků z nabízenými produkty a službami. V teoretické části jsem se zabývala novými teoretickými poznatky v oblasti marketingu a marketingového výzkumu. Diplomová práce zahrnuje výsledky marketingového výzkumu, který ukazuje slabé a silné stránky společnosti. Na základě tohoto výzkumu bude společnost formulovat své budoucí plány na rozvoj.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.