Název: Měření spokojenosti zákazníků ve společnosti PLYNY JEHLÁŘ, s.r.o
Překlad názvu: Measuring the Satisfaction of Customers in the Company PLYNY JEHLÁŘ, Ltd.
Autoři: Pokorná, Markéta ; Jehlář, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingový výzkum; spokojený zákazník; customers satisfaction; marketing; marketing research

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7908

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-561869


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet