Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přístup malých a středních firem k využití laserových strojů
Faltus, Tomáš ; Osička, Karel (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na laserovou technologii. Předkládá princip a typy laserů a využití laserů v průmyslu. Rovněž je rozebrán proces řezání, svařování, značení, vrtání a další operace, které je možné na laseru provádět. Následuje definování malé a střední firmy a u každé z nich je uvedena jedna situace z praxe. Jak u malé, tak střední firmy je uveden strojový park a výrobní sortiment. V závěru tématu jsou přiloženy dvě ukázky výrobního procesu, které jsou mezi sebou porovnány. V prvním případě se jedná o složitější součást vyráběnou pouze pomocí laseru a ve druhém případě o jednodušší součást vyráběnou pomocí více strojů.
Přístup malých a středních firem k využití laserových strojů
Faltus, Tomáš ; Osička, Karel (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na laserovou technologii. Předkládá princip a typy laserů a využití laserů v průmyslu. Rovněž je rozebrán proces řezání, svařování, značení, vrtání a další operace, které je možné na laseru provádět. Následuje definování malé a střední firmy a u každé z nich je uvedena jedna situace z praxe. Jak u malé, tak střední firmy je uveden strojový park a výrobní sortiment. V závěru tématu jsou přiloženy dvě ukázky výrobního procesu, které jsou mezi sebou porovnány. V prvním případě se jedná o složitější součást vyráběnou pouze pomocí laseru a ve druhém případě o jednodušší součást vyráběnou pomocí více strojů.
Využití metod Competitive Intelligence pro malé a střední podniky
Novák, Miroslav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Střelka, Jindřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá Competitive Intelligence, mnohdy označovaným také jako konkurenční zpravodajství, které představuje v českých podmínkách méně známou avšak postupně se rozvíjející disciplínu. Podstatou diplomové práce je aplikace metod Competitive Intelligence v podmínkách společnosti spadající do kategorie malých a středních podniků. Teoretická část práce poskytuje čtenáři ucelený pohled na pojem Competitive Intelligence. Nejprve je vymezeno strategické řízení, které tvoří základ pro aplikaci metod konkurenčního zpravodajství ve společnosti. Součástí teoretické části práce je také definice malého a středního podniku v českém podnikatelském prostředí, neboť význam tohoto druhu podnikání neustále narůstá i v podmínkách všudypřítomné globální ekonomiky. Tato část práce je psána formou literární rešerše vycházející z dostupné odborné literatury a dalších relevantních zdrojů. Praktická část práce zkoumá podrobněji problematiku Competitive Intelligence v podmínkách tří maloobchodních firem odlišného podnikatelského zaměření. Cílem je na základě zvolených analytických metod navrhnout vhodné řešení v oblasti monitoringu relevantních informačních zdrojů a dalších procesů zpravodajského cyklu pro firmu, jejíž sběr a distribuce informací o konkurenčním prostředí a aktuálním dění na trhu byla shledána jako nedostatečná. Mezi používané metody, které slouží k dosažení daného cíle, patří Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza a analýza dosud uplatňovaného sběru a sdílení informací ve zkoumaných firmách. Přínosem práce je seznámit čtenáře s dostupnými IT nástroji a aplikacemi umožňujícími systematický monitoring relevantních informačních zdrojů či sběr a distribuci informací, a jejichž funkcionalita odpovídá požadavkům a potřebám MSP. Navrhované řešení rovněž vymezuje kompetentní osobu zodpovědnou za realizaci procesů CI a posléze konkrétní činnosti, které by měla vykonávat. Práce by tak měla čtenáři ulehčit rozhodování při výběru vhodných metod v oblasti Competitive Intelligence implementovaných v podmínkách středních a především pak malých podniků.
Defining a strategy for a small and medium-sized czech company to enter the Danish market.
Peťovský, Tomáš ; Cejthamr, Václav (vedoucí práce) ; Dědina, Jiří (oponent)
Předmětem a cílem této diplomové práce je komplexní analýza a zhodnocení celkového dánskeho podnikatelského prostředí a definování vhodné strategie pro vstup malé a střední firmy z ČR na tento trh. Práce je koncipovaná tak, aby mohla sloužit i jako obecný návod pro další české malé a střední podniky, které se chystají vstoupit na tento trh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.