Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití metod dolování dat pro analýzu sociálních sítí
Novosad, Andrej ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou dolování dat v prostředí sociálních sítí. Podává přehled o dolování z dat a možných metodách dolování. Práce také zkoumá sociální média a sítě, co mohou poskytnout a jaké problémy se sebou přinášejí. Jsou prozkoumané API třech sociálních sítí a jejich možnosti z hlediska získání dat vhodných pro dolování. Zkoumají se techniky dolování znalostí z textových dat. Je popsán způsob implementace webové aplikace, která doluje data ze sociální sítě Twitter pomoci algoritmu SVM. Implementovaná aplikace klasifikuje zprávy na základě jejich textu do tříd reprezentujících kontinenty původu. Je provedeno několik experimentů v softwaru RapidMiner a v implementované webové aplikaci a jejich výsledky jsou prozkoumány.
Sociální síť z fotografií
Polesný, Ondřej ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Mlích, Jozef (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rozpoznáváním lidí a jejich vztahů ze statických fotografií a způsoby, jakými lze takto získaná data využít. To zahrnuje metody pro detekci a rozpoznání obličejů z fotografií, jejich prezentaci pomocí webové fotogalerie a způsoby odvození a zobrazení souvisejících informací o rozpoznaných osobách. Součástí práce je i vyhodnocení dosažených výsledků jak z pohledu úspěšnosti programu v automatizovaných operacích na základě vytvořené sady testovacích dat s předem známými vztahy mezi osobami, tak z pohledu efektivnosti a funkčnosti celého systému pro koncové uživatele.
Model rozhraní sociální sítě elektronického obchodu
Hrdlička, Pavel ; Schüller, David (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analyzovat problematiku moderních sociálních sítí, zejména se zaměřit na sociální síť Facebook v českém prostředí a rozebrat nástroje, které nabízí pro marketingové využití. Přínosem práce je teoretický popis možností marketingových nástrojů Facebooku, které jsou demonstrovány na praktických příkladech včetně vlastní Facebookové aplikace. V závěru práce jsou shrnuty poznatky z výzkumu a jsou navržena doporučení vedoucí k vylepšení marketingových kampaní na Facebooku.
Sociální síť z fotografií
Polesný, Ondřej ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Mlích, Jozef (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rozpoznáváním lidí a jejich vztahů ze statických fotografií a způsoby, jakými lze takto získaná data využít. To zahrnuje metody pro detekci a rozpoznání obličejů z fotografií, jejich prezentaci pomocí webové fotogalerie a způsoby odvození a zobrazení souvisejících informací o rozpoznaných osobách. Součástí práce je i vyhodnocení dosažených výsledků jak z pohledu úspěšnosti programu v automatizovaných operacích na základě vytvořené sady testovacích dat s předem známými vztahy mezi osobami, tak z pohledu efektivnosti a funkčnosti celého systému pro koncové uživatele.
Využití metod dolování dat pro analýzu sociálních sítí
Novosad, Andrej ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou dolování dat v prostředí sociálních sítí. Podává přehled o dolování z dat a možných metodách dolování. Práce také zkoumá sociální média a sítě, co mohou poskytnout a jaké problémy se sebou přinášejí. Jsou prozkoumané API třech sociálních sítí a jejich možnosti z hlediska získání dat vhodných pro dolování. Zkoumají se techniky dolování znalostí z textových dat. Je popsán způsob implementace webové aplikace, která doluje data ze sociální sítě Twitter pomoci algoritmu SVM. Implementovaná aplikace klasifikuje zprávy na základě jejich textu do tříd reprezentujících kontinenty původu. Je provedeno několik experimentů v softwaru RapidMiner a v implementované webové aplikaci a jejich výsledky jsou prozkoumány.
Model rozhraní sociální sítě elektronického obchodu
Hrdlička, Pavel ; Schüller, David (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analyzovat problematiku moderních sociálních sítí, zejména se zaměřit na sociální síť Facebook v českém prostředí a rozebrat nástroje, které nabízí pro marketingové využití. Přínosem práce je teoretický popis možností marketingových nástrojů Facebooku, které jsou demonstrovány na praktických příkladech včetně vlastní Facebookové aplikace. V závěru práce jsou shrnuty poznatky z výzkumu a jsou navržena doporučení vedoucí k vylepšení marketingových kampaní na Facebooku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.