Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
HTML5 aplikace pro smartphone a tablet umožňující značkování míst v mapě
Kasper, Valter ; Drahanský, Martin (oponent) ; Procházka, Boris (vedoucí práce)
Rozvoj webových technologiím na čele s HTML5 standartem, dovoluje vývoj pokročilých mobilních aplikací jen s použitím HTML, CSS a JavaScriptu. V mnoha případech je tento přístup lepší, jako vytvářet nativní mobilní aplikaci zvlášť pro každou platformu. Představíme možný postup při vývoji reálné aplikace. Aplikace bude přistupovat k periferiím zařízení jen za pomoci HTML5.
Rozpoznávání obrazu na mobilním telefonu pro usnadnění hraní deskových her
Turek, Matej ; Švec, Tomáš (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvorenie aplikácie pre kartovú hru BANG!, ktorá uľahčí hranie tejto hry. Aplikácia je vytvorená pre operačný systém Android a využíva knižnicu OpenCV. Táto aplikáciu umožňuje rozpoznať jednotlivé karty hry a zobraziť o nich pravidlá, popis, a možné ťahy, pričom všetko toto prispieva k ľahšiemu pochopeniu hrania hry.
Audio Streaming for Android Devices Using UPnP
Lehocký, Gabriel ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
There is a huge number of people using their smartphones as portable music-players, with their favourite music stored on the device. To improve the music listening experience, a louder and better quality loudspeaker is needed. Using UPnP and RTSP streaming, wireless streaming of the music becomes possible. These protocols are implemented in high variety of devices, thus the user can share the music track to many devices easily. This thesis describes the technologies and possibilities in this kind of audio sharing and also describes a simple application that provides this kind of audio streaming.
Rozpoznávání obrazu na mobilním telefonu pro usnadnění hraní deskových her
Turek, Matej ; Švec, Tomáš (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvorenie aplikácie pre kartovú hru BANG!, ktorá uľahčí hranie tejto hry. Aplikácia je vytvorená pre operačný systém Android a využíva knižnicu OpenCV. Táto aplikáciu umožňuje rozpoznať jednotlivé karty hry a zobraziť o nich pravidlá, popis, a možné ťahy, pričom všetko toto prispieva k ľahšiemu pochopeniu hrania hry.
Audio Streaming for Android Devices Using UPnP
Lehocký, Gabriel ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
There is a huge number of people using their smartphones as portable music-players, with their favourite music stored on the device. To improve the music listening experience, a louder and better quality loudspeaker is needed. Using UPnP and RTSP streaming, wireless streaming of the music becomes possible. These protocols are implemented in high variety of devices, thus the user can share the music track to many devices easily. This thesis describes the technologies and possibilities in this kind of audio sharing and also describes a simple application that provides this kind of audio streaming.
HTML5 aplikace pro smartphone a tablet umožňující značkování míst v mapě
Kasper, Valter ; Drahanský, Martin (oponent) ; Procházka, Boris (vedoucí práce)
Rozvoj webových technologiím na čele s HTML5 standartem, dovoluje vývoj pokročilých mobilních aplikací jen s použitím HTML, CSS a JavaScriptu. V mnoha případech je tento přístup lepší, jako vytvářet nativní mobilní aplikaci zvlášť pro každou platformu. Představíme možný postup při vývoji reálné aplikace. Aplikace bude přistupovat k periferiím zařízení jen za pomoci HTML5.
Innovations and czech retail business
Pecho, Maroš ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Klánová, Eva (oponent)
Cílem této práce je popis současných trendů světového maloobchodu, současného stavu maloobchodu v České republice a jeho případné nutné zavedení inovací s nastoupením ekonomické aktivity generace Millennials. Úvod práce je věnován teoretickému popisu maloobchodu. V rámci práce její značná část obsahuje poměry světového maloobchodu a také jeho současné trendy a vývoj. Dále se část práce věnuje historickému vývoji a současnému vývoji maloobchodu v České republice. Na úrovni teoretického zhodnocení, práce pojednává nad definicí nákupního chování a také nad faktory, které ho ovlivňují. Nositelem potřeby inovovat v maloobchodě se ve světě staly Millennials. Důraz je kladen na charakteristiku základních rysů této generace a také jejich nákupního chování. Kvantitativní výzkum v závěru práce zahrnuje zhodnocení chování a postojů Millennials na českém trhu ve vztahu k informacím o potravinách a spotřebním zboží, k používání technologii (smartfonů) v nákupním procesu potravin a spotřebního zboží, a také zhodnocení a popis jejich určitých postojů k nákupnímu chování a různým charakteristikám vyplývajícím ze světové charakteristiky Millennials.
Enterprise mobile device management
Paňková, Jana ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Horník, Adam (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je popsat a zanalyzovat problematiku správy mobilních zařízení - mobilních aplikací, funkcionality a možností řešení v podnicích s ohledem na potřebné zabezpečení. V teoretické části se zabývá popisem jednotlivých dodavatelů, možnostmi správy zařízení jak ve vlastnictví společnosti tak ve vlastnictví jednotlivých zaměstnanců a věnuje se i popisu konkrétního řešení nasazení správy mobilních zařízení ve společnosti. V praktické části je rozanalyzovaná a komentována studie globálního trhu z roku 2014, jako i průzkum českého trhu z roku 2013. Obě studie dodávají kontext vlastnímu průzkumu současného využití správy mobilních zařízení podniků v jednotlivých oblastech, které byly shromážděné telefonickým průzkumem. Výsledky tohoto průzkumu jsou v praktické části přehledně rozebrány, popsány a zanalyzovány.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.